Waarom heb je je rode buttplug buiten laten liggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:01 schreef marbasnarf het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem toch wel een beetje trots(en moe... dus ff pauze en dan straks of morgen de rest)
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je je rode buttplug buiten laten liggen?
Buttplug voor je hondjes?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwen
Jaja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe das speelgoed van mn hondjes... liepen absoluut niet in de weg ofzo toen ik met stenen liep te sjouwen
Hoi hoiquote:
Ik vind het niet mooi. Maar ik houd sowieso niet van die straattegels.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dchepte me een ongeluk aan al die aarde die de vorige bewoners in de tuin hadden, dit leek me wel een goede manier om t aarde weg te werken
ghehe dat zeg je nu pas... heb zon last van mn recter schouder, van t sjouwen en graven... eerst ff wat drinken en dan n hete douche!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja.
Je had je hondjes moeten spannen voor een slee waarop je de stenen vervoerde. Scheelt in je rug.
De rij is achter mijquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent me nog iets schuldig jongedame.
wilde idd ook plantenbakken van steigerhout... maar die aarde weg en tegelen is nu prioriteit. volgens jaar ga ik voor fase 2.. mooi maken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi hoi.
[..]
Ik vind het niet mooi. Maar ik houd sowieso niet van die straattegels.
Welke stad woont ze?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ga je voor me koken? dat is de enige manier dat ik naar jouw stad kom.
Ja, he, ik was aan het werk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dat zeg je nu pas... heb zon last van mn recter schouder, van t sjouwen en graven... eerst ff wat drinken en dan n hete douche!
O was je niet die kerel die me gister lastigviel?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
wanneer ga je voor me koken? dat is de enige manier dat ik naar jouw stad kom.
Huh wat? Ik heb m'n date vorige week al gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |