Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat stamt nog overigens van de tijd dat hij haar moet beschermen, daarom vinden vrouwen het een aantrekkelijke eigenschap dat mannen beslissingen kunnen maken.
Ja als de buit eenmaal binnen is wellichtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.
Maar in moderne relaties worden beslissingen op alle gebieden door zowel manne als vrouw gemaakt, en veel ook in overleg.
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kunnen maken, inderdaad. Weinig onaantrekkelijker dan een man die nooit beslissingen neemt.
Maar in moderne relaties worden beslissingen op alle gebieden door zowel manne als vrouw gemaakt, en veel ook in overleg.
De juiste mannen wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk dat karakter tegenwoordig belangrijker is dan geslacht. Vroeger was het misschien puur mannelijk, maar door de hedendaagse ontwikkelingen en gelijke rechten voor vrouwen is dat misschien toch aan het verschuiven.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat stamt nog overigens van de tijd dat hij haar moet beschermen, daarom vinden vrouwen het een aantrekkelijke eigenschap dat mannen beslissingen kunnen maken.
Begin maar vast met bouwen dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan mij de schone doch interessante 'taak' die zin op te wekken dus.
Dat doe ik altijd als ik een vrouw vraag om te dansen, pak ik haar hand en leidt haar naar een plekje op de dansvloer. Ik geloof dat ze dat wel leuk vinden, zich zo te laten leidenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een man haar hand op een bepaalde manier vast pakt tijdens het lopen is het al leiden. Mannen leiden over het algemeen.
Vrouwen kunnen nog wel eens besluiteloos zijn. Mannen hebben dat niet. Die beslissen en later blijkt wel of het de juiste beslissing is. Beter een foute beslissing, dan geen beslissing!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat er de laatste 100 jaar gebeurd doet weinig aan de honderdduizend jaren ontwikkelingen die zijn geweest voorafgaand. Vrouwen reageren nog steeds op dezelfde dingen. We kunnen het ook niet helemaal met sommige dieren vergelijken, er zijn zelfs dieren die van geslacht kunnen veranderen etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik denk dat karakter tegenwoordig belangrijker is dan geslacht. Vroeger was het misschien puur mannelijk, maar door de hedendaagse ontwikkelingen en gelijke rechten voor vrouwen is dat misschien toch aan het verschuiven.
In het dierenrijk zie je ook veel alfa vrouwtjes waar geen alfa mannetje tegenover staat. Bijvoorbeeld binnen groepen van stokstaartjes en olifanten heeft een vrouwelijk dier de leiding.
Ik vind het bij mensen wel moeilijk om dat duidelijk te zien, cultuur heeft zoveel invloed op ons gehad.
[..]
Begin maar vast met bouwen dan.
Iddquote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als ik een vrouw vraag om te dansen, pak ik haar hand en leidt haar naar een plekje op de dansvloer. Ik geloof dat ze dat wel leuk vinden, zich zo te laten leiden
Zijn vrouwen alleen uit op seks?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw? Leidend?
Wanneer zal ze me bellen?
Wanneer vraagt ze me nou eens uit!?
Godver is deze weer uit op seks? Of niet... Het is zo moeilijk te pijlen! Vind ik haar wel leuk?
Ja heel leidinggevend allemaal...
dat heeft echt niks met leiding te maken, maar met initiatief.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw? Leidend?
Wanneer zal ze me bellen?
Wanneer vraagt ze me nou eens uit!?
Godver is deze weer uit op seks? Of niet... Het is zo moeilijk te pijlen! Vind ik haar wel leuk?
Ja heel leidinggevend allemaal...
Duidelijk iedere keer dat ze me aanspreken denk ik weer.... Niet te vertrouwen die wijven, ze willen alleen in mijn broek!quote:
Als je initiatief neemt, neem je de controle over en de leiding.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heeft echt niks met leiding te maken, maar met initiatief.
het meeste in de laatste paar posts trouwens.
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je initiatief neemt, neem je de controle over en de leiding.
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:37 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nog wel eens besluiteloos zijn. Mannen hebben dat niet. Die beslissen en later blijkt wel of het de juiste beslissing is. Beter een foute beslissing, dan geen beslissing!
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.
overigens denk ik dat er in nederland (europa, het westen) niet echt meer van zulke traditionele stellen meer zijn, aangezien vrouwen veel rechten hebben en meer geemancipeerd zijn.
uitzonderingen daargelaten.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.
overigens denk ik dat er in nederland (europa, het westen) niet echt meer van zulke traditionele stellen meer zijn, aangezien vrouwen veel rechten hebben en meer geemancipeerd zijn.
dan lees je niet goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.
het punt is dat hoe hard jullie ook denken de leiding te nemen.. het altijd de vrouw is die de touwtjes in handen heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageert nu niet inhoudelijk, dat je het weet.
Nee, ze is wat dat betrefd veroverd en weet dat de man goed ''leiding'' kan nemen / veroveren.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.
Ik geloof zeker dat op het gebied van dating en versieren vrouwen vaak meer leiding/initiatief van de man verwachten. Veel vrouwen zijn daarin nog erg terughoudend. Op veel andere gebieden, in een relatie, zie ik niet dat mannen meer leidend zijn dan vrouwen.
Als in een relatie de man geen leiding meer heeft is er ook geen man-vrouw polarisatie meer en gaat of de relatie snel bergafwaards of is het een wanhoop relatie.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.
Ik geloof zeker dat op het gebied van dating en versieren vrouwen vaak meer leiding/initiatief van de man verwachten. Veel vrouwen zijn daarin nog erg terughoudend. Op veel andere gebieden, in een relatie, zie ik niet dat mannen meer leidend zijn dan vrouwen.
Ik heb het dan ook over de eckte mannen, de alfa's in dit topic!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
het punt is dat hoe hard jullie ook denken de leiding te nemen.. het altijd de vrouw is die de touwtjes in handen heeft![]()
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als in een relatie de man geen leiding meer heeft is er ook geen man-vrouw polarisatie meer en gaat of de relatie snel bergafwaards of is het een wanhoop relatie.
Als een man niet meer leidt, valt ze niet meer op hem in een "normale relatie".
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
was niet mijn voorbeeld. zoals ik zei, le-zen. is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.
En geloof me.. zoveel kiezen is er nu ook weer niet aan, aangezien niet iedere man een keuze is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel een beetje tegen me opgewassen zijn hoor! Hij moet wel weerstand bieden!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |