quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtWat een lieverd is dat toch!!!
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De real deal dus bezig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tips van firefly
Da's leuk voor een neukertje, niet voor meer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Euh, oké danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap zijn filosofie wel, net als gray.
Alleen firefly draait erin door en is de werkelijkheid kwijt, en gray niet...
Ik neem gray wel serieus
[..]
Jawel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen moeten niet altijd lief zijn nee. En deze wil ik ook niet anders dan vriendenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!![]()
dus
Vrouwen willen depressieve knappe intelligente mannen! Right?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!
[..]
De real deal dus bezig?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, oké dan. Vrouwen zijn gewoon mensen, hoor. Die kun je aanspreken.
Ik pak de popcorn vastquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dadelijk komt Firefly hier even tips geven
Niet inzien dat die op een trio uit isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisje![]()
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!
[..]
De real deal dus bezig?
Jazeker aanspreken gaat prima, maar wat betrefd afspreken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn makkelijker. Als je met mannen uitgepraat raakt heb je van die awwkard stiltes, bij vrouwen kan je gewoon zoenenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een haat weer zegquote:
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paintsquote:
Deze niet hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet inzien dat die op een trio uit is
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uit.
Ik hoop dat hij dat ook wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisje![]()
[..]
Mannen moeten niet altijd lief zijn nee. En deze wil ik ook niet anders dan vrienden![]()
Dan zouden ze niet bij onze deuren weg te slaan zijn, toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen willen depressieve knappe intelligente mannen! Right?
Wij mogen op de trouwerij komen, ja?quote:
Ik praat niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uit.
Zucht mooie mannen die willen meestal dat ik mn bek eens houdt.. werkt ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen zijn makkelijker. Als je met mannen uitgepraat raakt heb je van die awwkard stiltes, bij vrouwen kan je gewoon zoenen
en de filmpjes niet te vergeten. welke je absoluut niet moet verwarren met pua!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paints![]()
Werkelijk hoe verzint iemand dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paints![]()
wel meer dan 1 t-shirt of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
Wat gaat er mis dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jazeker aanspreken gaat prima, maar wat betrefd afspreken...
Dan ben je wel een enorme bal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
En toen is die homo geworden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.quote:
Was ik dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijken
Voor zover ik weet heb ik nooit een homo gedatequote:
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
en de filmpjes niet te vergeten. welke je absoluut niet moet verwarren met pua!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Nee.quote:
Ik snap geen kut van dat plaatjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo? Praat je niet meet met Steven?
Ja, zeg. Jij wilt die foto, zoek zequote:
Hoe kan je dan in godsnaam te lief zijn. Je kant toch wel tegengas geven?quote:
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Doegquote:
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit een homo gedate.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat plaatje
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?
Kijk het zit zo:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk het zit zo:
Jij bent dat ene rondje en zij is dat andere rondje. Onderbewust communiceer je dat je haar kapot wil neuken.
Zoiets denk ik
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk het zit zo:
Jij bent dat ene rondje en zij is dat andere rondje. Onderbewust communiceer je dat je haar kapot wil neuken.
Zoiets denk ik
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je dan in godsnaam te lief zijn. Je kant toch wel tegengas geven?
Ik geef geen neuk, maar vanavond hopelijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?
En jij bent veel groter dan zij?
En wat de neuk is de natuurgetrouwe subcommunicatie? Ik weet nu in ieder geval dat dit automatisch gaat. Maar is dit in samenspel met de outergame?
Donderdag, maar het tijdstip weet ik niet meer zo zeker hoorquote:
Je klinkt nu zo lekker intelligentquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?
En jij bent veel groter dan zij?
En wat de neuk is de natuurgetrouwe subcommunicatie? Ik weet nu in ieder geval dat dit automatisch gaat. Maar is dit in samenspel met de outergame?
"het allemaal prima vinden" straalt een passiviteit uit, vrouwen houden van ruige mannen die initiatief nemen en ze meeslepen naar hun grot.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.
Ach, de vrouw die daarmee om kan gaan kom je nog wel tegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Donderdag, maar het tijdstip weet ik niet meer zo zeker hoor
Ik heb je naam nota bene nog genoemd. Ik kan het niet helpen dat je niet opletquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?
bedankt voor niks heh, sammie!![]()
Oeh.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, maar vanavond hopelijk wel
Door niks te snappen?quote:
oh oki. even die spytool zoeken dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je naam nota bene nog genoemd. Ik kan het niet helpen dat je niet oplet.
Ergens tussen 15:00 en 0:00 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?
bedankt voor niks heh, sammie!![]()
Dan kan ik mn OAOAUJSUSHRBHRHNEWWHW niet schreeuwen terwijl ze bijna tegen het plafond aan wordt gespotenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh.
Succes. Zul je mijn naam uitschreeuwen als je komt?
[..]
Door niks te snappen?
Oh?quote:
Dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld afspreken om chinees te gaan eten, en dat ze dan terwijl je net in de auto stapt om naar de Chinees te rijden smst dat ze toch liever patat/friet (kommaarrrrrrr) wil. Nou best hoor, ik lust (bijna) alles wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
"het allemaal prima vinden" straalt een passiviteit uit, vrouwen houden van ruige mannen die initiatief nemen en ze meeslepen naar hun grot.
Kinkyquote:
dat is een hint dat ze na het eten nog wel een frikandel lust, dude.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld afspreken om chinees te gaan eten, en dat ze dan terwijl je net in de auto stapt om naar de Chinees te rijden smst dat ze toch liever patat/friet (kommaarrrrrrr) wil. Nou best hoor, ik lust (bijna) alles wel.
Nee, dat betekent dat ze zin heeft in patat. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is een hint dat ze na het eten nog wel een frikandel lust, dude.
Ik ben ook wel heel slim. Vooral als het op mijn vakgebied aankomt.quote:
Ahquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ik mn OAOAUJSUSHRBHRHNEWWHW niet schreeuwen terwijl ze bijna tegen het plafond aan wordt gespoten
Staat in een spoiler.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
die spytool doet het niet goed, zie vanalles van sammie maar geen piccies.
Wat was er zo bijzonder aan die foto dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
die spytool doet het niet goed, zie vanalles van sammie maar geen piccies.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel slim. Vooral als het op mijn vakgebied aankomt.
[..]
Ah
Gister vroeg het meisje nog wie drommel was. Maar ik lag half buiten westen dus ik kon niet goed antwoorden.
het is friet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ze zin heeft in patat. Niet meer, niet minder.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
sammie schaarsgekleed op hoge hakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan die foto dan?
Ik zeg patat. Je weet wat het woord patat inhoudt toch?quote:
friet? ja, natuurlijk weet ik dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg patat. Je weet wat het woord patat inhoudt toch?
Zo kan je het ook zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik niet, anders had ik wel gezegd gelukkig was ze niet zo schaars gekleed
Niet op die manier dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.
Loka is de eindbaas wat frituur betreft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Loka gooit je straks nog in de frituur vent
Picsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je zusje verteld dat ze zich gaat bekeren tot de islam.
In principe niks mis meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment dat je een koelkast vol met witbier hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
I weep for youquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
In principe niet nee.quote:
Is je zusje lekker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
Ik hoop echter wel dat ze het doet omdat zij het wil en niet vanwege een vriendje ofzo
Burka aan en chillen met 6 andere vrouwen die ook in de harem zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
Ik hoop echter wel dat ze het doet omdat zij het wil en niet vanwege een vriendje ofzo
Ik heb mooie zusjesquote:
Dan zijn hier gegadigden genoeg om 'r terug te bekerenquote:
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan zijn hier gegadigden genoeg om 'r terug te bekeren
Was ze al gelovig of is het een opwelling?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
In dat geval...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans is
Vanwege het uiterlijk of de gestolen BMW's?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans is
Treurige kinderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
De meeste straat marokanen die ik tegenkom zou ik niet als vriendje willen als ik een meisje was, doe mij dan maar een kaneelstokje.
Gelukkig zijn niet alle marokanen zoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
De meeste straat marokanen die ik tegenkom zou ik niet als vriendje willen als ik een meisje was, doe mij dan maar een kaneelstokje.
Zeker niet, daarom heeft hij het ook over straatmarokkaantjes.quote:
Ze heeft altijd al interesse gehad in de Islam. Sinds de dood van mn pa is ze gewoon echt op zoek naar antwoorden en zij denkt dat ze die in de Islam kan vinden. << dat stukje vind ik helemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was ze al gelovig of is het een opwelling?
Kan ook betekenen dat hij best progressief is maar dat zijn ouders van de oude stempel zijn. En de meeste mensen willen ook niet op zoiets met hun familie breken, dus ja... Ik kan me je angst wel voorstellen maar het kan maarzo meevallenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al interesse gehad in de Islam. Sinds de dood van mn pa is ze gewoon echt op zoek naar antwoorden en zij denkt dat ze die in de Islam kan vinden. << dat stukje vind ik helemaal
Mooie bijkomstigheid is dat haar Marokkaanse vriend alleen met haar kan/wil gaan samenwonen als zij moslima is anders laten zijn ouders dat nooit toe. << dat stukje vind ik dus doodseng.
Lijkt me lastig. Niet een cultuur waar je zomaar weer uit kan stappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft altijd al interesse gehad in de Islam. Sinds de dood van mn pa is ze gewoon echt op zoek naar antwoorden en zij denkt dat ze die in de Islam kan vinden. << dat stukje vind ik helemaal
Mooie bijkomstigheid is dat haar Marokkaanse vriend alleen met haar kan/wil gaan samenwonen als zij moslima is anders laten zijn ouders dat nooit toe. << dat stukje vind ik dus doodseng.
Nee dan de hardcore grefo's, daar word je niet geïntimideerdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het altijd zonde als mensen zich bekeren tot een geloof... Helemaal zo een geloof als de islam waar je toch bijna gelijk een intimiderend gevoel van krijgt...
Dat laatste gedeelte snap ik dat dat eng is.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en nemen zijn ouders wel genoegen met een bekeerd Nederlands meisje of heeft mijn zusje straks toch pijn omdat hij per se met een Marokkaanse thuis moet komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat hij best progressief is maar dat zijn ouders van de oude stempel zijn. En de meeste mensen willen ook niet op zoiets met hun familie breken, dus ja... Ik kan me je angst wel voorstellen maar het kan maarzo meevallen
Ze heeft wel al gezegd dat wat er ook gebeurd ze weigert een hoofddoek te dragen!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat laatste gedeelte snap ik dat dat eng is.
Dat is het probleem van veel moslims, niet moslims krijgen geen kans.
Maar vooral bekeerde moslims zijn vaak veel meer open.
En voor veel mensen bied het veel troost.
Napoleon, 1 van de outlawzis na een leven van 30 jaar geweld ook bekeerd tot de islam, heeft het gangsterleven, en de rapwereld achter zich gelaten en geeft hele interesante lezingen tegenwoordig
?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee dan de hardcore grefo's, daar word je niet geïntimideerd
Ja en nee. We zijn het eens, alleen is intimidatie een van de facetten van alle strenge geloofsovertuigingen. Niet alleen van de islam.quote:
De islam valt alleen wat tandjes extra op, en op dit moment gaat het toevallig over de islam... Ik voel de noodzaak niet om de islam te beschermen door het ''gewoner'' te laten lijken omdat ze niet het enige geloof zijn dat iets te extreem lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja en nee. We zijn het eens, alleen is intimidatie een van de facetten van alle strenge geloofsovertuigingen. Niet alleen van de islam.
Het is ook niet gewoon of acceptabel, in tegendeel. Het is alleen niet beperkt tot de Islam. De Islam valt hooguit harder op omdat het een voor onze cultuur 'vreemde' geloofsovertuiging is, aan de grefo's zijn we al sinds mensenheugenis gewend. Maakt een van beide niet meer of minder intimiderendquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De islam valt alleen wat tandjes extra op, en op dit moment gaat het toevallig over de islam... Ik voel de noodzaak niet om de islam te beschermen door het ''gewoner'' te laten lijken omdat ze niet het enige geloof zijn dat iets te extreem lijkt te zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
Allah Doner
[ afbeelding ]
Nu heb ik trek in Doner
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
Allah Doner
[ afbeelding ]
Nu heb ik trek in Doner
Nee.quote:
Omdat je bent vergeten te emigrerenquote:
Nou, nee.quote:
best slecht eigenlijk. ik ga maar even chinees halen, zie ik in elk geval nog een niet-nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je bent vergeten te emigreren
Nicequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik heb trek in [ afbeelding ]![]()
fernanda de freitas.![]()
Chinees etenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
best slecht eigenlijk. ik ga maar even chinees halen, zie ik in elk geval nog een niet-nederlandse vrouw.
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik heb trek in [ afbeelding ]![]()
fernanda de freitas.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.
Praktijk ervaring is alles.
gast, alsjeblieft, flikker op met dit soort posts. je weet niks van mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.
waaaah ik voel me heel faal nu!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe maar ik doe rustig aan.
komt er ineens een chick aan (!)
en toen zei ze dat ze een paar weken terug een bbq had of iets dergelijks. en dat mijn auto ineens overdag vanzelf ging toeteren, en niet meer wilde stoppen.
ik wist van niets
ze zei dat het kijhard, en echt de hele tijd was. heel opmerkelijk vond ze het.
toen zei ze dat ze samen met nog wat gasten in mijn auto alle bedrading hebben zitten lostrekken enzo! om het toeteren proberen te stoppen
kan kloppen want ben sleutel kwijt, en deur is van het slot omdat het veel werk is om elke keer met ijzerdraadje deur op slot te doen enzo.
was ze nieteens gelukt uiteindelijk om het toeteren te stoppen.
ik had paar weken terug dat er ineens allemaal draden los waren getrokken, en die had ik weer vastgefriemeld. draden van knipperlicht en echt van alles.
dus het is waar, nu heb ik een slechte buurtreputatie
maar ik wil geen slechte reputatie
Dafuq?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe eigenlijk geen zin, maar ik doe rustig aan.
en toen zei ze dat ze een paar weken terug een bbq had of iets dergelijks. en dat mijn auto ineens overdag vanzelf ging toeteren, en niet meer wilde stoppen.
ik wist van niets
toen zei ze dat ze samen met nog wat gasten in mijn auto alle bedrading hebben zitten lostrekken enzo! om het toeteren proberen te stoppen
kan kloppen want ben sleutel kwijt, en deur is van het slot omdat het veel werk is om elke keer met ijzerdraadje deur op slot te doen enzo.
ik had paar weken terug dat er ineens allemaal draden los waren getrokken, en die had ik weer vastgefriemeld. draden van knipperlicht en echt van alles.
Heb je weleens een soortgelijke meid gehad dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
gast, alsjeblieft, flikker op met dit soort posts. je weet niks van mij.
ja dafuck. ik voel me nu helemaal dat ik me reputatie voor al me buren heb verkloot. ik heb nu echt een slechte reputatie!quote:
Dan raad ik je aan die ook te zoeken. Professionele hulp welteverstaan. Want ik begrijp niks van je verhaal noch ben ik gekwalificeerd jou ook maar enigszins te kunnen helpen.quote:
nee daar gaat hetn iet om. ik weet wel wat ik kan doen en waar probleem zat van de toeter maar heel de auto is een wrak, en dan ben ik jaren bezig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Er is wel een subforum waar mensen zitten met verstand van auto's volgens mij
Lighten up johquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je weleens een soortgelijke meid gehad dan?
Je auto had zn bek moeten houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dafuck. ik voel me nu helemaal dat ik me reputatie voor al me buren heb verkloot. ik heb nu echt een slechte reputatie!
wat had ik moeten doen ? kan ik nog wat doen?
nee, ik moet gewoon. zo lauw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan die ook te zoeken. Professionele hulp welteverstaan. Want ik begrijp niks van je verhaal noch ben ik gekwalificeerd jou ook maar enigszins te kunnen helpen.
Gaafquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinds jouw topic heb ik hard lopen regelen
The sky is the limitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lighten up johHet is hier een SC, hij mag daar toch best van dromen,
Ik droom van types als hugh jackman, maar die zijn ook out of my league.
Maar dromen en zin in hebben mag wel natuurlijk
Ik heb geen topic nodig om te hard te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinds jouw topic heb ik hard lopen regelen
Jij ook al?quote:
oh ja. excuses. ja dat was misschien beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je auto had zn bek moeten houden
Zorgen dat het niet weer gebeurd, als je een soepele prater bent kan je nog je excuses aan gaan bieden maar volgens mij ben je dat niet
even he, maar dat zij aan jouw auto hebben kutten zonder toestemming, hem dus eigenlijk aan het slopen waren, vind ik veel kwalijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe eigenlijk geen zin, maar ik doe rustig aan.
ik wist van niets
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ja. excuses. ja dat was misschien beter.
nu zei ik ."oh het klinkt wel grappig", maar boeide het me verder geen fuck. echt asociaal ben ik denk ik, ik moet aardiger zijn tegen mensen. en toen zei die gast die eraan kwam en erook van wist(andere buurman ofzo? ) , ja het was ook wel een beetje grappig.
maar dus geen excuses gemaakt
moet ik excuusbrieven gaan schrijven en die bij iedereen in de bus doen? of is dat teveel?
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij al zulke vrouwen gehad dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
tis al opgelostquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een onzinnige bullshit verkondig jij altijd.
Ecosysteemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebben
Ecosysteem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebben
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer niet
ja dat klinkt wel normaal. maar hoe moet dat dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer niet
Trek het je niet zo aan. Zo aardig ben jij ook niet altijd.quote:
mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd de rillingen van dat enge smerige nare ventje
Willen we dit echt weten?quote:
ik weet al niet meer wat er stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan. Zo aardig ben jij ook niet altijd.
Dat lukte niet, ik sliepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen piemeltjes op slapende mensen tekenen
ik ben banger van bokschicks dan van een note.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.
Hij heeft die neiging (of zij?) en dat moet firefly niet doen. Al helemaal niet op luchtig bedoelde sc-posts.
aan de andere kant is het ook not done om firefly te gaan lopen uitschelden hier natuurlijk
Plaats gewoon een TR als iemand (dus ook anderen) over de schreef gaat, bashed, stookt, trollt, flamed, whatever, en er komt vanzelf een modje kijken.
Ik heb net een post van dawg ge-edit, die eigenlijk dikke notewaardig was. Niet gedaan, snap het sentiment, maar het is natuurlijk gewoon zonde als iemand in reactie op een ander zelf een note oploopt omdat diegene zelf in reactie nog veel verder over de schreef gaat
over een jaartje ben je de eerstequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zullen we een keer tegen elkaar boksen?
Keep it in mindquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben banger van bokschicks dan van een note.
Ik reageer altijd zo op zijn posts:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.
Hij heeft die neiging (of zij?) en dat moet firefly niet doen. Al helemaal niet op luchtig bedoelde sc-posts.
aan de andere kant is het ook not done om firefly te gaan lopen uitschelden hier natuurlijk
Plaats gewoon een TR als iemand (dus ook anderen) over de schreef gaat, bashed, stookt, trollt, flamed, whatever, en er komt vanzelf een modje kijken.
Ik heb net een post van dawg ge-edit, die eigenlijk dikke notewaardig was. Niet gedaan, snap het sentiment, maar het is natuurlijk gewoon zonde als iemand in reactie op een ander zelf een note oploopt omdat diegene zelf in reactie nog veel verder over de schreef gaat
Ik niets van jou, je bent gewoon wat letters op mijn beeldschermquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd de rillingen van dat enge smerige nare ventje
Wat is de waarde van een note eigenlijk? Word daar veel op gelet door mods?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo op zijn posts:
[ afbeelding ]
Mijn humeur lijdt er niet onder
Ik denk niet dat een jaar wachten bevorderlijk is voor je resultatenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
over een jaartje ben je de eersteeerst ff conditie en kracht terugkrijgen (kan ik je tenminste gewoon dollen
).
oh en 30 kg weer kwijt zijn zou helpen natuurlijkIn vier jaar tijd 30 kg aangekomen
![]()
![]()
![]()
eerst die 30 kilo eraf dan, want nu loop ik toch harder dan jou.quote:
Korsakoff. Zo jammer dat.quote:
Wow helemaal onderbouwd enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor, tenzij ik in discussie ga. Ik heb alleen liever zo weinig mogelijk te maken met van die freaky people.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarmee heb ik je ooit voor lul geprobeerd te zettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow helemaal onderbouwd enzo.
Het is gewoon raar dat dat mannetje maar 1 onderwerp heeft, en daar ALTIJD over praat, en iedereen die het niet zo ziet voor lul probeert te zetten.
Gewoon zwaar kansloos
Gast, laat me gewoon over squatten praten ipv me kansloos te noemenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is gewoon raar dat dat mannetje maar 1 onderwerp heeft, en daar ALTIJD over praat, en iedereen die het niet zo ziet voor lul probeert te zetten.
Gewoon zwaar kansloos
Ik vind mensen die ik daadwerkelijk ontmoeten kan altijd leuker.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom trek je je het zo aan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zwaar kansloos
zie het zo:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is de waarde van een note eigenlijk? Word daar veel op gelet door mods?
in dit geval welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een jaar wachten bevorderlijk is voor je resultaten
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarmee heb ik je ooit voor lul geprobeerd te zetten
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
even he, maar dat zij aan jouw auto hebben kutten zonder toestemming, hem dus eigenlijk aan het slopen waren, vind ik veel kwalijker
dat is gewoon het slopen van andermans eigendommen, je zou gewoon aangifte kunnen doen
oh maak je geen zorgen, mijn longen zijn al vanaf mijn 4e jaar een soort van dramatisch, je loopt me er altijd uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:03 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst die 30 kilo eraf dan, want nu loop ik toch harder dan jou.
misschien straks ook nog maar dit is geen uitdaging heh.
Is het gelijk voor iedereen duidelijk, met deze onderbouwingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zwaar kansloos
Maar waarom?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik hou het gewoon droog hier hoor, maar ik vertel gewoon mijn mening over hem.
oh en je kan je er ook minder druk om maken natuurlijk, en firefly gewoon negerenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon zwaar kansloos
Dank, volgens mij ben ik wel braaf de laatste tijd alleen wel veel bans gehad tov het aantal notes als ik het vergelijk met andere mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie het zo:
- een enkele note in de zoveel tijd voor een post die niet direct banwaardig is maar op het randje: die zijn na een poosje hun directe waarde kwijt. Het kan wel een beeld geven van postgedrag van een user.
- een note voor een post die wel banwaardig is (bijv. racisme, grote giga scheldkannonades, dat soort shizzle) óf een paar notes in korte tijd? dan is de kans groot dat een mod je meldt bij de FA's ter beoordeling. De FA"s bepalen vervolgens of iemand wel of niet een ban 'verdient' en voor hoelang.
En dat wordt bepaald afhankelijk van context, in welk forum de notes gezet zijn (het ene forum is strenger dan het andere), het repetoire van de user - zowel in de notes als zijn gewone posthistorie - etc.
Als je net een ban hebt gehad en je loopt er snel tegen nog een aan is die standaard langer trouwens.
Als je fulltime bezig bent met hosselen vergeet je je hobby's, familie en andere zaken. Dus niet zo handig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij niet, maar dat gezeik met dat iedereen fulltime met hosselen bezig zou moeten zijn.
En als iemand zegt dat dat onzin is. "wanneer heb je zo'n vrouw gehad"
Te kansloos.
Ik zou voor admin moeten solliciterenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie het zo:
- een enkele note in de zoveel tijd voor een post die niet direct banwaardig is maar op het randje: die zijn na een poosje hun directe waarde kwijt. Het kan wel een beeld geven van postgedrag van een user.
- een note voor een post die wel banwaardig is (bijv. racisme, grote giga scheldkannonades, dat soort shizzle) óf een paar notes in korte tijd? dan is de kans groot dat een mod je meldt bij de FA's ter beoordeling. De FA"s bepalen vervolgens of iemand wel of niet een ban 'verdient' en voor hoelang.
En dat wordt bepaald afhankelijk van context, in welk forum de notes gezet zijn (het ene forum is strenger dan het andere), het repetoire van de user - zowel in de notes als zijn gewone posthistorie - etc.
Als je net een ban hebt gehad en je loopt er snel tegen nog een aan is die standaard langer trouwens.
Ergernis wel ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef BrandX het volgende:
(en ja dat heb je, anders reageer je niet zo)
Nee, maar het minstens zo sneu als waar jij Firefly van beticht.quote:
Ik droom ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lighten up johHet is hier een SC, hij mag daar toch best van dromen,
Ik droom van types als hugh jackman, maar die zijn ook out of my league.
Maar dromen en zin in hebben mag wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maat het minstens zo sneu als waar jij Firefly van beticht.
hoe kan ik ze weer tegenkomen? ik ken niemandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?
eh nee zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?
Er zijn er ook zat die alleen maar reageren om te trollen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh en je kan je er ook minder druk om maken natuurlijk, en firefly gewoon negeren
scheelt je een hoop ergernis (en ja dat heb je, anders reageer je niet zo)
NEEquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar als ik ze zo doorlees is dat wel te snappenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dank, volgens mij ben ik wel braaf de laatste tijd alleen wel veel bans gehad tov het aantal notes als ik het vergelijk met andere mensen
Nu ben ik benieuwd naar wat erin staatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar als ik ze zo doorlees is dat wel te snappen
maar wees gerust er zijn er die tig keer erger zijn (geweest)
Kerel, jij hebt echt serieus professionele hulp nodig. Go get it.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe kan ik ze weer tegenkomen? ik ken niemand
met gescheld en op de man spelen?quote:
Kun je wel zo doen, maar over iedere user die wat loopt te trollen heb je wel iets te janken. Is het niet DG, dan wel Firefly.quote:
trollen kunnen alleen trollen als er op ze gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn er ook zat die alleen maar reageren om te trollen hoor![]()
Squat or diequote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
trollen kunnen alleen trollen als er op ze gereageerd wordt.
les 1 op het forum: je kan alleen getrollt worden als je je laat verleiden door de troll.
Denk je dat firefly trollt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, maar over iedere user die wat loopt te trollen heb je wel iets te janken. Is het niet DG, dan wel Firefly.
Lighten up en negeer. Of neem een abo en block ze.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:17 schreef BrandX het volgende:
en ik ben zo'n dodo die makkelijk in een troll trapt, dus ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat mag niet met plaatjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon heerlijk om op DG te zeiken.
Doet dat er op dit moment toe? Als je niet reageert op wat hij zegt (en ja, ik denk dat hij trollt) dan is het snel over.quote:
Maar dan is het zo saai.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet dat er op dit moment toe? Als je niet reageert op wat hij zegt (en ja, ik denk dat hij trollt) dan is het snel over.
Het is in ieder geval irritant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Barbusse het volgende:
Vragen met wedervragen beantwoorden, is dat ook trollen?
Ga dan niet lopen janken dat hij stom reageert of wat dan ook. Dat lok je dan zelf uit.quote:
Het is best wel vrouwelijk dat je emotioneel op me reageert, en dit meen ikquote:
vast, maar door te reageren zoals jij dan dan doet maak je het alleen maar erger. Heel tof dat je dan de hele tijd wijst naar (in dit geval) firefly, maar je zorgt er wel voor dat je een grote kans hebt er de volgende keer net zo hard af te liggen vanwege uitdagen, meetrollen (kutten), ruziezoeken etcquote:
ja nee dit helpt ook niet echt natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best wel vrouwelijk dat je emotioneel op me reageert, en dit meen ik
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
vast, maar door te reageren zoals jij dan dan doet maak je het alleen maar erger. Heel tof dat je dan de hele tijd wijst naar (in dit geval) firefly, maar je zorgt er wel voor dat je een grote kans hebt er de volgende keer net zo hard af te liggen vanwege uitdagen, meetrollen (kutten), ruziezoeken etc
en dat is gewoon jammer.
je komt in deze sc om te sc-en, niet om te ruzieen, toch?
ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.
Waar jank ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan niet lopen janken dat hij stom reageert of wat dan ook. Dat lok je dan zelf uit.
ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.
Bierquote:
boeit me niet dat ze me auto gesloopt hebben, maar ik wil wel vrienden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh nee zo werkt dat niet
wat je nu kan doen is gewoon het gesprek met ze aan gaan. Zeggen:
"ja hey shit sorry van mijn toeter, als ik het wist had ik er wat aan kunnen doen, maar geen idee waardoor het kwam. Vind het wel vervelend dat jullie niet gewoon de politie hebben gebeld om mijn auto te laten stoppen, maar in plaats daarvan zelf toegang hebben verschaft tot mijn auto en mijn auto hebben lopen slopen...
maar hey, het is gebeurt, zand er over. Hier is m ijn telefoonnummer, als het weer gebeurt kan je me gelijk bellen!"
heb je gelijk je telefoonnummer bij haar gedumpt man, kijk eens hoe chill
onelove me brethren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij bent toch haske lievvv?
oneluv enzo
Oh ja meneer, jij ja.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
boeit me niet dat ze me auto gesloopt hebben, maar ik wil wel vrienden.
had ik ook kunnen zeggen dat het een superduur speciaal alarmsysteem is, en hadden ze me dan nu cool gevonden?
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
onelove me brethren.
Ik doe nooit iemand kwaad.
waar begint die hulp mee? ik weet ze niet zo veel te vertellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt echt serieus professionele hulp nodig. Go get it.
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar jank ik?
Ik verlies geen enkel traantje hoor.
ik heb vier jaar terug vier maanden in italie gezeten, in een heel klein bergdorpje waar niemand van gehoord heeft: molveno. Het heeft slecht 800 inwoners ofzo.quote:
Best wel vrouwelijk dat je een plaatje van My Little Pony post, ben je een Brony? En dat meen ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Ik zal even de sfeer wat verbloemen
[ afbeelding ]
Je kan me ook negeren in plaats van heel hard huilen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Jij bent altijd de eerste om met een vingertje te wijzen, houd daar eens mee op. Dat houd het voor de algehele sfeer hier een stuk beter en je zet jezelf niet voor gek
.
nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
boeit me niet dat ze me auto gesloopt hebben, maar ik wil wel vrienden.
had ik ook kunnen zeggen dat het een superduur speciaal alarmsysteem is, en hadden ze me dan nu cool gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |