Ik heb het dan ook over de eckte mannen, de alfa's in dit topic!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook besluiteloos zijn. Is meer een karaktertrek dan een geslachtsgebonden iets, naar mijn mening.
Ik geloof zeker dat op het gebied van dating en versieren vrouwen vaak meer leiding/initiatief van de man verwachten. Veel vrouwen zijn daarin nog erg terughoudend. Op veel andere gebieden, in een relatie, zie ik niet dat mannen meer leidend zijn dan vrouwen.
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
het punt is dat hoe hard jullie ook denken de leiding te nemen.. het altijd de vrouw is die de touwtjes in handen heeft![]()
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als in een relatie de man geen leiding meer heeft is er ook geen man-vrouw polarisatie meer en gaat of de relatie snel bergafwaards of is het een wanhoop relatie.
Als een man niet meer leidt, valt ze niet meer op hem in een "normale relatie".
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, want zij hoeft alleen te kiezen en krijgt alles wel op der bordje geworpen.
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
was niet mijn voorbeeld. zoals ik zei, le-zen. is niet zo moeilijk hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je vooral ook zelf met een of ander ikea voorbeeld komen.
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een onzin. er zijn meer gelijkwaardige koppels dan koppels die jij beschrijft.
weer spreek je voor letterlijk iedereen, leer nou eens dat dat onmogelijk is en discussie daardoor gefrustreerd worden.
Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo makkelijk is dat ook weer niet. Al wil ze niet en kiest ze niet kiezen mannen er heel vaak voor vanalles wat ze niet wil op dr bordje te gooien en het gefrustreerd tegen haar te gebruiken.
En geloof me.. zoveel kiezen is er nu ook weer niet aan, aangezien niet iedere man een keuze is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
leiding geven in de ikea. right. je kunt alles in mooie woorden verpakken, doet niks af aan de inhoud.
overigens denk ik dat er in nederland (europa, het westen) niet echt meer van zulke traditionele stellen meer zijn, aangezien vrouwen veel rechten hebben en meer geemancipeerd zijn.
uitzonderingen daargelaten.
Ja maar hij moet wel een beetje tegen me opgewassen zijn hoor! Hij moet wel weerstand bieden!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je meer verstand hebt van man-vrouw communicatie en "versieren" in het algemeen, zie je duidelijk dat de man leidt bij het "versieren". Je kunt haast ook voorspellen welke koppels het niet lang meer gaan houden omdat je die man steeds zwakker ziet worden.
wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begint toch met je ikea voorbeeld?
Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.
ik ben weer weg hier.
Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
waar haal je die wijsheid vandaan?
hoe weet jij nou waar een relatie op stuk loopt? hoe die personen in die relatie (die prive is) qua karakter in elkaar steken? dat kun jij niet weten, derhalve doe je een aanname die nergens op slaat.
dat bedoel ik met dat generaliseren van jou continu. maar goed, eigenlijk moet ik mezelf voor mijn kop slaan omdat ik er maar op in blijf gaan in de hoop dat hier nog eens een normale tweezijdige discussie gevoerd kan worden.
Kies jij voor die wanhopige dikke vrouw die niks met je in gemeen heeft? Wat erg dat jij die afschrijft zeg!! Waarom heeft een vrouw dat recht dan niet..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...
Niet iedere man is een keuze.. Dus je schrijft ze af en stuurt ze weg... De keuze ligt dan nog steeds bij jou.
je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.
Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.
nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?
ja zeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?
Je bent hypocriet te noemen..... Ik kan het allemaal evenzeer op jou gebruiken. Maar ik ben me daar bewust van en jij -ogenschijnlijk- niet.
Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.
verder moet je echt eens ophouden met die vooringenomen kwalificaties jegens mijn persoon.
ouder dan jij bent.
denk je dat je mij kent?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.
Dan kan je dat toch zeggen of uitleggen, waarom laat je mij in onwetendheid zwemmen en zeg je dan dat je met mij geen discussie kan voeren omdat ik niks over de inhoud weet?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg.
het ging toch over leiding? iemand kwam met een voorbeeld in de ikea aanzetten. dat nam ik over in mijn betoog. hoe moeilijk wil je het hebben? als je had gelezen was dit allemaal niet nodig.
je bleef maar zagen over dat ikeavoorbeeld, terwijl dat niet relevant was. althans, niet het relevantste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |