Obama luisterd ook naar zijn kiezers... Leiden betekend niet dat er geen wisselwerking meer is...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Die uitspraak van Gloria Steinem![]()
Opvallend is dat Gray het dan toch weer nuanceert naar 'sommige vrouwen', maar dat verder iedereen, zelfs Evie, het almaar over 'vrouwen' heeft.
Ik vind het erg fijn als mijn vriend zo nu en dan leidend is, maar ik wil zelf ook graag hier en daar wat te zeggen hebbenDat is vanaf het begin van onze relatie zo geweest, en bevalt me prima. Een man die altijd leidend wil zijn, zou voor mij (en voor veel vrouwen) geen goede partner zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor sommige vrouwen is dit zó eng dicht bij de waarheid, dat ze het uit boosheid ontkennen, aangezien dit zwakte suggereert. Terwijl dit kan leiden tot een stukje zelfkennis, waardoor je een krachtiger en vrijer mens kan worden. Het is een feministische reactie tegen het feminisme zelf, ironisch genoeg.
[..]
Die bestaan er wel hoor!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil een meisje dat gewoon gelijkwaardig mee functioneerd... Ook zelf vraagt voor dates of om af te spreken... Bestaat toch wel?
Correctie: De meeste vrouwen. Spreek hiermee ook voor mezelfquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Opvallend is dat Gray het dan toch weer nuanceert naar 'sommige vrouwen', maar dat verder iedereen, zelfs Evie, het almaar over 'vrouwen' heeft.
Ik vind het erg fijn als mijn vriend zo nu en dan leidend is, maar ik wil zelf ook graag hier en daar wat te zeggen hebbenDat is vanaf het begin van onze relatie zo geweest, en bevalt me prima. Een man die altijd leidend wil zijn, zou voor mij (en voor veel vrouwen) geen goede partner zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ja... Dus iemand moet moeite doen... Want dat zorgt voor meer voortplantingssucces...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet daarvoor dus of sterk zaad hebben, of een zorgzame man
Klopt. Te wanhopig geeft een beetje het: " gekke gerrit je wil te graag, het is beter dat je even chilt vandaag" gevoelquote:Op zondag 1 juli 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja... Dus iemand moet moeite doen... Want dat zorgt voor meer voortplantingssucces...
Tegelijkertijd niet wanhopig doen, want als een vent wanhopig doet lijkt dat juist te zeggen dat hij totaal geen voortplantingsucces heeft.
Tsja, sterk gepolariseerde uitspraken zijn meestal fout, plus dat ze leiden tot onnodige discussies. Bovendien sluit het totaal niet aan bij de mindset van een échte versierder; die heeft namelijk altijd zijn antennes open en niet gedicht door vooroordelen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Kom nou maar langs.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt. Te wanhopig geeft een beetje het: " gekke gerrit je wil te graag, het is beter dat je even chilt vandaag" gevoel
Ja preciesquote:Op zondag 1 juli 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje inderdaad die buyer illusie hoog houden maar tegelijkertijd wel moeite doen voor iemand.
Haar jou willen laten hebben -
Moet eerst die man eens ontmoeten denk ikquote:Op zondag 1 juli 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, daarom ga jij daar ook je best voor doen
Altijd 23quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo onzeker!! Komt vanzelf wel!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
Komt niet vanzelf - ben blijkbaar niet leuk genoeg.
In deze wereld zijn er al genoeg mensen die je terecht of onterecht devalueren, dat moet je zelf al helemaal niet willen of doen (ken de fout maak hem zelf altijd)
dus
Misschien niet misschien wel. Vind het knap als mensen echt bij elkaar horen..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef firefly3 het volgende:
Misschien horen jullie wel bij elkaar en is het sprookje compleet
Het komt niet uit de lucht vallen nee. Maar stel je voldoende bloot aan de kansen en vroeg of laat gebeurt het.quote:
quote:
Niet dus. Gewoon eens echt jezelf zijn, doet wonderen.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien niet misschien wel. Vind het knap als mensen echt bij elkaar horen..
Gaat steeds beter, leverd vooralsnog niks op.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet dus. Gewoon eens echt jezelf zijn, doet wonderen.
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat steeds beter, leverd vooralsnog niks op.
Ach, weetje dat is niet op mij van toepassing.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer/grager je wilt hoe lastiger het wordt.
quote:Op [url=http://fo[quote]
[b]Op zondag 1 juli 2012 17:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik verklaar het wel een beetje...
Ik zoek rust.... Gewoon slapen en lepeltje lepeltje liggen als je moe bent is wat mij betrefd een erg rustgevend gevoel... Daarom streef ik dat na, en dat ik dat nooit meegemaakt heb / en niet voor mogelijk zie, wekt die eenzaamheid op.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik zie het niet zo zwart wit als je bent jezelf of niet jezelf. Ik zie het meer als een soort schaal waarbij je alsmaar meer jezelf kunt zijn. Dit is je persoonlijke groei die je meemaakt.
Wat nog steeds een tegenstrijdigheid is, want persoonlijke groei nastreven is geen freedom from outcome en intent.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet vergeten, "intent + freedom from outcome". Hoe meer je wilt hoe lastiger het wordt.
Ik vul het aan met: "...omdat je niet iemand anders kan zijn!"quote:Op zondag 1 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
Deze geldt voor iedereen. Las hem gisteren, want had het blijkbaar ooit ergens opgeschreven:
" Dat je jezelf mag zijn!" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |