Had jij niet al ijsmeisje om achter de geraniums te zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook!
Gaan we samen achter de geraniums zitten?
Daar ga ik andere dingen mee doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Had jij niet al ijsmeisje om achter de geraniums te zitten?
Ga zo wel even tussen de geraniums zitten voor 30 euro.. auchquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook!
Gaan we samen achter de geraniums zitten?
Aangezien ik geen leraar ben...quote:
quote:
Da's niet duur zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga zo wel even tussen de geraniums zitten voor 30 euro.. auch
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet duur zegHeb je terug van 100?
Ik weet zeker dat niks zeker is?quote:
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet wat over hebben voor de stem die ik zo ga horen
oooo zo mooi..
![]()
![]()
Het correcte antwoordquote:
Beschaving in Utrecht.. ik ga natuurlijk niet zeggen welke stem voor mij beter dan een orgasme isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?
Je lijkt heloef wel.
^ Ditquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?
Je lijkt heloef wel.
Jaartjes terug een paar uur op Malta geweest maar geen tijd voor eten jammer als ik het zo ziequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef Barbusse het volgende:
Aangezien er niet veel te doen is op werk en omdat ik totaal geen zin heb, ga ik zo maar eens lekker lunchen bij Medasia
Oh, het is niet van een zanger?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Het correcte antwoord![]()
[..]
Beschaving in Utrecht.. ik ga natuurlijk niet zeggen welke stem voor mij beter dan een orgasme is
Dat zou tamelijk knap zijn gezien mn pilgebruik en het niet tot geen seks hebben van de afgelopen maanden...quote:
Haha nee.. deze stemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat het Herman Brusselmans zou zijn.
Mja dat zou wel knap zijn dan ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zou tamelijk knap zijn gezien mn pilgebruik en het niet tot geen seks hebben van de afgelopen maanden...
Gordon was gisteren in Enschede. Het was echt fantastisch.quote:
Mensen die 05-05-2011 niet in Groningen warenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:57 schreef twi het volgende:
Blood Red Shoes is het enige wat me wat zegt.
Waarom heb jij die UI?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Gordon is wel 1 van mn favoriete homo's
Will and The People verving de enige man die mij een orgasme kan geven met zijn stem. Dus ja, dan ga ik niet dat tyfuseind naar Groningen hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die 05-05-2011 niet in Groningen waren
Nou mijn favoriet is het nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Gordon is wel 1 van mn favoriete homo's
Dank jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar de favoriet is natuurlijk Ayumu
Ik deel het graag met jequote:
Dit jaar is het 2012quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Will and The People verving de enige man die mij een orgasme kan geven met zijn stem. Dus ja, dan ga ik niet dat tyfuseind naar Groningen hoor.
Restaurant is net nieuw ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Jaartjes terug een paar uur op Malta geweest maar geen tijd voor eten jammer als ik het zo zie
Oiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zaad in je holletje dat is wat ik je wil geven
Stront op je knikker.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zaad in je holletje dat is wat ik je wil geven
Jaquote:
Maak je nou plantenbakken van straattegels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem toch wel een beetje trots(en moe... dus ff pauze en dan straks of morgen de rest)
dchepte me een ongeluk aan al die aarde die de vorige bewoners in de tuin hadden, dit leek me wel een goede manier om t aarde weg te werkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Maak je nou plantenbakken van straattegels?
Waarom heb je je rode buttplug buiten laten liggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem toch wel een beetje trots(en moe... dus ff pauze en dan straks of morgen de rest)
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je je rode buttplug buiten laten liggen?
Buttplug voor je hondjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwen
Jaja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwen
Hoi hoiquote:
Ik vind het niet mooi. Maar ik houd sowieso niet van die straattegels.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dchepte me een ongeluk aan al die aarde die de vorige bewoners in de tuin hadden, dit leek me wel een goede manier om t aarde weg te werken
ghehe dat zeg je nu pas... heb zon last van mn recter schouder, van t sjouwen en graven... eerst ff wat drinken en dan n hete douche!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja.
Je had je hondjes moeten spannen voor een slee waarop je de stenen vervoerde. Scheelt in je rug.
De rij is achter mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent me nog iets schuldig jongedame.
wilde idd ook plantenbakken van steigerhout... maar die aarde weg en tegelen is nu prioriteit. volgens jaar ga ik voor fase 2.. mooi maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi hoi.
[..]
Ik vind het niet mooi. Maar ik houd sowieso niet van die straattegels.
Welke stad woont ze?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ga je voor me koken? dat is de enige manier dat ik naar jouw stad kom.
Ja, he, ik was aan het werk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat zeg je nu pas... heb zon last van mn recter schouder, van t sjouwen en graven... eerst ff wat drinken en dan n hete douche!
O was je niet die kerel die me gister lastigviel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ga je voor me koken? dat is de enige manier dat ik naar jouw stad kom.
Huh wat? Ik heb m'n date vorige week al gehadquote:
jup, dat was ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O was je niet die kerel die me gister lastigviel?![]()
Euhm even denken wanneer ik tijd heb!
Er zit er nu eentje naast me. Zal ik haar even aanraken voor je?quote:
Ik heb de foto een paar topics terug al gepost.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent me nog iets schuldig jongedame.
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat is niet tof, moet ik daar nou mee aan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de foto een paar topics terug al gepost.
was het verder wel leuk gister?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Echt?Jij
Was er niet zo voor in de stemming na de turk die me lastigviel
Dat topicquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.
Ik vergeet alle data.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb m'n date vorige week al gehad
Donderdag misschien naar Walibi, en als ik geen vrij kan krijgen zullen we wel iets anders doen
Natuurlijk altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt KT, gelukkig is Ayumu er om je te troosten
Ik snap zijn filosofie wel, net als gray.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
in elk geval niet die onzin van firefly serieus nemen.
Jawel.quote:
dat is nog net iets later dan ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker!! Ging om 7 uur vanmorgen pas slapenWas zeer leuk!!
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is nog niet iets later dan ik.
mooi zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Tips van fireflyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet alle data.
Heb je de tips van firefly gebruikt?
Nog niet eens voor een neukertjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tips van firefly
Da's leuk voor een neukertje, niet voor meer.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtWat een lieverd is dat toch!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |