The sky is the limitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lighten up johHet is hier een SC, hij mag daar toch best van dromen,
Ik droom van types als hugh jackman, maar die zijn ook out of my league.
Maar dromen en zin in hebben mag wel natuurlijk
Ik heb geen topic nodig om te hard te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinds jouw topic heb ik hard lopen regelen
Jij ook al?quote:
oh ja. excuses. ja dat was misschien beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je auto had zn bek moeten houden
Zorgen dat het niet weer gebeurd, als je een soepele prater bent kan je nog je excuses aan gaan bieden maar volgens mij ben je dat niet
even he, maar dat zij aan jouw auto hebben kutten zonder toestemming, hem dus eigenlijk aan het slopen waren, vind ik veel kwalijkerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe eigenlijk geen zin, maar ik doe rustig aan.
komt er ineens een chick aan (!)
en toen zei ze dat ze een paar weken terug een bbq had of iets dergelijks. en dat mijn auto ineens overdag vanzelf ging toeteren, en niet meer wilde stoppen.
ik wist van niets
ze zei dat het kijhard, en echt de hele tijd was. heel opmerkelijk vond ze het.
toen zei ze dat ze samen met nog wat gasten in mijn auto alle bedrading hebben zitten lostrekken enzo! om het toeteren proberen te stoppen
kan kloppen want ben sleutel kwijt, en deur is van het slot omdat het veel werk is om elke keer met ijzerdraadje deur op slot te doen enzo.
was ze nieteens gelukt uiteindelijk om het toeteren te stoppen.
ik had paar weken terug dat er ineens allemaal draden los waren getrokken, en die had ik weer vastgefriemeld. draden van knipperlicht en echt van alles.
dus het is waar, nu heb ik een slechte buurtreputatie
maar ik wil geen slechte reputatie
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ja. excuses. ja dat was misschien beter.
nu zei ik ."oh het klinkt wel grappig", maar boeide het me verder geen fuck. echt asociaal ben ik denk ik, ik moet aardiger zijn tegen mensen. en toen zei die gast die eraan kwam en erook van wist(andere buurman ofzo? ) , ja het was ook wel een beetje grappig.
maar dus geen excuses gemaakt
moet ik excuusbrieven gaan schrijven en die bij iedereen in de bus doen? of is dat teveel?
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb jij al zulke vrouwen gehad dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.
Praktijk ervaring is alles.
tis al opgelostquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een onzinnige bullshit verkondig jij altijd.
Ecosysteemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebben
Ecosysteem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sommigen benaderen haar wel, over een paar jaar heb ik misschien genoeg ervaring om er een paar in mijn "eco systeem" te hebben
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer niet
ja dat klinkt wel normaal. maar hoe moet dat dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loop even naar die buurman/vrouw en geef aan dat ze volgende keer gewoon even bij je aan moeten bellen als het weer gebeurd, en maak even excuses. Geen brieven ofzo, zo'n probleem is het nu ook weer niet
Trek het je niet zo aan. Zo aardig ben jij ook niet altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |