quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja was even munt en kamillethee drinken met de jongen die me veilig thuisbrachtWat een lieverd is dat toch!!!
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De real deal dus bezig?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tips van firefly
Da's leuk voor een neukertje, niet voor meer.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Euh, oké danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap zijn filosofie wel, net als gray.
Alleen firefly draait erin door en is de werkelijkheid kwijt, en gray niet...
Ik neem gray wel serieus
[..]
Jawel.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen moeten niet altijd lief zijn nee. En deze wil ik ook niet anders dan vriendenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!![]()
dus
Vrouwen willen depressieve knappe intelligente mannen! Right?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!
[..]
De real deal dus bezig?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, oké dan. Vrouwen zijn gewoon mensen, hoor. Die kun je aanspreken.
Ik pak de popcorn vastquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dadelijk komt Firefly hier even tips geven
Niet inzien dat die op een trio uit isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisje![]()
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uitquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen willen geen lieve mannen!
[..]
De real deal dus bezig?
Jazeker aanspreken gaat prima, maar wat betrefd afspreken...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn makkelijker. Als je met mannen uitgepraat raakt heb je van die awwkard stiltes, bij vrouwen kan je gewoon zoenenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een haat weer zegquote:
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paintsquote:
Deze niet hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet inzien dat die op een trio uit is
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uit.
Ik hoop dat hij dat ook wil.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat geloven ja! Ken die kerel al jaren.. en hij heeft gewoon een meisje![]()
[..]
Mannen moeten niet altijd lief zijn nee. En deze wil ik ook niet anders dan vrienden![]()
Dan zouden ze niet bij onze deuren weg te slaan zijn, toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen willen depressieve knappe intelligente mannen! Right?
Wij mogen op de trouwerij komen, ja?quote:
Ik praat niet met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet met welke vrouwen jij praat, maar ik wil dus WEL een lieve vriend. Een klootzak trap ik de deur uit.
Zucht mooie mannen die willen meestal dat ik mn bek eens houdt.. werkt ookquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen zijn makkelijker. Als je met mannen uitgepraat raakt heb je van die awwkard stiltes, bij vrouwen kan je gewoon zoenen
en de filmpjes niet te vergeten. welke je absoluut niet moet verwarren met pua!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paints![]()
Werkelijk hoe verzint iemand dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die OP alleen al, met z´n diagrammetjes en verdere onzin-paints![]()
wel meer dan 1 t-shirt of niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
Wat gaat er mis dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jazeker aanspreken gaat prima, maar wat betrefd afspreken...
Dan ben je wel een enorme bal.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kan je als kerel ook té lief zijn. Been there, done that, t-shirt and everything.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom wasquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
En toen is die homo geworden?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.quote:
Was ik dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man gedate waarbij dat precies andersom was.
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon vragen of ze een film bij je thuis wil kijken
Voor zover ik weet heb ik nooit een homo gedatequote:
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
en de filmpjes niet te vergeten. welke je absoluut niet moet verwarren met pua!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo waar
Nee.quote:
Ik snap geen kut van dat plaatjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo? Praat je niet meet met Steven?
Ja, zeg. Jij wilt die foto, zoek zequote:
Hoe kan je dan in godsnaam te lief zijn. Je kant toch wel tegengas geven?quote:
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, want pua´s, dat zijn slechts vuige mensen die alleen maar aan seks denken!
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik deze voor het eerst zag, ging mijn koffie bijna over mijn toetsenbord heen![]()
Doegquote:
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Voor zover ik weet heb ik nooit een homo gedate.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat plaatje
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?
Kijk het zit zo:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan iemand mij dit plaatje uitleggen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk het zit zo:
Jij bent dat ene rondje en zij is dat andere rondje. Onderbewust communiceer je dat je haar kapot wil neuken.
Zoiets denk ik
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk het zit zo:
Jij bent dat ene rondje en zij is dat andere rondje. Onderbewust communiceer je dat je haar kapot wil neuken.
Zoiets denk ik
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je dan in godsnaam te lief zijn. Je kant toch wel tegengas geven?
Ik geef geen neuk, maar vanavond hopelijk welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?
En jij bent veel groter dan zij?
En wat de neuk is de natuurgetrouwe subcommunicatie? Ik weet nu in ieder geval dat dit automatisch gaat. Maar is dit in samenspel met de outergame?
Donderdag, maar het tijdstip weet ik niet meer zo zeker hoorquote:
Je klinkt nu zo lekker intelligentquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emoties leiden tot acties. De emoties zitten binnenin en de acties zijn van buiten zichtbaar?
En jij bent veel groter dan zij?
En wat de neuk is de natuurgetrouwe subcommunicatie? Ik weet nu in ieder geval dat dit automatisch gaat. Maar is dit in samenspel met de outergame?
"het allemaal prima vinden" straalt een passiviteit uit, vrouwen houden van ruige mannen die initiatief nemen en ze meeslepen naar hun grot.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.
Ach, de vrouw die daarmee om kan gaan kom je nog wel tegen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan prima tegengas geven hoor. Alleen ik doe dat pas als iets me niet zint. En ik vind het meestal allemaal wel prima, dus het moet raar lopen wil ik noodzaak zien om inderdaad tegengas te gaan geven. En daar gaat het mis. Evengoed zie ik er ook weinig heil in om dus maar een toneelstukje op te voeren en moeilijk te gaan doen over dingen die ik eigenlijk wel prima vind. Uiteindelijk komt de ware aard toch wel boven.
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Donderdag, maar het tijdstip weet ik niet meer zo zeker hoor
Ik heb je naam nota bene nog genoemd. Ik kan het niet helpen dat je niet opletquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?
bedankt voor niks heh, sammie!![]()
Oeh.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk, maar vanavond hopelijk wel
Door niks te snappen?quote:
oh oki. even die spytool zoeken dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb je naam nota bene nog genoemd. Ik kan het niet helpen dat je niet oplet.
Ergens tussen 15:00 en 0:00 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja zeg, weet je hoeveel topics op 1 dag?
bedankt voor niks heh, sammie!![]()
Dan kan ik mn OAOAUJSUSHRBHRHNEWWHW niet schreeuwen terwijl ze bijna tegen het plafond aan wordt gespotenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh.
Succes. Zul je mijn naam uitschreeuwen als je komt?
[..]
Door niks te snappen?
Oh?quote:
Dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld afspreken om chinees te gaan eten, en dat ze dan terwijl je net in de auto stapt om naar de Chinees te rijden smst dat ze toch liever patat/friet (kommaarrrrrrr) wil. Nou best hoor, ik lust (bijna) alles wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
"het allemaal prima vinden" straalt een passiviteit uit, vrouwen houden van ruige mannen die initiatief nemen en ze meeslepen naar hun grot.
Kinkyquote:
dat is een hint dat ze na het eten nog wel een frikandel lust, dude.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Bijvoorbeeld afspreken om chinees te gaan eten, en dat ze dan terwijl je net in de auto stapt om naar de Chinees te rijden smst dat ze toch liever patat/friet (kommaarrrrrrr) wil. Nou best hoor, ik lust (bijna) alles wel.
Nee, dat betekent dat ze zin heeft in patat. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is een hint dat ze na het eten nog wel een frikandel lust, dude.
Ik ben ook wel heel slim. Vooral als het op mijn vakgebied aankomt.quote:
Ahquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan ik mn OAOAUJSUSHRBHRHNEWWHW niet schreeuwen terwijl ze bijna tegen het plafond aan wordt gespoten
Staat in een spoiler.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
die spytool doet het niet goed, zie vanalles van sammie maar geen piccies.
Wat was er zo bijzonder aan die foto dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ja.
die spytool doet het niet goed, zie vanalles van sammie maar geen piccies.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel slim. Vooral als het op mijn vakgebied aankomt.
[..]
Ah
Gister vroeg het meisje nog wie drommel was. Maar ik lag half buiten westen dus ik kon niet goed antwoorden.
het is friet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ze zin heeft in patat. Niet meer, niet minder.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
sammie schaarsgekleed op hoge hakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan die foto dan?
Ik zeg patat. Je weet wat het woord patat inhoudt toch?quote:
friet? ja, natuurlijk weet ik dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg patat. Je weet wat het woord patat inhoudt toch?
Zo kan je het ook zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik niet, anders had ik wel gezegd gelukkig was ze niet zo schaars gekleed
Niet op die manier dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe breng je je vraag dan? Want doorgaans vinden vrouwen 'hey, neuken?' geen geschikte eerste vraag.
Loka is de eindbaas wat frituur betreft.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Loka gooit je straks nog in de frituur vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |