Werkelijk hoe verzint iemand dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paints![]()
wel meer dan 1 t-shirt of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
Wat gaat er mis dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jazeker aanspreken gaat prima, maar wat betrefd afspreken...
Dan ben je wel een enorme bal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
En toen is die homo geworden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.quote:
Was ik dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijken
Voor zover ik weet heb ik nooit een homo gedatequote:
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
en de filmpjes niet te vergeten. welke je absoluut niet moet verwarren met pua!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Nee.quote:
Ik snap geen kut van dat plaatjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo? Praat je niet meet met Steven?
Ja, zeg. Jij wilt die foto, zoek zequote:
Hoe kan je dan in godsnaam te lief zijn. Je kant toch wel tegengas geven?quote:
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Doegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |