Picsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop je zusje verteld dat ze zich gaat bekeren tot de islam.
In principe niks mis meequote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment dat je een koelkast vol met witbier hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
I weep for youquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
In principe niet nee.quote:
Is je zusje lekker?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
Ik hoop echter wel dat ze het doet omdat zij het wil en niet vanwege een vriendje ofzo
Burka aan en chillen met 6 andere vrouwen die ook in de harem zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
Ik hoop echter wel dat ze het doet omdat zij het wil en niet vanwege een vriendje ofzo
Ik heb mooie zusjesquote:
Dan zijn hier gegadigden genoeg om 'r terug te bekerenquote:
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan zijn hier gegadigden genoeg om 'r terug te bekeren
Was ze al gelovig of is het een opwelling?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In principe niet nee.
In dat geval...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans is
Vanwege het uiterlijk of de gestolen BMW's?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze vallen allebei alleen op Marokkanen, geloof niet dat er hier iemand post die Marokkaans is
Treurige kinderen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
De meeste straat marokanen die ik tegenkom zou ik niet als vriendje willen als ik een meisje was, doe mij dan maar een kaneelstokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |