Beginners hebben geen forum nodig in principe. Het enige wat ze moeten doen is zoveel mogelijk de deur uit gaan en vrouwen benaderen. En zo weinig mogelijk theorie dingetjes, want daardoor ga je juist meer in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Dit topic heet nu: ''met vrouwen afspreken voor beginners''
Zou iemand een OP voor me kunnen maken?
The heck I just watched???quote:
Om te kotsen.quote:
Nee joh, hij is een natural, in het echt zie je dat niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Om te kotsen.![]()
Dit is dus typisch het soort man dat ik persoonlijk werkelijk verschrikkelijk vind. (en met mij heel veel anderen)
Hij maakt er een karikatuur van, ja. Punt blijft: er zijn heel veel van dat soort types in real life, maar dan zonder de uitvergroting die je ziet in dat filmpje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:05 schreef firefly3 het volgende:
Hij weet als geen ander dat het niets met looks te maken heeft en zit expres te provoceren in het filmpje dat hij mooi is blabla. Dat een meid hier in trapt op het forum zegt genoeg
Hahaha, ook ik vind het een verschrikkelijk figuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Om te kotsen.![]()
Dit is dus typisch het soort man dat ik persoonlijk werkelijk verschrikkelijk vind. (en met mij heel veel anderen)
Eigenlijk zou er ook een topic moeten zijn voor vrouwen, zodat die door dat soort types heen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:19 schreef firefly3 het volgende:
Ja klopt, die mag je gerust haten. Die gasten krijgen ook geen vrouwen, het zijn mensen die nep stoer doen en zo'n nep imago hebben. Het tegenovergestelde van authentiek.
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Hahaha, ook ik vind het een verschrikkelijk figuur.
En tegelijkertijd is het echt een baas.
[..]
Eigenlijk zou er ook een topic moeten zijn voor vrouwen, zodat die door dat soort types heen kunnen kijken.
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:43 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat het een bepaald type vrouw is dat daarnet doorheen kijkt. Die vrouwen leren het ook niet van een topic op Fok.
Looks is arbitrair... je moet haar type zijn. Ondanks zijn dubbele kin en zelfgeknipte haar ziet hij er goed uit. Dus zijn looks spelen zeker een rol bij het aanspreken van vrouwen.quote:
Het is niet puur een numbersgame. Het aantal "deksels" dat op je past wordt groter en de vrouwen steeds leuker.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:24 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Looks is arbitrair... je moet haar type zijn. Ondanks zijn dubbele kin en zelfgeknipte haar ziet hij er goed uit. Dus zijn looks spelen zeker een rol bij het aanspreken van vrouwen.
Als je al zijn veroveringen op een rijtje zet dan ziet het er indrukwekkend uit, maar ook voor hem geldt dat het een 'numbersgame' is.
Spreek 100 vrouwen aan en tenminste een paar daarvan zijn geïnteresseerd. Maak er een mooi filmpje van en je bent de koning van de vriendinloze auties en aspies en die geloven vervolgens alles wat je zegt. Want... vrouwen versieren is namelijk heel moeilijk en het kost je jaren om daar goed in te worden, je moet groeien, bla en bla.
Hoe je er ook naar blijft kijken, het is een numbersgame. Jij kunt niet één bepaalde vrouw versieren omdat jij haar zo leuk vindt. Alleen als jij haar type bentquote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is niet puur een numbersgame. Het aantal "deksels" dat op je past wordt groter en de vrouwen steeds leuker.
Is ook niet bijzonder leuk. Persoonlijk ben ik liever vrienden met een meisje, waar eventueel een relatie uitvloeit. Dat kan tegelijkertijd gaan wanneer je elkaar net ontmoet, maar ook eventueel later. Gefriendzoned worden vrees ik niet voor, moet dat eerder zelf doen bij meisjes. Bovendien verlies je niets aan gefriendzoned worden wanneer je al friends bent, tenzij diegene uit angst of schaamte niet meer met je om wil gaan natuurlijk. Spijtig, maar doe je weinig tegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zondag 1 juli 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
Waar woon jij ergens dan gray.Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoezo kan je geen pm's lezen?
quote:
Ik vast ook van jou.quote:Dunno, kan genoeg van jou leren denk ik
Dat zal wel meevallen, denk ik.quote:Wijs man ben je
Neequote:Op zondag 1 juli 2012 13:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Laten we het houden op dat ik goed kan zien en luisteren.
Hoe meer ervaring hoe meer je aantrekkelijk gedrag voor vrouwen aanneemt. Dit gebeurd automatisch. Paul zal over twee jaar nog veel beter zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:24 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Hoe je er ook naar blijft kijken, het is een numbersgame. Jij kunt niet één bepaalde vrouw versieren omdat jij haar zo leuk vindt. Alleen als jij haar type bent
Die deksels zijn je gewoon nooit eerder opgevallen of misschien heb je meer zelfvertrouwen gekregen en besef je dat ook leukere vrouwen op je kunnen vallen.
Kijk naar iemand als Paul Janka. Ziet er uit als een mannelijk model, heeft een Harvard opleiding, is sociaal vaardig. Hij houdt zijn veroveringen nauwkeurig bij en hij zit op een percentage van rond de 10%.
Met zijn ervaring kun je er vanuit gaan dat dit het meest haalbare percentage is als je willekeurig mensen op straat gaat aanspreken met de bedoeling om ze in bed te lullen.
Hier bij Dr Phil die hem te kakken neerzet, of probeert:
En ook relatie materiaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh...
Je maakt dus eigenlijk een netwerkje met fuckbuddys?
Okay, dan ben ik onwijs wijs.quote:
Simpele vraag, en tegelijkertijd een hele lastige: waarom?quote:
Soms 2 per week, soms 0. Met 1tje ben ik heel close, verder nog twee anderen waarbij het op en aan is. Verder nog een paar waarmee ik nog zou afspreken.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je ze dan? Hoe vaak spreek je af? Met hoeveel verschillende vrouwen?
Inhoud vind ik soms ook wel belangrijkquote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik onwijs wijs.
[..]
Simpele vraag, en tegelijkertijd een hele lastige: waarom?
Maar het komt er dus ook van? Hoe regel je dat? Gewoon een sms'je ''iets drinken vanavond'' ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms 2 per week, soms 0. Met 1tje ben ik heel close, verder nog twee anderen waarbij het op en aan is. Verder nog een paar waarmee ik nog zou afspreken.
Ja, wat ijzersterk werkt is via sms verder gaan waar je gebleven was. Totaal niet de sfeer veranderen over sms. En gewoon een week overheen laten gaan voordat je afspreekt.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar het komt er dus ook van? Hoe regel je dat? Gewoon een sms'je ''iets drinken vanavond'' ofzo?
Ik haal voldoening uit de actie die ik onderneem, mijn eigen zelfexpressie.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh, haal je er nou voldoening uit om heel veel vrouwen aan tespreken terwijl je er al een paar hebt zegmaar om je aandacht aan te schenken?
Je vindt het leuk dus om vreemde vrouwen aan te spreken waar je geinteressseerd in bent - dan wel door uiterlijk -quote:Op zondag 1 juli 2012 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik haal voldoening uit de actie die ik onderneem, mijn eigen zelfexpressie.
Ja dat is waar. Het avontuur zelf vind ik ook leuk.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je vindt het leuk dus om vreemde vrouwen aan te spreken waar je geinteressseerd in bent - dan wel door uiterlijk -
Maar ehm contact informatie duidt op iets meer dan alleen zelfexpressie... Dat is iemand willen leren kennen.
Mja, ik vind dat leuk voor je dat je zoveel interesse hebt in vrouwen dat je ze allemaal wilt leren kennen...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Het avontuur zelf vind ik ook leuk.
Wat voor bijzonders wil je meemaken?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat leuk voor je dat je zoveel interesse hebt in vrouwen dat je ze allemaal wilt leren kennen...
Komt het door mijn gebrek aan ''ervaring'' met vrouwen dat ik me steeds minder geinteresseerd voel in vrouwen / en dit is een paradox, want tegelijkertijd wil ik heel graag eens iets bijzonders meemaken met een vrouw... Maar ik heb die ''hoop'' dus steeds minder, dan wel omdat vrouwen me steeds minder gaan boeien - dan wel door gebrek aan ervaring -
Hoe meer je er naar hoopt, de kleiner de kans dat je het krijgt. Probeer juist "value/liefde" te geven zonder er naar terug te verlangen. Dat is zelfexpressie.quote:
Vaak niet dus, wat afbreuk doet aan de intentie waarmee de pua-lessen zijn opgezet. Dan kan je de TT beter veranderen in Hoe vrouwen te versieren.quote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inhoud vind ik soms ook wel belangrijk
Ik geef het als ik me meer ga interesseren in iemand.. Dat gebeurt niet 1-2-3....quote:Op zondag 1 juli 2012 15:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je er naar hoopt, de kleiner de kans dat je het krijgt. Probeer juist "value/liefde" te geven zonder er naar terug te verlangen. Dat is zelfexpressie.
Niets mis mee.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef het als ik me meer ga interesseren in iemand.. Dat gebeurt niet 1-2-3....
Maar stel nu dat ik me steeds minder ga interesseren in personen die ik niet ken? Snap je de vicieuse cirkel?
Je kunt vrouwen ontmoeten alleen voor seks maar ook combinatie van seks en gezelligheid.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Vaak niet dus, wat afbreuk doet aan de intentie waarmee de pua-lessen zijn opgezet. Dan kan je de TT beter veranderen in Hoe vrouwen te versieren.
Valt me tegen. Jammer.
Dat is wel vervelend, ik denk toch dat je meer met je lul moet denken.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef het als ik me meer ga interesseren in iemand.. Dat gebeurt niet 1-2-3....
Maar stel nu dat ik me steeds minder ga interesseren in personen die ik niet ken? Snap je de vicieuse cirkel?
Et zou zomaar kunnen ja.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, ik denk toch dat je meer met je lul moet denken.
ik hou me aanbevolen.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik blijf liever in mijn sprookje zitten totdat ze me eruit neuken
Goed hard opvallendquote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et zou zomaar kunnen ja.
Ik vind het eerlijk gezegd een goed advies, serieus.
Op je goede hart vallen vrouwen sowieso niet. Maar op die goede lul...
Hmz, vrouwen vallen niet op je fallus... geloof me! Tenzij ze eerder al op iets anders zijn gevallen natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et zou zomaar kunnen ja.
Ik vind het eerlijk gezegd een goed advies, serieus.
Op je goede hart vallen vrouwen sowieso niet. Maar op die goede lul...
ik ben hier niet zo goed in. hoe doe ik datquote:Op zondag 1 juli 2012 15:53 schreef Evie het volgende:
[..]Wat doe je ? Je zet je puppy sexy look niet op.. Zo gaat dat niet werken he?!
Ik dacht dat je dat hier wel zou leren..quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben hier niet zo goed in. hoe doe ik dat
Op wat dan precies? De keren dat ik mijn fallus achterna liep had ik meer succes dan de dagen dat ik dat niet deed.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz, vrouwen vallen niet op je fallus... geloof me! Tenzij ze eerder al op iets anders zijn gevallen natuurlijk
Je zit nu in de gaat nooit meer seks krijgen zone!quote:
Humor, lachen, mee kunnen praten, mooi zijn euhm.. Ik ga hier natuurlijk niet alles vermelden waar ik op valquote:Op zondag 1 juli 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op wat dan precies? De keren dat ik mijn fallus achterna liep had ik meer succes dan de dagen dat ik dat niet deed.
zie. dit is niet mijn ding.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Je zit nu in de gaat nooit meer seks krijgen zone!
Waarom zou niet vermelden waar je op valt?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:02 schreef Evie het volgende:
Humor, lachen, mee kunnen praten, mooi zijn euhm.. Ik ga hier natuurlijk niet alles vermelden waar ik op val
Omdat ik grotendeels op innerlijk val. En dat weet je anders niet he?! Hoe iemand communiceert en overkomt zegt best veel over iemand! Denk dat aantrekkingskracht niet alleen fysiek is, en dat het grootste gedeelte ook te maken heeft met je psyche. Met iemand kunnen praten en lachen helpt, zelfs al wil je alleen maar iemands broek in wilt komen.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou niet vermelden waar je op valt?
Ik heb humor, maar waarom zou ik naar je toe komen om grappig te zijn om met je te lachen en om met je te praten?
Maar waarom zou ik naar je toe komen om met je te lachen en te praten als ik je niet ken?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik grotendeels op innerlijk val. En dat weet je anders niet he?! Hoe iemand communiceert en overkomt zegt best veel over iemand! Denk dat aantrekkingskracht niet alleen fysiek is, en dat het grootste gedeelte ook te maken heeft met je psyche. Met iemand kunnen praten en lachen helpt, zelfs al wil je alleen maar iemands broek in wilt komen.
Omdat je ergens wel al iets van aantrekking voelt? Eenzaam bent? Ik heb echt geen flauw idee waarom mannen dat juist wel of niet doenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik naar je toe komen om met je te lachen en te praten als ik je niet ken?
Mja dat is toch echt ''mijn lul' die me die ingeving geeft. Aantrekkingskracht op het fysiek... Is puur oppervlakkig lijkt me, of niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat je ergens wel al iets van aantrekking voelt? Eenzaam bent? Ik heb echt geen flauw idee waarom mannen dat juist wel of niet doen
ik ben ook een echt gevoelsmensquote:Op zondag 1 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat ik grotendeels op innerlijk val. En dat weet je anders niet he?! Hoe iemand communiceert en overkomt zegt best veel over iemand! Denk dat aantrekkingskracht niet alleen fysiek is, en dat het grootste gedeelte ook te maken heeft met je psyche. Met iemand kunnen praten en lachen helpt, zelfs al wil je alleen maar iemands broek in wilt komen.
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel, als je niet alleen wilt zijn.
Komt ook erg utilistisch over op me. Weinig inhoudelijk iig, nogal leeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt vrouwen ontmoeten alleen voor seks maar ook combinatie van seks en gezelligheid.
Na een avond ken je iemand nog niet goed genoeg om er echt een band mee te hebben. Maar bij deze weet ik wat jullie achterna lopen.. thnxquote:Op zondag 1 juli 2012 16:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja dat is toch echt ''mijn lul' die me die ingeving geeft. Aantrekkingskracht op het fysiek... Is puur oppervlakkig lijkt me, of niet?
Naja vooruit iemand kan me ook gewoon leuk lijken en dan ben ik wel geinteresseerd in iemands persoonlijkheid...
Maargoed, dat leverd verder ook niks op. Na 1 avond heb je nog geen band met iemand.
Komt vanzelf.quote:
Rationeel gezien? Niksquote:
Eenzaam kan je je ook voelen wanneer je samen bent met iemand. Saamhorigheid kan je ook voelen zonder met iemand te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rationeel gezien? Niks
Emotioneel gezien? Voelt erg eenzaam... Ik wil me toch verbonden voelen met iemand.
dat ligt aan de context. heb je net samen een auto-ongeluk overleefd, elkaar geholpen om uit de brandende wagen te komen, elkaar warm gehouden in de ijskoude winternacht in de hoop op een bij toeval voorbij rijdende auto omdat de telefoons verloren zijn gegaan, dan zou je elkaar best wel eens intens hebben kunnen leren kennen op 1 avond.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Na een avond ken je iemand nog niet goed genoeg om er echt een band mee te hebben. Maar bij deze weet ik wat jullie achterna lopen.. thnx
Punt is.. Als je puur in aantrekkingskracht meegaat is dat naar mijn mening te omschrijven als - je lul achterna lopen -quote:Op zondag 1 juli 2012 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Na een avond ken je iemand nog niet goed genoeg om er echt een band mee te hebben. Maar bij deze weet ik wat jullie achterna lopen.. thnx
Dat geloof ik best... Waarom zou iemand zich eenzaam voelen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Eenzaam kan je je ook voelen wanneer je samen bent met iemand. Saamhorigheid kan je ook voelen zonder met iemand te zijn.
Het 'probleem' zit dus ergens anders.
Het is altijd een combinatie bij mij. Niet alleen het een of alleen het anderquote:Op zondag 1 juli 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is.. Als je puur in aantrekkingskracht meegaat is dat naar mijn mening te omschrijven als - je lul achterna lopen -
Iemand willen leren kennen is iets diepers en dat is niet in 1 avond te bereiken.... Wil niet zeggen dat ik iedereen die ik aanspreek bewust het bed in wil hebben... Ik wil ze serieus wel een beetje leren kennen... Mezelf vermaken dmv communicatie....
Puur iemand aanspreken om gewoon vrienden te worden zal inderdaad niet snel gebeuren...quote:Op zondag 1 juli 2012 16:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is altijd een combinatie bij mij. Niet alleen het een of alleen het ander
Ik kan best in een avond een soort van band met iemand opbouwenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Puur iemand aanspreken om gewoon vrienden te worden zal inderdaad niet snel gebeuren...
Maar... Na een avond kan je toch geen band opbouwen? Maar wel zoenen en eventueel het bed in duiken met elkaar?
Dat is een goede vraag.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geloof ik best... Waarom zou iemand zich eenzaam voelen?
Omdat je ergens in je lijf de oerdrang voelt om samen met een ander kinderen te krijgen, mensen om je heen altijd gezellig met iemand samen ziet?quote:
Ja soort van.... Een bepaald gevoel dat iemand wel een soort van speciaal is ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kan best in een avond een soort van band met iemand opbouwen
Serieus?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja soort van.... Een bepaald gevoel dat iemand wel een soort van speciaal is ofzo?
Maar hoe sterk is die band nou werkelijk? Ik heb dat ook wel een aantal keer gevoeld, zelfs wederzijds, tenminste aan die vrouwen te merken.
Maar afspreken? Ho maar... Dat wordt ontweken of gewoon genegeerd.
Geen idee.... Omdat vrouwen onzeker zijn of ze wel willen afspreken... ?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus?Weet je ook waarom dat wordt ontweken of genegeerd?
Je doelt nu op vrouwen metwie je een avond hebt doorgebracht die hierna niet meer af willen spreken of in het algemeen?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee.... Omdat vrouwen onzeker zijn of ze wel willen afspreken... ?
Mja ik neig te zeggen dat 50% van de vrouwen er last van hebben... Maar opzicht is dat ook maar gebaseerd op mijn eigen ervaringen....quote:Op zondag 1 juli 2012 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Je doelt nu op vrouwen metwie je een avond hebt doorgebracht die hierna niet meer af willen spreken of in het algemeen?
Als ik een kerel leuk vindt durf ik ze niet meer aan te sprekenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik neig te zeggen dat 50% van de vrouwen er last van hebben... Maar opzicht is dat ook maar gebaseerd op mijn eigen ervaringen....
karma is een bitch. imago ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik neig te zeggen dat 50% van de vrouwen er last van hebben... Maar opzicht is dat ook maar gebaseerd op mijn eigen ervaringen....
''Vind je het leuk om af te spreken''
Vrouw: ''Lijkt me leuk!'' / geen antwoord.
Ik: zegt datum + tijd + plaats / Snap de ''afwijzing'' (hoewel ik de manier treurig vind)
Zij: Nee kan niet / ontwijkend antwoord - ''weet nog niet of ik dan wel kan'' / nieuw onderwerp beginnen - HEY IK HEB NIEUWE SCHOENEN
Ach tzal wel.... Waarom tref ik zoveel van die meisjes dan? Ligt dat aan mijn gedrag dat ze niet graag genoeg willen ofzo?
Maar op de vraag om af te spreken zeg je dan dus nee omdat je het niet durft?quote:Op zondag 1 juli 2012 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik een kerel leuk vindt durf ik ze niet meer aan te sprekenHahaha is denk ik iets doms en vrouwelijks, of ik moet lachen.. (worden ze onzeker van
) Dus denk dat wel meer vrouwen last hebben van een onvermogen tot normaal communiceren..
Gevoelens zijn wel rationeel, alleen begrijpen we ze niet altijd.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat je ergens in je lijf de oerdrang voelt om samen met een ander kinderen te krijgen, mensen om je heen altijd gezellig met iemand samen ziet?
Rationeel snap ik het niet, maar het is dan ook een gevoel.. en gevoelens zijn niet rationeel
Doe eens een vervangende zin dan?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
"vind je het leuk om af te spreken"
Er vanuit gaan dat ze het al leuk vind om af te spreken.
Afspreken durf ik soms wel. Is alleen een beetje akward soms.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar op de vraag om af te spreken zeg je dan dus nee omdat je het niet durft?
Nee een op zichzelf staande oerdrang. Gevoelens hoeven niet perse rationeel te zijn. Of begrijpbaar of verklaarbaar te zijn...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Gevoelens zijn wel rationeel, alleen begrijpen we ze niet altijd.
Die kinderwens is een reden voor het gevoel van eenzaamheid, maar ook op zichzelf staand. Kinderen krijgen lost het gevoel van eenzaamheid niet op, maar werkt wel aardig als afleiding schijnt.
Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden..quote:
Is een subtiel verschil wat veel mensen missen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
"vind je het leuk om af te spreken"
Er vanuit gaan dat ze het al leuk vind om af te spreken.
Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden..(omg wat doe ik aaaah)
Hm you get itquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Is een subtiel verschil wat veel mensen missen.
In plaats van vragen: Heb je zin om wat af te spreken?
Kan je beter vragen: Wanneer heb je tijd (om af te spreken)?
Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
Het ligt puur aan de situatie, waarom wil je met haar afspreken? Als er geen "spanning" was dan kan je het ook lastig opbouwen via sms. Het gaat er vooral om dat je gewoon niets fout doet via sms, en "vind je het leuk om af te spreken" is wel heel erg onderdanig.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe eens een vervangende zin dan?
Maar dan nog, niet afspreken om 1 zin klinkt niet als een plausibele verklaring.
Held.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Afspreken durf ik soms wel. Is alleen een beetje akward soms.
[..]
Nee een op zichzelf staande oerdrang. Gevoelens hoeven niet perse rationeel te zijn. Of begrijpbaar of verklaarbaar te zijn...
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..quote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...
Die had het er ook een beetje over dat ze zou komen als ik zei dat ze moest komen...
Alsof voorzetjes geven niet duidelijk genoeg zijn als hint om in te koppen... Maar dat je ook nog moet zeggen dat er ingekopt moet worden.
iddquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.
Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....?
Serieus?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nice
Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.
Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....? Al die mannen die naar ze toe komen... Beetje mogen kiezen wie het leukste is.... Iemand anders doet de moeite voor jou...
Yep!quote:
'Vroegah' wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm you get itvrouwen moeten oppassen voor jou
Mja ik verklaar het wel een beetje...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.
Voor eenzaamheid is dat net zo.
Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.
Geen problemen mee.... Vind dat allemaal tamelijk oppervlakkig dus doet me weinig.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!
Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.
Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:The truth will first piss you off, before it will set you free. - Gloria Steinem (feministe)
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Neen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".quote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
Maar het doet verder niets, net als een gadget. Snap je?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.
Wow hehe.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.
[..]
De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".
En ik heb daar geen zin in.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Neen!
Mannen leiden, vrouwen volgen!
Altijd!
Vrouwen die dit een vreemde gedachtengang vinden, hebben de juiste man nog niet ontmoet. Door diegene zal zij zich namelijk laten leiden!
Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.
Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.
Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijptquote:
Begrijpen? Hebben we het opeens over begrijpen?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijpt
Altijddd de "buyer" zijn...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.
En ja dan moet die man moeite doen voor haar, tegelijkertijd niet wanhopig overkomen...
Moet daarvoor dus of sterk zaad hebben, of een zorgzame manquote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
Obama luisterd ook naar zijn kiezers... Leiden betekend niet dat er geen wisselwerking meer is...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Die uitspraak van Gloria Steinem![]()
Opvallend is dat Gray het dan toch weer nuanceert naar 'sommige vrouwen', maar dat verder iedereen, zelfs Evie, het almaar over 'vrouwen' heeft.
Ik vind het erg fijn als mijn vriend zo nu en dan leidend is, maar ik wil zelf ook graag hier en daar wat te zeggen hebbenDat is vanaf het begin van onze relatie zo geweest, en bevalt me prima. Een man die altijd leidend wil zijn, zou voor mij (en voor veel vrouwen) geen goede partner zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.
[..]
Die bestaan er wel hoor!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
Correctie: De meeste vrouwen. Spreek hiermee ook voor mezelfquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Opvallend is dat Gray het dan toch weer nuanceert naar 'sommige vrouwen', maar dat verder iedereen, zelfs Evie, het almaar over 'vrouwen' heeft.
Ik vind het erg fijn als mijn vriend zo nu en dan leidend is, maar ik wil zelf ook graag hier en daar wat te zeggen hebbenDat is vanaf het begin van onze relatie zo geweest, en bevalt me prima. Een man die altijd leidend wil zijn, zou voor mij (en voor veel vrouwen) geen goede partner zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ja... Dus iemand moet moeite doen... Want dat zorgt voor meer voortplantingssucces...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet daarvoor dus of sterk zaad hebben, of een zorgzame man
Klopt. Te wanhopig geeft een beetje het: " gekke gerrit je wil te graag, het is beter dat je even chilt vandaag" gevoelquote:Op zondag 1 juli 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Dus iemand moet moeite doen... Want dat zorgt voor meer voortplantingssucces...
Tegelijkertijd niet wanhopig doen, want als een vent wanhopig doet lijkt dat juist te zeggen dat hij totaal geen voortplantingsucces heeft.
Tsja, sterk gepolariseerde uitspraken zijn meestal fout, plus dat ze leiden tot onnodige discussies. Bovendien sluit het totaal niet aan bij de mindset van een échte versierder; die heeft namelijk altijd zijn antennes open en niet gedicht door vooroordelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Kom nou maar langs.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt. Te wanhopig geeft een beetje het: " gekke gerrit je wil te graag, het is beter dat je even chilt vandaag" gevoel
Ja preciesquote:Op zondag 1 juli 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje inderdaad die buyer illusie hoog houden maar tegelijkertijd wel moeite doen voor iemand.
Haar jou willen laten hebben -
Moet eerst die man eens ontmoeten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, daarom ga jij daar ook je best voor doen
Altijd 23quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo onzeker!! Komt vanzelf wel!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
Komt niet vanzelf - ben blijkbaar niet leuk genoeg.
In deze wereld zijn er al genoeg mensen die je terecht of onterecht devalueren, dat moet je zelf al helemaal niet willen of doen (ken de fout maak hem zelf altijd)
dus
Misschien niet misschien wel. Vind het knap als mensen echt bij elkaar horen..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Misschien horen jullie wel bij elkaar en is het sprookje compleet
Het komt niet uit de lucht vallen nee. Maar stel je voldoende bloot aan de kansen en vroeg of laat gebeurt het.quote:
quote:
Niet dus. Gewoon eens echt jezelf zijn, doet wonderen.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien niet misschien wel. Vind het knap als mensen echt bij elkaar horen..
Gaat steeds beter, leverd vooralsnog niks op.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet dus. Gewoon eens echt jezelf zijn, doet wonderen.
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, leverd vooralsnog niks op.
Ach, weetje dat is niet op mij van toepassing.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer/grager je wilt hoe lastiger het wordt.
quote:Op [url=http://fo[quote]
[b]Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik verklaar het wel een beetje...
Ik zoek rust.... Gewoon slapen en lepeltje lepeltje liggen als je moe bent is wat mij betrefd een erg rustgevend gevoel... Daarom streef ik dat na, en dat ik dat nooit meegemaakt heb / en niet voor mogelijk zie, wekt die eenzaamheid op.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie het niet zo zwart wit als je bent jezelf of niet jezelf. Ik zie het meer als een soort schaal waarbij je alsmaar meer jezelf kunt zijn. Dit is je persoonlijke groei die je meemaakt.
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"quote:Op zondag 1 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
Deze geldt voor iedereen. Las hem gisteren, want had het blijkbaar ooit ergens opgeschreven:
" Dat je jezelf mag zijn!" .
Lange termijn doelen en korte termijn doelen....quote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaarquote:Op zondag 1 juli 2012 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"
dat kan zeker wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"
Je bent waarschijnlijk ook gewoon moequote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
We hadden het erover waar dat eenzame gevoel vandaan kwam maar je ging er verder niet echt op in geloof ik.
[..]
Ik ben helemaal mezelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaar
Ik doe daar niet aan... Maar ik ben qua persoonlijkheid lekker gesloten....quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaar
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ikquote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.
Ik streef het niet na, maar ik zou achteruitgang niet toelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ik
Stilstaan is ook eigenlijk achteruitgang, je glijdt dan langzaam naar beneden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik streef het niet na, maar ik zou achteruitgang niet toelaten.
Ik ook hoor, maar het freedom from outcome-zinnetje lijkt een tegenstrijdigheid te zijn. Qua taal dan, want uiteindelijk zijn ook slechte resultaten resultaten om van te leren, te groeien.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ik
Freedom from outcome kan ook slaan op negatieve resultaten, want dat is ook een outcomequote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het freedom from outcome-zinnetje lijkt een tegenstrijdigheid te zijn. Qua taal dan, want uiteindelijk zijn ook slechte resultaten resultaten om van te leren, te groeien.
Jij bent een van de weinige mensen die ik aan kan raden een ander te wordenquote:
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan... Maar ik ben qua persoonlijkheid lekker gesloten....
Sinds ik anti depressiva slik ben ik een halve cassanova geworden..... Gewoon ingaan op eigen impulsen waar ik zin in had... Ipv denken ''heb ik daar wel zin in''
Wordt je daar niet wat minder seksueel van?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''
Neehoor, ik fap mezelf suf.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wordt je daar niet wat minder seksueel van?
Ach, je moet zo denken:quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''
Hm jammer dan.. ben die snotaap goed zatquote:Op zondag 1 juli 2012 18:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm, ik verwacht dat je dat een ban gaat opleveren.
Je gaat er uit en gezellig ergens een drankje drinken met vriendenquote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Kga maar ff zielig en alleen wezen in me bedje
Waarom niet alleen awesome wezen in je bedje?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Dat was de dooddoenerquote:Op zondag 1 juli 2012 18:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet alleen awesome wezen in je bedje?
60% of the time, it works everytime!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat heb je gister gedaan?
ik heb in me eentje awesome liggen wezen in mijn bedje
Dat doe jij altijd spontaan om 7 uur savonds?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Je gaat er uit en gezellig ergens een drankje drinken met vrienden
Kansloze schreeuw om aandacht dit.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Wat heeft tijd En dag met spontaan doen te maken? Als je thuis verveeld ga je toch iets bedenken te doen thuis of buiten huis. Ga je naar de kroeg. Zijn altijd wel mensen. Nu is het redelijk mooi weer en kan je lekker op terras hangen.quote:Op maandag 2 juli 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe jij altijd spontaan om 7 uur savonds?Op zondag.
In je eentje?quote:Op maandag 2 juli 2012 07:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kansloze schreeuw om aandacht dit.
[..]
Wat heeft tijd En dag met spontaan doen te maken? Als je thuis verveeld ga je toch iets bedenken te doen thuis of buiten huis. Ga je naar de kroeg. Zijn altijd wel mensen. Nu is het redelijk mooi weer en kan je lekker op terras hangen.
Jawel, zie af en toe wel zo een exemplaar ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik kom overal vrouwen tegen, jij niet dan?
Dagelijks eten en s'avonds ( te laat ) naar bed gaan behoort ook tot mijn levenstijl overigens!
Waarom niet? Ga vaak genoeg en je leert nieuwe mensen kennen.quote:
voorspelbaar. Elke keer als je een reactie plaatst om op een 1 of andere manier aandacht te krijgen is het opeens zelfspot of grapje.quote:Dat het een kansloze schreeuw is boeit mij verder vrij weinig, die laatste was meer als zelfspot bedoelt overigens, maargoed, merkt niemand.
Nee, ik geef eerlijk toe dat ik in al die reacties daarvoor zielig deed. Daarom was het ook toepasselijk als zelfspot.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:17 schreef ook_gek het volgende:
voorspelbaar. Elke keer als je een reactie plaatst om op een 1 of andere manier aandacht te krijgen is het opeens zelfspot of grapje.
Je moet dat soort dingen gewoon niet doen. Is veel te makkelijk, en op den duur gaan mensen je niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik geef eerlijk toe dat ik in al die reacties daarvoor zielig deed. Daarom was het ook toepasselijk als zelfspot.
Maar nu ik het teruglees... Kwam die post wellicht inderdaad een beetje uit het niets, dus ik vind je gedachtegang totaal niet raar.
Ja! Wel eens ja!quote:Op maandag 2 juli 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe jij altijd spontaan om 7 uur savonds?Op zondag.
Elk gezonde man wilt lekkere vrouwen. Daar hoef je niet elke meid voor aan te spreken, soms heb je wel 100 vrouwen bij elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
Is het overigens niet zo dat het probleem is dat je niet elke vrouw durft aan te spreken versus dat je elke vrouw wilt aanspreken?
Het eerste is denk ik wel een punt, maar in het tweede kan ik mij absoluut niet vinden.
Ik vraag mij dan af of zo'n levenstijl in situatie 1 wel een oplossing zou zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik niet van die vriendjes heb.
Vandaag... Heb ik gedaan....quote:Op maandag 2 juli 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
king
heb je vandaag de dames aangesproken? vertel vertel
Nee heb ik nie, woon ook nie in een stad ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]Hoe kan je nu niet van die vriendjes hebben?
Ik denk dat het vrouwtje ook ''kiest'' bij mensen wat dat betrefd, je kunt lang wachten als man als je gaat wachtenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
Toch maar even een voet op vijandelijke bodem zetten.
Ik last heel geïnteresseerd een post van firefly3 over dat mannen ''altijd leiden''. Nu ben ik zelf een vrij dominante persoonlijkheid en heb ik ook een flinke tik van de feministische molen gehad, toch wil ik wel weten waar dit idee vandaan komt en welke functie dit heeft.
Zover ik weet, wordt in de dierenwereld het vrouwtje altijd het hof gemaakt. Vaak zijn er meerdere mannetjes geïnteresseerd in hetzelfde vrouwtje. Er zijn bijvoorbeeld vogeltjes die een soort prieeltjes maken (ironisch genoeg worden zij prieelvogels genoemd) en deze versieren met kleurrijke bloemetjes, besjes, steentjes, etc. Het vrouwtje vliegt vervolgens langs deze prieeltjes en kiest zorgvuldig het mannetje uit, gebaseerd op hoe mooi zijn prieeltje is. Dan kiest het vrouwtje toch als ware met wie zij wilt paren?
Nu heb ik het hier wel over vogels, maar hoe zit het dan met mensen? Ik dacht namelijk dat de vrouw de beste genen uitkoos om door te geven aan haar kinderen.
Mijn eigen mening over het leiden, is dat niet één partner de leiding heeft. Er bestaat in mijn ogen zoiets als natuurlijk leiderschap. Er wordt niet gediscussieerd over leiding, maar het ontstaat als het ware vanzelf. Zo zal de vrouw misschien leiding hebben als het stel gaat shoppen in de IKEA en heeft de man misschien weer de leiding op seksueel gebied. Ik geef bij deze ook eerlijk toe dat ik liever onderdanig ben tijdens het liefdesspel. Dat is iets wat ik van nature al aanvoelde.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
Ik last heel geïnteresseerd een post van firefly3 over dat mannen ''altijd leiden''. Nu ben ik zelf een vrij dominante persoonlijkheid en heb ik ook een flinke tik van de feministische molen gehad, toch wil ik wel weten waar dit idee vandaan komt en welke functie dit heeft.
Zover ik weet, wordt in de dierenwereld het vrouwtje altijd het hof gemaakt. Vaak zijn er meerdere mannetjes geïnteresseerd in hetzelfde vrouwtje. Er zijn bijvoorbeeld vogeltjes die een soort prieeltjes maken (ironisch genoeg worden zij prieelvogels genoemd) en deze versieren met kleurrijke bloemetjes, besjes, steentjes, etc. Het vrouwtje vliegt vervolgens langs deze prieeltjes en kiest zorgvuldig het mannetje uit, gebaseerd op hoe mooi zijn prieeltje is. Dan kiest het vrouwtje toch als ware met wie zij wilt paren?
Nu heb ik het hier wel over vogels, maar hoe zit het dan met mensen? Ik dacht namelijk dat de vrouw de beste genen uitkoos om door te geven aan haar kinderen.
Mijn eigen mening over het leiden, is dat niet één partner de leiding heeft. Er bestaat in mijn ogen zoiets als natuurlijk leiderschap. Er wordt niet gediscussieerd over leiding, maar het ontstaat als het ware vanzelf. Zo zal de vrouw misschien leiding hebben als het stel gaat shoppen in de IKEA en heeft de man misschien weer de leiding op seksueel gebied. Ik geef bij deze ook eerlijk toe dat ik liever onderdanig ben tijdens het liefdesspel. Dat is iets wat ik van nature al aanvoelde.
nee. gewerkt. en ik ben er niet goed in je weet!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaag... Heb ik gedaan....
NIks?
Nee geen vrouwtje, jij wel?
Er zijn vrouwelijke mannen en mannelijke vrouwen. Een vrouwelijke man, die niet homoseksueel is zal een mannelijke vrouw kiezen en andersom. Zolang iedereen zijn rol blijft spelen werkt zo'n relatie. Als een mannelijke man vergeet dat hij een man en zijn vrouwelijke vrouw de relatie laat leiden, dan gaat het mis. Geen twee kapiteins op één schip!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
O als ik werk spreek ik er wel een zooitje..quote:Op maandag 2 juli 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. gewerkt. en ik ben er niet goed in je weet!
Welkom in het topic met deze post.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
Zaterdag goed feest in mijn prieeltje; vieren dat we allemaal nog (lang) niet in dat graf liggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
prieeltje. is dat hoe ze dat tuintje op een graf noemen?
Laat nou net in de IKEA het minste "aantrekkingskracht" zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 20:40 schreef Fera het volgende:
Je kunt met z'n tweetjes de ballenbak induiken!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat nou net in de IKEA het minste "aantrekkingskracht" zijn
Dan heeft hij weer de leiding genomen (over het algemeen)quote:Op maandag 2 juli 2012 20:52 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Je kunt met z'n tweetjes de ballenbak induiken!
ok dit soort statements zijn goed voor mijn referentiekader. ik ga dit topic blijven volgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaterdag goed feest in mijn prieeltje; vieren dat we allemaal nog (lang) niet in dat graf liggen.
Leven
In het geval van de ballenbak? Ja denk het ook wel dat de man daarin het voortouw neemtquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan heeft hij weer de leiding genomen (over het algemeen)
Heerlijk tussen de urine en het slijm met kleine blehrende kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het geval van de ballenbak? Ja denk het ook wel dat de man daarin het voortouw neemt
Tik maar 'prieel' in op Google. Ik denk niet dat je dat op je graf wilt hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
prieeltje. is dat hoe ze dat tuintje op een graf noemen?
Wanneer ik daar zin in heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welkom in het topic met deze post.
Wanneer kom je onderdanig zijn in mijn prieeltje?
Het was maar een voorbeeld, maar ik doelde ook niet per definitie op aantrekkingskracht. Ik doelde meer op de leiding hebben/nemen binnen een relatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat nou net in de IKEA het minste "aantrekkingskracht" zijn
Overal! Nemen van beslissingen, naar welke film, welke club, op financieel gebied... ALLES!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen altijd de leiding? Hoe wordt dat bedoeld dan? Leiding waarin?
Het is iets wat ik ook pas heel laat begreep. Het is zeer complex/diepgaand.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen altijd de leiding? Hoe wordt dat bedoeld dan? Leiding waarin?
Het nemen van beslissingen is key iddquote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Overal! Nemen van beslissingen, naar welke film, welke club, op financieel gebied... ALLES!
Oh, volgens mij doe ik dat niet minder dan mijn vriend ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Overal! Nemen van beslissingen, naar welke film, welke club, op financieel gebied... ALLES!
Aan mij de schone doch interessante 'taak' die zin op te wekken dus.quote:
Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat stamt nog overigens van de tijd dat hij haar moet beschermen, daarom vinden vrouwen het een aantrekkelijke eigenschap dat mannen beslissingen kunnen maken.
Ja als de buit eenmaal binnen is wellichtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.
Maar in moderne relaties worden beslissingen op alle gebieden door zowel manne als vrouw gemaakt, en veel ook in overleg.
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.
Maar in moderne relaties worden beslissingen op alle gebieden door zowel manne als vrouw gemaakt, en veel ook in overleg.
De juiste mannen wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk dat karakter tegenwoordig belangrijker is dan geslacht. Vroeger was het misschien puur mannelijk, maar door de hedendaagse ontwikkelingen en gelijke rechten voor vrouwen is dat misschien toch aan het verschuiven.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat stamt nog overigens van de tijd dat hij haar moet beschermen, daarom vinden vrouwen het een aantrekkelijke eigenschap dat mannen beslissingen kunnen maken.
Begin maar vast met bouwen dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan mij de schone doch interessante 'taak' die zin op te wekken dus.
Dat doe ik altijd als ik een vrouw vraag om te dansen, pak ik haar hand en leidt haar naar een plekje op de dansvloer. Ik geloof dat ze dat wel leuk vinden, zich zo te laten leidenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.
Vrouwen kunnen nog wel eens besluiteloos zijn. Mannen hebben dat niet. Die beslissen en later blijkt wel of het de juiste beslissing is. Beter een foute beslissing, dan geen beslissing!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat er de laatste 100 jaar gebeurd doet weinig aan de honderdduizend jaren ontwikkelingen die zijn geweest voorafgaand. Vrouwen reageren nog steeds op dezelfde dingen. We kunnen het ook niet helemaal met sommige dieren vergelijken, er zijn zelfs dieren die van geslacht kunnen veranderen etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk dat karakter tegenwoordig belangrijker is dan geslacht. Vroeger was het misschien puur mannelijk, maar door de hedendaagse ontwikkelingen en gelijke rechten voor vrouwen is dat misschien toch aan het verschuiven.
In het dierenrijk zie je ook veel alfa vrouwtjes waar geen alfa mannetje tegenover staat. Bijvoorbeeld binnen groepen van stokstaartjes en olifanten heeft een vrouwelijk dier de leiding.
Ik vind het bij mensen wel moeilijk om dat duidelijk te zien, cultuur heeft zoveel invloed op ons gehad.
[..]
Begin maar vast met bouwen dan.
Iddquote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik een vrouw vraag om te dansen, pak ik haar hand en leidt haar naar een plekje op de dansvloer. Ik geloof dat ze dat wel leuk vinden, zich zo te laten leiden
Zijn vrouwen alleen uit op seks?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw? Leidend?
Wanneer zal ze me bellen?
Wanneer vraagt ze me nou eens uit!?
Godver is deze weer uit op seks? Of niet... Het is zo moeilijk te pijlen! Vind ik haar wel leuk?
Ja heel leidinggevend allemaal...
dat heeft echt niks met leiding te maken, maar met initiatief.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw? Leidend?
Wanneer zal ze me bellen?
Wanneer vraagt ze me nou eens uit!?
Godver is deze weer uit op seks? Of niet... Het is zo moeilijk te pijlen! Vind ik haar wel leuk?
Ja heel leidinggevend allemaal...
Duidelijk iedere keer dat ze me aanspreken denk ik weer.... Niet te vertrouwen die wijven, ze willen alleen in mijn broek!quote:
Als je initiatief neemt, neem je de controle over en de leiding.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heeft echt niks met leiding te maken, maar met initiatief.
het meeste in de laatste paar posts trouwens.
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je initiatief neemt, neem je de controle over en de leiding.
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:37 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nog wel eens besluiteloos zijn. Mannen hebben dat niet. Die beslissen en later blijkt wel of het de juiste beslissing is. Beter een foute beslissing, dan geen beslissing!
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.
overigens denk ik dat er in nederland (europa, het westen) niet echt meer van zulke traditionele stellen meer zijn, aangezien vrouwen veel rechten hebben en meer geemancipeerd zijn.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.
overigens denk ik dat er in nederland (europa, het westen) niet echt meer van zulke traditionele stellen meer zijn, aangezien vrouwen veel rechten hebben en meer geemancipeerd zijn.
dan lees je niet goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.
het punt is dat hoe hard jullie ook denken de leiding te nemen.. het altijd de vrouw is die de touwtjes in handen heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.
Nee, ze is wat dat betrefd veroverd en weet dat de man goed ''leiding'' kan nemen / veroveren.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.
Ik geloof zeker dat op het gebied van dating en versieren vrouwen vaak meer leiding/initiatief van de man verwachten. Veel vrouwen zijn daarin nog erg terughoudend. Op veel andere gebieden, in een relatie, zie ik niet dat mannen meer leidend zijn dan vrouwen.
Als in een relatie de man geen leiding meer heeft is er ook geen man-vrouw polarisatie meer en gaat of de relatie snel bergafwaards of is het een wanhoop relatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.
Ik geloof zeker dat op het gebied van dating en versieren vrouwen vaak meer leiding/initiatief van de man verwachten. Veel vrouwen zijn daarin nog erg terughoudend. Op veel andere gebieden, in een relatie, zie ik niet dat mannen meer leidend zijn dan vrouwen.
Ik heb het dan ook over de eckte mannen, de alfa's in dit topic!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
het punt is dat hoe hard jullie ook denken de leiding te nemen.. het altijd de vrouw is die de touwtjes in handen heeft![]()
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als in een relatie de man geen leiding meer heeft is er ook geen man-vrouw polarisatie meer en gaat of de relatie snel bergafwaards of is het een wanhoop relatie.
Als een man niet meer leidt, valt ze niet meer op hem in een "normale relatie".
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
was niet mijn voorbeeld. zoals ik zei, le-zen. is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.
En geloof me.. zoveel kiezen is er nu ook weer niet aan, aangezien niet iedere man een keuze is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel een beetje tegen me opgewassen zijn hoor! Hij moet wel weerstand bieden!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begint toch met je ikea voorbeeld?
Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.
ik ben weer weg hier.
Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
waar haal je die wijsheid vandaan?
hoe weet jij nou waar een relatie op stuk loopt? hoe die personen in die relatie (die prive is) qua karakter in elkaar steken? dat kun jij niet weten, derhalve doe je een aanname die nergens op slaat.
dat bedoel ik met dat generaliseren van jou continu. maar goed, eigenlijk moet ik mezelf voor mijn kop slaan omdat ik er maar op in blijf gaan in de hoop dat hier nog eens een normale tweezijdige discussie gevoerd kan worden.
Kies jij voor die wanhopige dikke vrouw die niks met je in gemeen heeft? Wat erg dat jij die afschrijft zeg!! Waarom heeft een vrouw dat recht dan niet..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...
Niet iedere man is een keuze.. Dus je schrijft ze af en stuurt ze weg... De keuze ligt dan nog steeds bij jou.
je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.
Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.
nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?
ja zeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?
Je bent hypocriet te noemen..... Ik kan het allemaal evenzeer op jou gebruiken. Maar ik ben me daar bewust van en jij -ogenschijnlijk- niet.
Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.
verder moet je echt eens ophouden met die vooringenomen kwalificaties jegens mijn persoon.
ouder dan jij bent.
denk je dat je mij kent?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.
Dan kan je dat toch zeggen of uitleggen, waarom laat je mij in onwetendheid zwemmen en zeg je dan dat je met mij geen discussie kan voeren omdat ik niks over de inhoud weet?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg.
het ging toch over leiding? iemand kwam met een voorbeeld in de ikea aanzetten. dat nam ik over in mijn betoog. hoe moeilijk wil je het hebben? als je had gelezen was dit allemaal niet nodig.
je bleef maar zagen over dat ikeavoorbeeld, terwijl dat niet relevant was. althans, niet het relevantste.
omdat je niet leest. dat zeg ik toch? of begrijp je zelfs dat niet eens?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan je dat toch zeggen of uitleggen, waarom laat je mij in onwetendheid zwemmen en zeg je dan dat je met mij geen discussie kan voeren omdat ik niks over de inhoud weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |