Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden..quote:
Is een subtiel verschil wat veel mensen missen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:01 schreef firefly3 het volgende:
"vind je het leuk om af te spreken"
Er vanuit gaan dat ze het al leuk vind om af te spreken.
Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Morgen afspreken?! Beetje minder onzeker formuleren die hap... Zo staat er of het ook een vraag is of ze het leuk vinden..(omg wat doe ik aaaah)
Hm you get itquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Is een subtiel verschil wat veel mensen missen.
In plaats van vragen: Heb je zin om wat af te spreken?
Kan je beter vragen: Wanneer heb je tijd (om af te spreken)?
Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
Het ligt puur aan de situatie, waarom wil je met haar afspreken? Als er geen "spanning" was dan kan je het ook lastig opbouwen via sms. Het gaat er vooral om dat je gewoon niets fout doet via sms, en "vind je het leuk om af te spreken" is wel heel erg onderdanig.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe eens een vervangende zin dan?
Maar dan nog, niet afspreken om 1 zin klinkt niet als een plausibele verklaring.
Held.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Is nét wat directer, en laat de onderbewuste vraag achterwege van: 'heb ik daar zin in?'.
Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Afspreken durf ik soms wel. Is alleen een beetje akward soms.
[..]
Nee een op zichzelf staande oerdrang. Gevoelens hoeven niet perse rationeel te zijn. Of begrijpbaar of verklaarbaar te zijn...
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..quote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het prima.... Had laatst ook een gesprek met een meisje waarmee ik wou afspreken eerst...
Die had het er ook een beetje over dat ze zou komen als ik zei dat ze moest komen...
Alsof voorzetjes geven niet duidelijk genoeg zijn als hint om in te koppen... Maar dat je ook nog moet zeggen dat er ingekopt moet worden.
iddquote:Op zondag 1 juli 2012 17:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nicequote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Al willen vrouwen zelfstandig zijn en zelfredzaam, onafhankelijk zijn, zullen ze altijd een oerdrang hebben om een man te willen die de overhand neemt. Zeker als het op romantiek aankomt of op seks aankomt..
Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.
Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....?
Serieus?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die het hier toegeeft. Nice
Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het totaal niet om innerlijk van elkaar wat dat betrefd.... Een vrouw wilt iemand niet leren kennen... Die wilt dat iemand haar wilt leren kennen blijkbaar.
Vrouwen voelen zich wel gecentreerd in deze wereld of wat....? Al die mannen die naar ze toe komen... Beetje mogen kiezen wie het leukste is.... Iemand anders doet de moeite voor jou...
Yep!quote:
'Vroegah' wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm you get itvrouwen moeten oppassen voor jou
Mja ik verklaar het wel een beetje...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Gevoelens hebben een reden -> redelijk -> rationeel. Alleen zijn de redenen vaak zo breed of onduidelijk dat wij het niet begrijpen, waardoor het onredelijk lijkt voor ons.
Voor eenzaamheid is dat net zo.
Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vrouw wilt juist jou leren kennen en jij moet centered zijn.
Geen problemen mee.... Vind dat allemaal tamelijk oppervlakkig dus doet me weinig.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Sjah onzekerheid siert de mens, en als vrouw wil je wel een sterke man die het lef heeft om op je af te komen!
Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een vrouw wilt iemand leren kennen die haar wilt leren kennen. Geen rare gedachte verder dat... Maar volgens mij komt er niet zo snel bij een vrouw een impuls omhoog in het koppie dat ze aandachtv van iemand wilt... dan moet je eerst een beetje opvallen.. Dan wel door je leuke krullen of iets anders.
Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en dat kan alleen door zelfexpressie waardoor ze op je kunt vallen als diegene wie je echt bent. Leuke krullen bijv doet verder niets, het gaat echt om de persoon.
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:The truth will first piss you off, before it will set you free. - Gloria Steinem (feministe)
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Neen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".quote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
Maar het doet verder niets, net als een gadget. Snap je?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke krullen laten je opvallen, dus ik ben het niet met je eens als je zegt dat het niks doet.
Wow hehe.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.
[..]
De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De man kiest, de vrouw laat zich bevruchten door de "alpha man".
En ik heb daar geen zin in.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:33 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Neen!
Mannen leiden, vrouwen volgen!
Altijd!
Vrouwen die dit een vreemde gedachtengang vinden, hebben de juiste man nog niet ontmoet. Door diegene zal zij zich namelijk laten leiden!
Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De vrouw biedt zich niet aan aan de man, de man biedt zich aan aan de vrouw.
Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee omgedraaid, de vrouw maakt zich zelfs op voor je en maakt haarzelf mooi. Jij moet alleen leiden wat dark.passenger zegt.
Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijptquote:
Begrijpen? Hebben we het opeens over begrijpen?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:42 schreef dark.passenger het volgende:
[..]
Daarom ligt ze na een avondje stappen niet onder jou te kreunen, maar onder iemand die het wel begrijpt
Altijddd de "buyer" zijn...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja zodat ze aangesproken wordt, zodat iemand zich aanbiedt. Ze zorgt ervoor dat er meer mannen / betere mannen zogezegd zich komen aanbieden.
En ja dan moet die man moeite doen voor haar, tegelijkertijd niet wanhopig overkomen...
Moet daarvoor dus of sterk zaad hebben, of een zorgzame manquote:Op zondag 1 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
Evolutionair gezien helemaal niet raar trouwens dat een vrouw kiest uit de mannen zogezegd.... Zij moet immers de vrucht dragen en het kind opvoeden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |