Als een bezetene met rabies. Jeweets.quote:
Komt omdat je je haar hebt laten groeien!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer geprobeerd een FOK!ster te hosselen, is 3 keer mislukt.
jongeeehhh NEIN! En nu rap dat geslacht veranderen.quote:
Heb altijd al een meisje willen zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 23:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
jongeeehhh NEIN! En nu rap dat geslacht veranderen.
Zo moeilijk is het niet, zelfs mij lukt het.quote:
Whud?quote:
Weet ik. maar ik moet over een half uurtje a uurtje al slapen..quote:Op zondag 1 juli 2012 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, zelfs mij lukt het.
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaarquote:Op zondag 1 juli 2012 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet ik. maar ik moet over een half uurtje a uurtje al slapen..Dus dan is het lastig!
Ik heb juist veel korter haar tegenwoordig dan vorig jaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Komt omdat je je haar hebt laten groeien!
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Buiten fok hosselen.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer geprobeerd een FOK!ster te hosselen, is 3 keer mislukt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]Meestal is het 3 seconde bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mannen van tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Evie het volgende:
[..]Meestal is het 3 seconde bij mij
3 seconde voor jou of de man die met jou is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reportage?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Mannen van tegenwoordig
ghehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
men, knip je kop, zet 1000 pics op je fobo en ze komen als vliegen op kak!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb juist veel korter haar tegenwoordig dan vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |