Ik snap zulke beperkte leeftijdsgrenzen niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Shit zeg bekijk je een profiel staat er ik val voor jongens tussen de 17 en 19 jaar oud terwijl het 18 is![]()
![]()
Knurftige zooi tegenwoordig. Vroeger kon je geen eisen stellen als flikker tegenwoordig godver
Ik val voor jonger klaar maar als er een leuke gast zich meld van 26 dan hoor je mij niet. Het word steeds erger met dat soort dingenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap zulke beperkte leeftijdsgrenzen niet.Alsof je dan ineens niet kan vallen voor iemand van 20. dat verschil zie/merk je niet eens in de meeste gevallen.
Triest.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik heb een minimum van 16 en een maximum van 20.
Ook weer zoietsquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef twi het volgende:
Ik heb een minimum van 22 en een maximum van 30. Tsja...
Vrijdag maar danquote:
Ik geloof je zo ook welquote:[..]
Zo ben ik niet heur.
Vraag maar aan Rokjon of aan C_M. Of aan Joy of Loka.
Godverdomme.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef twi het volgende:
Ik heb een minimum van 22 en een maximum van 30. Tsja...
Jij bent dan ook kei oud.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Overigens als 25jarige homo maak je bij de meeste 22jarige homo al geen kans meer![]()
Je bent dan te oud
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Overigens als 25jarige homo maak je bij de meeste 22jarige homo al geen kans meer![]()
Je bent dan te oud
Zijn homo's echt zo oppervlakkig?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Je bent dan te oud
Kloptquote:
Ik snap er de ballen niet meer van. Ik ga gene profielen hier neerzetten dat vind ik dan weer lulligquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrijdag maar dan
[..]
Ik geloof je zo ook wel
Joy, kun je aan Flipsje vertellen dat ik geen vuige misbruikert ben die overal zijn pener in wil steken?quote:
Begrijpelijk!quote:Op zondag 1 juli 2012 22:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik snap er de ballen niet meer van. Ik ga gene profielen hier neerzetten dat vind ik dan weer lullig
Lager dan 16 is illegaal en ik heb niks aan een vrouw die ouder is dan 20, totaal andere belevingswereld.quote:
De homo scene is een grote dikke eenheidsworst geworden lang leven de fucking homo emancipatiequote:Op zondag 1 juli 2012 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk!Maar toch wel gek dat er over zo een klein leeftijdsverschil "moeilijk" wordt gedaan.
Liefde overkomt je...quote:Op zondag 1 juli 2012 22:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Lager dan 16 is illegaal en ik heb niks aan een vrouw die ouder is dan 20, totaal andere belevingswereld.
Al ken ik een paar uitzonderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |