hoe kan ik ze weer tegenkomen? ik ken niemandquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?
eh nee zo werkt dat nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zou ik in ruil daarvoor vrienden met ze kunnen worden, omdat hun dat verplicht zijn ofzo omdat ze straf moeten?
Er zijn er ook zat die alleen maar reageren om te trollen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh en je kan je er ook minder druk om maken natuurlijk, en firefly gewoon negeren
scheelt je een hoop ergernis (en ja dat heb je, anders reageer je niet zo)
NEEquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar als ik ze zo doorlees is dat wel te snappenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dank, volgens mij ben ik wel braaf de laatste tijd alleen wel veel bans gehad tov het aantal notes als ik het vergelijk met andere mensen
Nu ben ik benieuwd naar wat erin staatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar als ik ze zo doorlees is dat wel te snappen
maar wees gerust er zijn er die tig keer erger zijn (geweest)
Kerel, jij hebt echt serieus professionele hulp nodig. Go get it.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe kan ik ze weer tegenkomen? ik ken niemand
met gescheld en op de man spelen?quote:
Kun je wel zo doen, maar over iedere user die wat loopt te trollen heb je wel iets te janken. Is het niet DG, dan wel Firefly.quote:
trollen kunnen alleen trollen als er op ze gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn er ook zat die alleen maar reageren om te trollen hoor![]()
Squat or diequote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
trollen kunnen alleen trollen als er op ze gereageerd wordt.
les 1 op het forum: je kan alleen getrollt worden als je je laat verleiden door de troll.
Denk je dat firefly trollt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, maar over iedere user die wat loopt te trollen heb je wel iets te janken. Is het niet DG, dan wel Firefly.
Lighten up en negeer. Of neem een abo en block ze.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:17 schreef BrandX het volgende:
en ik ben zo'n dodo die makkelijk in een troll trapt, dus ik spreek uit ervaring![]()
Maar dat mag niet met plaatjes.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het gewoon heerlijk om op DG te zeiken.
Doet dat er op dit moment toe? Als je niet reageert op wat hij zegt (en ja, ik denk dat hij trollt) dan is het snel over.quote:
Maar dan is het zo saai.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet dat er op dit moment toe? Als je niet reageert op wat hij zegt (en ja, ik denk dat hij trollt) dan is het snel over.
Het is in ieder geval irritant.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:19 schreef Barbusse het volgende:
Vragen met wedervragen beantwoorden, is dat ook trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |