Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, leverd vooralsnog niks op.
Ach, weetje dat is niet op mij van toepassing.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer/grager je wilt hoe lastiger het wordt.
quote:Op [url=http://fo[quote]
[b]Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik verklaar het wel een beetje...
Ik zoek rust.... Gewoon slapen en lepeltje lepeltje liggen als je moe bent is wat mij betrefd een erg rustgevend gevoel... Daarom streef ik dat na, en dat ik dat nooit meegemaakt heb / en niet voor mogelijk zie, wekt die eenzaamheid op.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie het niet zo zwart wit als je bent jezelf of niet jezelf. Ik zie het meer als een soort schaal waarbij je alsmaar meer jezelf kunt zijn. Dit is je persoonlijke groei die je meemaakt.
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"quote:Op zondag 1 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
Deze geldt voor iedereen. Las hem gisteren, want had het blijkbaar ooit ergens opgeschreven:
" Dat je jezelf mag zijn!" .
Lange termijn doelen en korte termijn doelen....quote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaarquote:Op zondag 1 juli 2012 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"
dat kan zeker wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"
Je bent waarschijnlijk ook gewoon moequote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
We hadden het erover waar dat eenzame gevoel vandaan kwam maar je ging er verder niet echt op in geloof ik.
[..]
Ik ben helemaal mezelf.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaar
Ik doe daar niet aan... Maar ik ben qua persoonlijkheid lekker gesloten....quote:Op zondag 1 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is sneu genoeg hoe mensen het grootste gedeelte van hun leven verdoen met proberen iemand anders te zijn.. Vandaar
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ikquote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.
Ik streef het niet na, maar ik zou achteruitgang niet toelaten.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ik
Stilstaan is ook eigenlijk achteruitgang, je glijdt dan langzaam naar beneden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik streef het niet na, maar ik zou achteruitgang niet toelaten.
Ik ook hoor, maar het freedom from outcome-zinnetje lijkt een tegenstrijdigheid te zijn. Qua taal dan, want uiteindelijk zijn ook slechte resultaten resultaten om van te leren, te groeien.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Persoonlijke groei hoor je altijd na te streven vind ik
Freedom from outcome kan ook slaan op negatieve resultaten, want dat is ook een outcomequote:Op zondag 1 juli 2012 18:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het freedom from outcome-zinnetje lijkt een tegenstrijdigheid te zijn. Qua taal dan, want uiteindelijk zijn ook slechte resultaten resultaten om van te leren, te groeien.
Jij bent een van de weinige mensen die ik aan kan raden een ander te wordenquote:
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan... Maar ik ben qua persoonlijkheid lekker gesloten....
Sinds ik anti depressiva slik ben ik een halve cassanova geworden..... Gewoon ingaan op eigen impulsen waar ik zin in had... Ipv denken ''heb ik daar wel zin in''
Wordt je daar niet wat minder seksueel van?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''
Neehoor, ik fap mezelf suf.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Wordt je daar niet wat minder seksueel van?
Ach, je moet zo denken:quote:Op zondag 1 juli 2012 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet dat dat ooit een resulteerd in een ''afspraakje.''
Hm jammer dan.. ben die snotaap goed zatquote:Op zondag 1 juli 2012 18:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Hmmm, ik verwacht dat je dat een ban gaat opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |