Weet je ook waarom?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer geprobeerd een FOK!ster te hosselen, is 3 keer mislukt.
Ik doequote:Op zondag 1 juli 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
3 seconde voor jou of de man die met jou is?
Ben jij nou plannen aan het maken om een andere vrouw met onze cashcow te bezwangeren?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
maakt nie uit hoor ik ben in 2 mins klaar
Nog maar net?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar zo arrogant had ik je niet ingeschat.
Neuh, heel rustig weekend gehad. Heb mn eigen vandaag de hele dag opgesloten op mn kamertje ivm oudersquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
men, knip je kop, zet 1000 pics op je fobo en ze komen als vliegen op kak!
DAMES BIJ DEZE: KANEEL IS SOWIESO EEN VAN DE HEETSTE FOKKERS!!!! (als ie kort haar heeft)
SLA JE SLAG NU HET NOG KAN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet wat he, zolang jij dat dateding nog hebtquote:Op zondag 1 juli 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij nou plannen aan het maken om een andere vrouw met onze cashcow te bezwangeren?
Ik ga me ook zo opsluiten in mijn kamertje. Maar niet alleenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, heel rustig weekend gehad. Heb mn eigen vandaag de hele dag opgesloten op mn kamertje ivm ouders
Ik heb dateding al heel lang niet gezienquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
ik moet wat he, zolang jij dat dateding nog hebt
Wacht even, ze komen te snel bij je?quote:
Morgen naar de woningbouw en dan hoop ik dat ik de datum van de sleuteloverdracht kan vervroegenquote:Op zondag 1 juli 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga me ook zo opsluiten in mijn kamertje. Maar niet alleen
Ben jij dan mijn manager?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
DAMES BIJ DEZE: KANEEL IS SOWIESO EEN VAN DE HEETSTE FOKKERS!!!! (als ie kort haar heeft)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een omdat zij helemaal into fotografie was en ik meldde dat ik daar niks mee had.quote:
Je moet ook niet in het lesbienne-topic gaan hosselen he!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn manager?
[..]
Een omdat zij helemaal into fotografie was en ik meldde dat ik daar niks mee had.
En 2 omdat ze niet op mannen vielen.
heb je je ouders overleefd? Toch niet in de auto geslapen he?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dateding al heel lang niet gezien
wat voor kapsel is aantrekkelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jung! Ik verkondig de waarheid!quote:
ooit sex, dat klinkt inderdaad zeldzaamquote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah die sporadische keer dat ik ooit seks heb
Hahahaha het is vast geen fokkerquote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Namen willen we hebben, want heloef is het niet.
De Justin Bieber.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat voor kapsel is aantrekkelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |