abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113692340
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je begint toch met je ikea voorbeeld?
wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.

ik ben weer weg hier. :')
pi_113692379
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:

[..]

wat ik even geleend heb uit een andere post. dus je leest maar half, gespeend met vooringenomenheid net als firefly.

ik ben weer weg hier. :')
Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.
Rustig aan.
pi_113692399
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef dawg het volgende:

[..]

waar haal je die wijsheid vandaan?

hoe weet jij nou waar een relatie op stuk loopt? hoe die personen in die relatie (die prive is) qua karakter in elkaar steken? dat kun jij niet weten, derhalve doe je een aanname die nergens op slaat.

dat bedoel ik met dat generaliseren van jou continu. maar goed, eigenlijk moet ik mezelf voor mijn kop slaan omdat ik er maar op in blijf gaan in de hoop dat hier nog eens een normale tweezijdige discussie gevoerd kan worden.
Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113692432
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah, je kunt ook nog lastiggevallen worden ja... Maargoed...
Niet iedere man is een keuze.. Dus je schrijft ze af en stuurt ze weg... De keuze ligt dan nog steeds bij jou.
Kies jij voor die wanhopige dikke vrouw die niks met je in gemeen heeft? Wat erg dat jij die afschrijft zeg!! Waarom heeft een vrouw dat recht dan niet..

In deze maatschappij is het maar al te vaak het probleem dat mannen denken dat een vrouw moet kiezen voor hem. En als ze dat niet doet.. nou dan zijn de rapen gaar.
Dan is het een kuthoer.. wil ze alleenmaar seks.. (geloof dat beiden daaraan meedoen, maargoed).
Dan zijn alle vrouwen nare wezens. Is het de vrouw die altijd in hun gefrustreerde ogen de keuze lijkt te hebben.

Of dan gaan ze gefrustreerd zeiken, verkrachten, fappen, in dit topic huilie huilie posten, stoer doen dat zij wel even alle touwtjes in handen hebben omdat ze vrouwen als een kwantiteit van vlees gaan zien, of groeien ze op en zien ze in dat ieder mens een recht op keuzes heeft zolang ze er een ander niet moedwillig kwaad mee doen en respect houden voor de autonomie van de mens.

En geloof me in gestalkt worden, mishandelt worden verkracht worden of gillend gek worden van mislukte gefrustreerde apen.. daar is geen keuze meer aan!
dus
pi_113692479
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dit kan ik ook op jou gebruiken... Beetje jammer dat je zelf gefrustreerd doet terwijl je het andere verwijt... Hypocriet.
je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.
pi_113692571
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:58 schreef dawg het volgende:

[..]

je zegt 3x hetzelfde, dat toont dus aan dat je maar half leest. moeilijk discussieren dan. je doet niet eens moeite om dan even terug te scrollen.
Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?

Je bent hypocriet te noemen..... Ik kan het allemaal evenzeer op jou gebruiken. Maar ik ben me daar bewust van en jij -ogenschijnlijk- niet.
Rustig aan.
pi_113692589
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je ziet duidelijk dat bij koppels waar het mis gaat dat de vrouw steeds meer de mannenrol aanneemt en de man steeds meer de vrouwenrol. Als je dit nog niet weet dan kom je er misschien over een aantal jaar pas achter. Hoe oud ben je overigens?
nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.

verder moet je echt eens ophouden met die vooringenomen kwalificaties jegens mijn persoon.
ouder dan jij bent.
pi_113692687
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom leg jij jezelf dan niet gewoon uit? Dan moet ik inderdaad 3x hetzelfde vragen... Als jij mijn vraag niet snapt, of niet begrijpt waar die vandaan komt daargelaten... Maar dit is gewoon een beetje zielig... Moeilijk discussieren als je niet een beetje moeite doet om uberhaupt te discussieren niet waar?

Je bent hypocriet te noemen..... Ik kan het allemaal evenzeer op jou gebruiken. Maar ik ben me daar bewust van en jij -ogenschijnlijk- niet.
ja zeg. :')

het ging toch over leiding? iemand kwam met een voorbeeld in de ikea aanzetten. dat nam ik over in mijn betoog. hoe moeilijk wil je het hebben? als je had gelezen was dit allemaal niet nodig.

je bleef maar zagen over dat ikeavoorbeeld, terwijl dat niet relevant was. althans, niet het relevantste.
pi_113692717
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, dat is enkel een vermoeden, verder niks. misschien dat het bij enkele koppels zo gaat, maar dat is geen leidraad voor elk koppel.

verder moet je echt eens ophouden met die vooringenomen kwalificaties jegens mijn persoon.
ouder dan jij bent.
Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113692741
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je oogkleppen op hebt zie je idd niet dat het voor de massa zo is. Mensen lijken meer op elkaar dan je denkt, en hoe meer ervaring je hebt hoe eerder je dit soort dingen ziet.
denk je dat je mij kent?

enkel ja of nee is voldoende.
pi_113692758
Mannen zijn anders dan vrouwen, get used to it.
pi_113692768
quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:

[..]

ja zeg. :')

het ging toch over leiding? iemand kwam met een voorbeeld in de ikea aanzetten. dat nam ik over in mijn betoog. hoe moeilijk wil je het hebben? als je had gelezen was dit allemaal niet nodig.

je bleef maar zagen over dat ikeavoorbeeld, terwijl dat niet relevant was. althans, niet het relevantste.
Dan kan je dat toch zeggen of uitleggen, waarom laat je mij in onwetendheid zwemmen en zeg je dan dat je met mij geen discussie kan voeren omdat ik niks over de inhoud weet?
Rustig aan.
pi_113692801
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan kan je dat toch zeggen of uitleggen, waarom laat je mij in onwetendheid zwemmen en zeg je dan dat je met mij geen discussie kan voeren omdat ik niks over de inhoud weet?
omdat je niet leest. dat zeg ik toch? of begrijp je zelfs dat niet eens? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')