Ga dan niet lopen janken dat hij stom reageert of wat dan ook. Dat lok je dan zelf uit.quote:
Het is best wel vrouwelijk dat je emotioneel op me reageert, en dit meen ikquote:
vast, maar door te reageren zoals jij dan dan doet maak je het alleen maar erger. Heel tof dat je dan de hele tijd wijst naar (in dit geval) firefly, maar je zorgt er wel voor dat je een grote kans hebt er de volgende keer net zo hard af te liggen vanwege uitdagen, meetrollen (kutten), ruziezoeken etcquote:
ja nee dit helpt ook niet echt natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is best wel vrouwelijk dat je emotioneel op me reageert, en dit meen ik
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
vast, maar door te reageren zoals jij dan dan doet maak je het alleen maar erger. Heel tof dat je dan de hele tijd wijst naar (in dit geval) firefly, maar je zorgt er wel voor dat je een grote kans hebt er de volgende keer net zo hard af te liggen vanwege uitdagen, meetrollen (kutten), ruziezoeken etc
en dat is gewoon jammer.
je komt in deze sc om te sc-en, niet om te ruzieen, toch?
ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.
Waar jank ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga dan niet lopen janken dat hij stom reageert of wat dan ook. Dat lok je dan zelf uit.
ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hem kennende, hij is reltoertist eerste klas.
Bierquote:
boeit me niet dat ze me auto gesloopt hebben, maar ik wil wel vrienden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh nee zo werkt dat niet
wat je nu kan doen is gewoon het gesprek met ze aan gaan. Zeggen:
"ja hey shit sorry van mijn toeter, als ik het wist had ik er wat aan kunnen doen, maar geen idee waardoor het kwam. Vind het wel vervelend dat jullie niet gewoon de politie hebben gebeld om mijn auto te laten stoppen, maar in plaats daarvan zelf toegang hebben verschaft tot mijn auto en mijn auto hebben lopen slopen...
maar hey, het is gebeurt, zand er over. Hier is m ijn telefoonnummer, als het weer gebeurt kan je me gelijk bellen!"
heb je gelijk je telefoonnummer bij haar gedumpt man, kijk eens hoe chill
onelove me brethren.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij bent toch haske lievvv?
oneluv enzo
Oh ja meneer, jij ja.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
boeit me niet dat ze me auto gesloopt hebben, maar ik wil wel vrienden.
had ik ook kunnen zeggen dat het een superduur speciaal alarmsysteem is, en hadden ze me dan nu cool gevonden?
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
onelove me brethren.
Ik doe nooit iemand kwaad.
waar begint die hulp mee? ik weet ze niet zo veel te vertellenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt echt serieus professionele hulp nodig. Go get it.
Bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar jank ik?
Ik verlies geen enkel traantje hoor.
ik heb vier jaar terug vier maanden in italie gezeten, in een heel klein bergdorpje waar niemand van gehoord heeft: molveno. Het heeft slecht 800 inwoners ofzo.quote:
Best wel vrouwelijk dat je een plaatje van My Little Pony post, ben je een Brony? En dat meen ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Ik zal even de sfeer wat verbloemen
[ afbeelding ]
Je kan me ook negeren in plaats van heel hard huilen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. Jij bent altijd de eerste om met een vingertje te wijzen, houd daar eens mee op. Dat houd het voor de algehele sfeer hier een stuk beter en je zet jezelf niet voor gek
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |