Ik heb jullie beiden ook ontmoet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft ons beiden ontmoet, zij kan oordelen.
[..]
Sorry, geen foto's.
Die gedragen zich anders en uitte het anders.quote:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valtquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Die van TBBT?quote:
Ok. En?quote:
Nee, ze valt meer op chubbies.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb iig niet het type man waar ze op valt
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Mijn buurjongen, een FOK!ker, en nog een FOK!ker.
Ooit komt er een vrouw op mijn scorebord, ik hou hoop.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet van de herenliefde bent dan.
Ik ben ook chubbiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. En?
[..]
Nee, ze valt meer op chubbies.
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst was ik positief verrast.
Toen las ik:
[..]
En was ik zielig.
Wel in het fobo straks.
[..]
Hoezo? Ze heeft aan jou opgebiecht dat ze drijfnat wordt van mijn ruige voorkomen en me de hele avond wil berijden?
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Aiiiii wat pijnlijk dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen die Cristiano Ronaldo uitschakelt is een held.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik moest kiezen dan was jij toch echt die ik heel graag wil doen
Oh dan haak ik af.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Kom maar bij ome kaneel.quote:
Vissen hoeven heel geen lucht te happen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
Visje visje kom eens voor wat lucht happen denkt deze reigert
Wat ben je toch ook een vuige cockblockerquote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij wil je troosten met zijn piemel.
Zo ben ik niet heur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |