abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113633955
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe eens een vervangende zin dan?
Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden.. ;) (omg wat doe ik aaaah)
dus
pi_113634007
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
"vind je het leuk om af te spreken"

Er vanuit gaan dat ze het al leuk vind om af te spreken.
Is een subtiel verschil wat veel mensen missen.

In plaats van vragen: Heb je zin om wat af te spreken?

Kan je beter vragen: Wanneer heb je tijd (om af te spreken)?

Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
pi_113634042
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef Evie het volgende:

[..]

Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden.. ;) (omg wat doe ik aaaah)
Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...
Die had het er ook een beetje over dat ze zou komen als ik zei dat ze moest komen...

Alsof voorzetjes geven niet duidelijk genoeg zijn als hint om in te koppen... Maar dat je ook nog moet zeggen dat er ingekopt moet worden.
Rustig aan.
pi_113634057
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
Hm you get it :@ vrouwen moeten oppassen voor jou :P
dus
  zondag 1 juli 2012 @ 17:06:42 #113
332966 firefly3
firefly3
pi_113634061
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe eens een vervangende zin dan?
Maar dan nog, niet afspreken om 1 zin klinkt niet als een plausibele verklaring.
Het ligt puur aan de situatie, waarom wil je met haar afspreken? Als er geen "spanning" was dan kan je het ook lastig opbouwen via sms. Het gaat er vooral om dat je gewoon niets fout doet via sms, en "vind je het leuk om af te spreken" is wel heel erg onderdanig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113634078
quote:

[..]

Held. _O_
Rustig aan.
pi_113634119
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef Evie het volgende:

[..]

Afspreken durf ik soms wel. Is alleen een beetje akward soms.

[..]

Nee een op zichzelf staande oerdrang. Gevoelens hoeven niet perse rationeel te zijn. Of begrijpbaar of verklaarbaar te zijn...
Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.

Voor eenzaamheid is dat net zo.
pi_113634123
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...
Die had het er ook een beetje over dat ze zou komen als ik zei dat ze moest komen...

Alsof voorzetjes geven niet duidelijk genoeg zijn als hint om in te koppen... Maar dat je ook nog moet zeggen dat er ingekopt moet worden.
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
dus
  zondag 1 juli 2012 @ 17:07:57 #117
332966 firefly3
firefly3
pi_113634128
quote:

[..]

idd
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:09:08 #118
332966 firefly3
firefly3
pi_113634203
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:

[..]

Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nice
pi_113634205
quote:

[..]

Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.

Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....? Al die mannen die naar ze toe komen... Beetje mogen kiezen wie het leukste is.... Iemand anders doet de moeite voor jou...
Rustig aan.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:09:59 #120
332966 firefly3
firefly3
pi_113634233
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.

Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....?
Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.
pi_113634283
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nice
Serieus? :@
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....? Al die mannen die naar ze toe komen... Beetje mogen kiezen wie het leukste is.... Iemand anders doet de moeite voor jou...
Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!
dus
  zondag 1 juli 2012 @ 17:11:38 #122
332966 firefly3
firefly3
pi_113634314
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:11 schreef Evie het volgende:

Yep!
pi_113634324
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef Evie het volgende:

[..]

Hm you get it :@ vrouwen moeten oppassen voor jou :P
'Vroegah' wel. :P

Nog beter zou zijn: "heb je woensdag tijd?". Zo nee, dan donderdag, etc. Want nóg directer en ook minder 'vrije keus', wat de reden voor twijfel verkleint. ;)
pi_113634347
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.

Voor eenzaamheid is dat net zo.
Mja ik verklaar het wel een beetje...

Ik zoek rust.... Gewoon slapen en lepeltje lepeltje liggen als je moe bent is wat mij betrefd een erg rustgevend gevoel... Daarom streef ik dat na, en dat ik dat nooit meegemaakt heb / en niet voor mogelijk zie, wekt die eenzaamheid op.
Rustig aan.
pi_113634428
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.
Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.
Rustig aan.
pi_113634471
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:11 schreef Evie het volgende:

[..]

[..]

Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!
Geen problemen mee.... Vind dat allemaal tamelijk oppervlakkig dus doet me weinig.
Rustig aan.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:18:00 #127
332966 firefly3
firefly3
pi_113634614
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.
Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.
pi_113634635
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
Rustig aan.
pi_113634661
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.
Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.
Rustig aan.
pi_113634950
quote:

[..]

Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg. :)

quote:
The truth will first piss you off, before it will set you free. - Gloria Steinem (feministe)
pi_113635159
quote:

[..]

Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
Rustig aan.
pi_113635281
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
Neen!

Mannen leiden, vrouwen volgen!

Altijd!

Vrouwen die dit een vreemde gedachtengang vinden, hebben de juiste man nog niet ontmoet. Door diegene zal zij zich namelijk laten leiden!
  zondag 1 juli 2012 @ 17:34:12 #133
332966 firefly3
firefly3
pi_113635339
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".
  zondag 1 juli 2012 @ 17:34:35 #134
332966 firefly3
firefly3
pi_113635358
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.
Maar het doet verder niets, net als een gadget. Snap je?
  zondag 1 juli 2012 @ 17:35:15 #135
332966 firefly3
firefly3
pi_113635386
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg. :)

[..]

Wow hehe.
pi_113635401
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".
De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.
Rustig aan.
pi_113635450
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Neen!

Mannen leiden, vrouwen volgen!

Altijd!

Vrouwen die dit een vreemde gedachtengang vinden, hebben de juiste man nog niet ontmoet. Door diegene zal zij zich namelijk laten leiden!
En ik heb daar geen zin in. ^O^
Rustig aan.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:37:10 #138
332966 firefly3
firefly3
pi_113635471
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.
Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.
pi_113635509
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.
Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.

En ja dan moet die man moeite doen voor haar, tegelijkertijd niet wanhopig overkomen...
Rustig aan.
pi_113635704
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En ik heb daar geen zin in. ^O^
Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijpt :)
pi_113635755
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijpt :)
Begrijpen? Hebben we het opeens over begrijpen?
Ik begrijp je gedachte maar al te goed, ik zal zeker niet ontkennen dat het voor 90% van de vrouwen opgaat, ik heb er alleen twijfels bij dat het voor ALLE vrouwen opgaat.

En begrijpen kan ik wel, ik heb het over zin hebben in.
Rustig aan.
  zondag 1 juli 2012 @ 17:45:02 #142
332966 firefly3
firefly3
pi_113635803
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.

En ja dan moet die man moeite doen voor haar, tegelijkertijd niet wanhopig overkomen...
Altijddd de "buyer" zijn...

Moderator zondag 1 juli 2012 @ 17:45:35 #143
5428 crew  miss_sly
pi_113635824
Die uitspraak van Gloria Steinem ^O^

Opvallend is dat Gray het dan toch weer nuanceert naar 'sommige vrouwen', maar dat verder iedereen, zelfs Evie, het almaar over 'vrouwen' heeft.

Ik vind het erg fijn als mijn vriend zo nu en dan leidend is, maar ik wil zelf ook graag hier en daar wat te zeggen hebben :P Dat is vanaf het begin van onze relatie zo geweest, en bevalt me prima. Een man die altijd leidend wil zijn, zou voor mij (en voor veel vrouwen) geen goede partner zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113635857
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Moet daarvoor dus of sterk zaad hebben, of een zorgzame man ;)
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')