jup, dat was ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O was je niet die kerel die me gister lastigviel?![]()
Euhm even denken wanneer ik tijd heb!
Er zit er nu eentje naast me. Zal ik haar even aanraken voor je?quote:
Ik heb de foto een paar topics terug al gepost.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent me nog iets schuldig jongedame.
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is niet tof, moet ik daar nou mee aan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto een paar topics terug al gepost.
was het verder wel leuk gister?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt?Jij
Was er niet zo voor in de stemming na de turk die me lastigviel
Dat topicquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.
Ik vergeet alle data.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb m'n date vorige week al gehad
Donderdag misschien naar Walibi, en als ik geen vrij kan krijgen zullen we wel iets anders doen
Natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt KT, gelukkig is Ayumu er om je te troosten
Ik snap zijn filosofie wel, net als gray.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.
Jawel.quote:
dat is nog net iets later dan ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker!! Ging om 7 uur vanmorgen pas slapenWas zeer leuk!!
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is nog niet iets later dan ik.
mooi zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Tips van fireflyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet alle data.
Heb je de tips van firefly gebruikt?
Nog niet eens voor een neukertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tips van firefly
Da's leuk voor een neukertje, niet voor meer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtWat een lieverd is dat toch!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |