mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd de rillingen van dat enge smerige nare ventje
Willen we dit echt weten?quote:
ik weet al niet meer wat er stond.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan. Zo aardig ben jij ook niet altijd.
Dat lukte niet, ik sliepquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen piemeltjes op slapende mensen tekenen
ik ben banger van bokschicks dan van een note.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.
Hij heeft die neiging (of zij?) en dat moet firefly niet doen. Al helemaal niet op luchtig bedoelde sc-posts.
aan de andere kant is het ook not done om firefly te gaan lopen uitschelden hier natuurlijk
Plaats gewoon een TR als iemand (dus ook anderen) over de schreef gaat, bashed, stookt, trollt, flamed, whatever, en er komt vanzelf een modje kijken.
Ik heb net een post van dawg ge-edit, die eigenlijk dikke notewaardig was. Niet gedaan, snap het sentiment, maar het is natuurlijk gewoon zonde als iemand in reactie op een ander zelf een note oploopt omdat diegene zelf in reactie nog veel verder over de schreef gaat
over een jaartje ben je de eerstequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zullen we een keer tegen elkaar boksen?
Keep it in mindquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben banger van bokschicks dan van een note.
Ik reageer altijd zo op zijn posts:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, iedereen heeft recht om in de SC te posten, inclusief stokpaardjes, maar het is inderdaad niet de bedoeling hier te pas en te onpas je eigen mening op te dringen. Geldt voor iedereen.
Hij heeft die neiging (of zij?) en dat moet firefly niet doen. Al helemaal niet op luchtig bedoelde sc-posts.
aan de andere kant is het ook not done om firefly te gaan lopen uitschelden hier natuurlijk
Plaats gewoon een TR als iemand (dus ook anderen) over de schreef gaat, bashed, stookt, trollt, flamed, whatever, en er komt vanzelf een modje kijken.
Ik heb net een post van dawg ge-edit, die eigenlijk dikke notewaardig was. Niet gedaan, snap het sentiment, maar het is natuurlijk gewoon zonde als iemand in reactie op een ander zelf een note oploopt omdat diegene zelf in reactie nog veel verder over de schreef gaat
Ik niets van jou, je bent gewoon wat letters op mijn beeldschermquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik krijg altijd de rillingen van dat enge smerige nare ventje
Wat is de waarde van een note eigenlijk? Word daar veel op gelet door mods?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo op zijn posts:
[ afbeelding ]
Mijn humeur lijdt er niet onder
Ik denk niet dat een jaar wachten bevorderlijk is voor je resultatenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
over een jaartje ben je de eersteeerst ff conditie en kracht terugkrijgen (kan ik je tenminste gewoon dollen
).
oh en 30 kg weer kwijt zijn zou helpen natuurlijkIn vier jaar tijd 30 kg aangekomen
![]()
![]()
![]()
eerst die 30 kilo eraf dan, want nu loop ik toch harder dan jou.quote:
Korsakoff. Zo jammer dat.quote:
Wow helemaal onderbouwd enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor, tenzij ik in discussie ga. Ik heb alleen liever zo weinig mogelijk te maken met van die freaky people.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reageer altijd zo op zijn posts:
[ afbeelding ]
Mijn humeur lijdt er niet onder
Waarmee heb ik je ooit voor lul geprobeerd te zettenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow helemaal onderbouwd enzo.
Het is gewoon raar dat dat mannetje maar 1 onderwerp heeft, en daar ALTIJD over praat, en iedereen die het niet zo ziet voor lul probeert te zetten.
Gewoon zwaar kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |