Had jij niet al ijsmeisje om achter de geraniums te zitten?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook!
Gaan we samen achter de geraniums zitten?
Daar ga ik andere dingen mee doenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef twi het volgende:
[..]
Had jij niet al ijsmeisje om achter de geraniums te zitten?
Ga zo wel even tussen de geraniums zitten voor 30 euro.. auchquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ook!
Gaan we samen achter de geraniums zitten?
Aangezien ik geen leraar ben...quote:
quote:
Da's niet duur zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga zo wel even tussen de geraniums zitten voor 30 euro.. auch
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet duur zegHeb je terug van 100?
Ik weet zeker dat niks zeker is?quote:
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef Evie het volgende:
[..]
NeeMaar ik moet wat over hebben voor de stem die ik zo ga horen
oooo zo mooi..
![]()
![]()
Het correcte antwoordquote:
Beschaving in Utrecht.. ik ga natuurlijk niet zeggen welke stem voor mij beter dan een orgasme isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?
Je lijkt heloef wel.
^ Ditquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Welk festival, welke muziek, waar, welke stem?
Je lijkt heloef wel.
Jaartjes terug een paar uur op Malta geweest maar geen tijd voor eten jammer als ik het zo ziequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:49 schreef Barbusse het volgende:
Aangezien er niet veel te doen is op werk en omdat ik totaal geen zin heb, ga ik zo maar eens lekker lunchen bij Medasia
Oh, het is niet van een zanger?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Het correcte antwoord![]()
[..]
Beschaving in Utrecht.. ik ga natuurlijk niet zeggen welke stem voor mij beter dan een orgasme is
Dat zou tamelijk knap zijn gezien mn pilgebruik en het niet tot geen seks hebben van de afgelopen maanden...quote:
Haha nee.. deze stemquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Dacht al bijna dat het Herman Brusselmans zou zijn.
Mja dat zou wel knap zijn dan ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zou tamelijk knap zijn gezien mn pilgebruik en het niet tot geen seks hebben van de afgelopen maanden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |