best slecht eigenlijk. ik ga maar even chinees halen, zie ik in elk geval nog een niet-nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je bent vergeten te emigreren
Nicequote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik heb trek in [ afbeelding ]![]()
fernanda de freitas.![]()
Chinees etenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
best slecht eigenlijk. ik ga maar even chinees halen, zie ik in elk geval nog een niet-nederlandse vrouw.
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:02 schreef dawg het volgende:
ik heb trek in [ afbeelding ]![]()
fernanda de freitas.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.
Praktijk ervaring is alles.
gast, alsjeblieft, flikker op met dit soort posts. je weet niks van mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet serieus met vrouwen bezig bent, zou je zo'n type ook niet kunnen krijgen.
Praktijk ervaring is alles.
waaaah ik voel me heel faal nu!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe maar ik doe rustig aan.
komt er ineens een chick aan (!)
en toen zei ze dat ze een paar weken terug een bbq had of iets dergelijks. en dat mijn auto ineens overdag vanzelf ging toeteren, en niet meer wilde stoppen.
ik wist van niets
ze zei dat het kijhard, en echt de hele tijd was. heel opmerkelijk vond ze het.
toen zei ze dat ze samen met nog wat gasten in mijn auto alle bedrading hebben zitten lostrekken enzo! om het toeteren proberen te stoppen
kan kloppen want ben sleutel kwijt, en deur is van het slot omdat het veel werk is om elke keer met ijzerdraadje deur op slot te doen enzo.
was ze nieteens gelukt uiteindelijk om het toeteren te stoppen.
ik had paar weken terug dat er ineens allemaal draden los waren getrokken, en die had ik weer vastgefriemeld. draden van knipperlicht en echt van alles.
dus het is waar, nu heb ik een slechte buurtreputatie
maar ik wil geen slechte reputatie
Dafuq?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik sta net buiten, beetje een auto te maken enzo. allemaal gedoe eigenlijk geen zin, maar ik doe rustig aan.
komt er ineens een chick aan (!)
en toen zei ze dat ze een paar weken terug een bbq had of iets dergelijks. en dat mijn auto ineens overdag vanzelf ging toeteren, en niet meer wilde stoppen.
ik wist van niets
ze zei dat het kijhard, en echt de hele tijd was. heel opmerkelijk vond ze het.
toen zei ze dat ze samen met nog wat gasten in mijn auto alle bedrading hebben zitten lostrekken enzo! om het toeteren proberen te stoppen
kan kloppen want ben sleutel kwijt, en deur is van het slot omdat het veel werk is om elke keer met ijzerdraadje deur op slot te doen enzo.
was ze nieteens gelukt uiteindelijk om het toeteren te stoppen.
ik had paar weken terug dat er ineens allemaal draden los waren getrokken, en die had ik weer vastgefriemeld. draden van knipperlicht en echt van alles.
dus het is waar, nu heb ik een slechte buurtreputatie
maar ik wil geen slechte reputatie
Heb je weleens een soortgelijke meid gehad dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
gast, alsjeblieft, flikker op met dit soort posts. je weet niks van mij.
ja dafuck. ik voel me nu helemaal dat ik me reputatie voor al me buren heb verkloot. ik heb nu echt een slechte reputatie!quote:
Dan raad ik je aan die ook te zoeken. Professionele hulp welteverstaan. Want ik begrijp niks van je verhaal noch ben ik gekwalificeerd jou ook maar enigszins te kunnen helpen.quote:
nee daar gaat hetn iet om. ik weet wel wat ik kan doen en waar probleem zat van de toeter maar heel de auto is een wrak, en dan ben ik jaren bezig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Er is wel een subforum waar mensen zitten met verstand van auto's volgens mij
Lighten up johquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb je weleens een soortgelijke meid gehad dan?
Je auto had zn bek moeten houdenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dafuck. ik voel me nu helemaal dat ik me reputatie voor al me buren heb verkloot. ik heb nu echt een slechte reputatie!
wat had ik moeten doen ? kan ik nog wat doen?
nee, ik moet gewoon. zo lauw.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan die ook te zoeken. Professionele hulp welteverstaan. Want ik begrijp niks van je verhaal noch ben ik gekwalificeerd jou ook maar enigszins te kunnen helpen.
Gaafquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinds jouw topic heb ik hard lopen regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |