SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen FOK!vriendjesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij mij is ts rood en ik ben groen en FOK! vrienjes zijn babyblauw
Want geen abo, nolifer![]()
![]()
ik wou mijn notes zien en Custom Cssquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen FOK!vriendjes
Want geen abo, nolifer![]()
![]()
Custom CSS vind ik onnodig en mijn notes zijn allen positief.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wou mijn notes zien en Custom Css![]()
Custom Css is leuk manquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Custom CSS vind ik onnodig en mijn notes zijn allen positief.kun je echt vette dingen mee maken
en mijn notes zijn alles behalve positief![]()
![]()
Ik ga geen geld dokken voor die ene note, en lay out is prima zo.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
10 jaar en ik zou over een abo denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:32 schreef wietparkiet het volgende:
oh ik kan 10 dagen lang mijn posts editen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
10 jaar en ik zou over een abo denken![]()
achja ik vind het wel leuk,![]()
gewoon beidequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:36 schreef Typisch het volgende:
Mensen die een abonnement op FOK! kopen ipv een biertje.![]()
Als het goed is heb je meer geld dan je aan bier weg krijgt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:36 schreef Typisch het volgende:
Mensen die een abonnement op FOK! kopen ipv een biertje.![]()
Meh ik denk dat ik zo maar plafond ga staren, slapen gaat toch niet lukken.
Maar die verdomde wekker.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het goed is heb je meer geld dan je aan bier weg krijgt.![]()
Tchock, je vergat een tijdspanne in je opmerking op te nemen.
In hoeveel tijd moet het bier op, om maar een open deur in te trappen
Voor je salarisstrookje er is, duh.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
Tchock, je vergat een tijdspanne in je opmerking op te nemen.
In hoeveel tijd moet het bier op, om maar een open deur in te trappen![]()
Een feit dat u vergat te melden, ergo niet geldig.quote:
Ik heb echt te veel TBBT gezien de laatste tijd.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
TBBT?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een feit dat u vergat te melden, ergo niet geldig.
Ik heb echt te veel TBBT gezien de laatste tijd.![]()
The big bang theory.
Simpel vermaak, maar het wordt gevoed door bovenmatig intellectueel gedrag met een hele dikke knipoog. De contrasten tussen normaal en bizar worden leuk geëxtrapoleerd.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ga eensch wegquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja was zeker tofquote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallon foute feest was tof enzo....kut is zou niet meer posten op fok
![]()
![]()
Ook tot einde gebleven??quote:
We zijn nu onderweg naar huisik heb honger
spijt van dat ik geen patat heb
Genomenwel patatjes gepikt van een jongeman
![]()
![]()
Ja..... waarom ben je eigenlijk niet meer op FOk! ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallon foute feest was tof enzo....kut is zou niet meer posten op fok
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ja... vanmorgen was ie even weg. Maar hij deed het kort daarna weer.quote:
Goedemorgen WT!
Ain't it funny how it is
Vertel ik je nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... waarom ben je eigenlijk niet meer op FOk! ?![]()
![]()
Nu naar mijn ouders en vanmiddag werken à 200%!
Ain't it funny how it is
Zet dan een platenspeler bij haar neer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:45 schreef Tchock het volgende:
Opruimen met 'Heroes' op de platenspeler en straks Crack_ hierBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hoe veel van die dingen denk je dat ik hebquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zet dan een platenspeler bij haar neer.![]()
Ga je nou opeens de skeere nigger uithangen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel van die dingen denk je dat ik hebBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Juist nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nou opeens de skeere nigger uithangen?![]()
![]()
Verveling. Haan heeft rijles.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je er toch zeker 3 hebben.
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.quote:![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Koop er dan maximaal 2 bij totdat je daar wel op zit. En dan zet je je transrotor leonardo bij Crack_ neer. Houd je de VPI zelf.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij bent zo'n muzieksnob, dat is echt niet te gelovenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop er dan maximaal 2 bij totdat je daar wel op zit. En dan zet je je transrotor leonardo bij Crack_ neer. Houd je de VPI zelf.![]()
![]()
Beetje boemboxe 100 watt keihard gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent zo'n muzieksnob, dat is echt niet te gelovenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zei toch dat ik me verveeldequote:.
Ik verveelde me gister ook. Opgeruimd, gitaargespeeld, film gekeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me verveelde.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verveelde me gister ook. Opgeruimd, gitaargespeeld, film gekeken.
http://onslaught.playr.co.uk/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me verveelde.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik hou niet van tower defecence gamesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://onslaught.playr.co.uk/.
Nee, runescape is het hem helemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou niet van tower defecence games.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zeg ik dat danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, runescape is het hem helemaal?
Alles goed verder?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed verder?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. En daar?
Mijn hangover is weg, maar nog steeds heartbroken en mindfucked. Zijn gangetje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Close enoughquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn hangover is weg, maar nog steeds heartbroken en mindfucked. Zijn gangetje dus.
Lange nachten zijn goede nachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik wou gewoon mededelen dat ik een leuke nacht heb gehad.
Pas om 5u thuis gebracht
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dit was echt een goede nachtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lange nachten zijn goede nachtendit had ik nodig.
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit was echt een goede nachtdit had ik nodig.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
5 uur? Badass.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik wou gewoon mededelen dat ik een leuke nacht heb gehad.
Pas om 5u thuis gebracht
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 14:03:39 ]![]()
Heb je geen examenfeestjes ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was te lang niet los geweest. En je kan een beest niet te lang in een kooi houden.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Nee. Er was 1 examenfeest maar die was al 3 week terug. Stelde weinig voor. Paar mensen hadden een club afgehuurd.. het duurde maar tot 2u en het was warm en saaiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je geen examenfeestjes ofzo?![]()
![]()
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Er was 1 examenfeest maar die was al 3 week terug. Stelde weinig voor. Paar mensen hadden een club afgehuurd.. het duurde maar tot 2u en het was warm en saaiLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Dat is wel tof ja. Ik wou vorig jaar samen met iemand een soort van vila kraken. Hij stond al een lange tijd leeg. We hadden alle ramen al dicht getimmerd, licht geregeld enzo alleen toen trok hij terug omdat hij niet meer durfdequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.Anders was dat ziekk geweest
![]()
![]()
250 man?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef leeell het volgende:
heb er ooit eentje gesloopt hier om de hoek, viel watersporters lastig (elke keer aanvallen en achter aan gaan)
nu zit dat vrouwtje alleen (nog steeds) dus zou kunnen
ze is wel lekker mak tegenwoordig.![]()
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Ik wou vorig jaar samen met iemand een soort van vila kraken. Hij stond al een lange tijd leeg. We hadden alle ramen al dicht getimmerd, licht geregeld enzo alleen toen trok hij terug omdat hij niet meer durfdeAnders was dat ziekk geweest
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Bier drinken in leegstaande huizenDikke win. Eind van de avond het huis in de fik zetten en een traan weg pinken!
![]()
MONO, ouwe baas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken in leegstaande huizenDikke win. Eind van de avond het huis in de fik zetten en een traan weg pinken!
Project X taferelen?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Zieeekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.![]()
![]()
Ha, geen probleem. Snel iedereen op FB uit je woonplaats en omliggende dorpen hier kennis van laten maken. Iedereen mag iedereen uitnodigen, zelf drank mee nemen, party compleetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MONO, ouwe baas!
Project X taferelen?![]()
Achter in de tuin een dikke fik maken. Kerstbomen, troep wat al feestend en slopend uit het huis word gegooid![]()
![]()
Haha, zo'n feestje had ik vorig jaar in een dijkhuis. Alle muren eruit meppen tijdens en na het feest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.Van die debielen die door gipswandjes gaan springen enzo, best geinig.
![]()
Plus er is een zwembad dat nog prima in orde is.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plus er is een zwembad dat nog prima in orde is.Chicks en DJ's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maatje van me is DJ en zodra hij gaat draaien staan ze allemaal te soppen, altijd. Zo'n gozer hier die ook plaatjes draait heeft zelf een bangbus gemaakt omdat hij vaak ergens anders heen moet en dan geen zin heeft om nuchter te blijven. Als ik hem moet geloven is het regelmatig raak in die bus.
Makkelijke vrouwen.
![]()
![]()
Mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chicks en DJ's.Maatje van me is DJ en zodra hij gaat draaien staan ze allemaal te soppen, altijd. Zo'n gozer hier die ook plaatjes draait heeft zelf een bangbus gemaakt omdat hij vaak ergens anders heen moet en dan geen zin heeft om nuchter te blijven. Als ik hem moet geloven is het regelmatig raak in die bus.
Makkelijke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.Dan ben je niet goed of lekker genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ligt natuurlijk ook aan waar je draait. Die gozer met de bangbus staat ook wel eens met vato te draaien, via zijn papa.
![]()
![]()
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed of lekker genoeg.En ligt natuurlijk ook aan waar je draait. Die gozer met de bangbus staat ook wel eens met vato te draaien, via zijn papa.
En qua draaiplaatsen moet ik nog goed gaan lobbyen. Het oosten heeft een DJ-draaiplaatsenverhouding van 3 op 1
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Haha. Hier zijn de DJ's schaars oid, elke tent waar die maat van me komt vraagt of hij terug wil komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.
En qua draaiplaatsen moet ik nog goed gaan lobbyen. Het oosten heeft een DJ-draaiplaatsenverhouding van 3 op 1![]()
![]()
Ik wil nog een party organiseren in een park ergens in Rotterdam ver in de zomervakantie. Misschien wel een FOK! BBQ/Party/Kampvuur meet. Wie weet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.
En qua draaiplaatsen moet ik nog goed gaan lobbyen. Het oosten heeft een DJ-draaiplaatsenverhouding van 3 op 1![]()
Alsof jij uit Groningen gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan![]()
![]()
Wel voor onsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Eigenlijk alleen voor wedstrijden en vakantiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij uit Groningen gaat![]()
![]()
Ik merk al dat ik vermoord word als ik ''Krokobil'' niet draai
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
JOUW BIL IS EEN KROKODILLL, HAPHAP MET JE KROKOBILLLLLLquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik merk al dat ik vermoord word als ik ''Krokobil'' niet draai![]()
Yellow Claw vind ik opzich klasse maar heb echt wat tegen Polska en friends. Behalve Boaz van de Beatz, goede producer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
JOUW BIL IS EEN KROKODILLL, HAPHAP MET JE KROKOBILLLLLLLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik feliciteer u.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb Krokobil gisteren 4 keer gehoord
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik doe het ook hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik merk al dat ik vermoord word als ik ''Krokobil'' niet draai![]()
en weetje wat
still alive and breathing![]()
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yellow Claw vind ik opzich klasse maar heb echt wat tegen Polska en friends. Behalve Boaz van de Beatz, goede producer.Echt een mafkees. Hij deed het wel leuk, helemaal lijp doen op dat podium.
Gustav is het enige goede nummer van Polska, de rest is alleen catchy.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 14:44:44 ]![]()
Jiggyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.Echt een mafkees. Hij deed het wel leuk, helemaal lijp doen op dat podium.
Gustav is het enige goede nummer van Polska, de rest is alleen catchy.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Vind kapoole mashien wel beter dan Gustav maarja die is een stuk ouderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.Echt een mafkees. Hij deed het wel leuk, helemaal lijp doen op dat podium.
Gustav is het enige goede nummer van Polska, de rest is alleen catchy.![]()
Jiggy heb echte en dikke kop gekregen man.quote:Maar Jiggy en Winne waar wel het tofste qua persoonlijkheid, kon je gewoon mee lullen. Maatje die dj is waar ik het net over had moest voor hun draaien want ze hadden zelf geen dj bij zich. Winne bedankte hem gewoon via twitter, gewoon netjes en beschaafd antwoorden op vragen enzo. De rest deden niemand kwaad maar waren gewoon eikels. En Gers kan niet tegen wiet, dat heb ik ook wel gezien.
![]()
![]()
Toen Jiggy in het Burgerweeshuis in Deventer was ging iedereen de stage op. Vriend van mij kreeg de mic en ging even half ''Ik heb je'' zingen/rappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jiggy heb echte en dikke kop gekregen man.Maar Jiggy en Winne waar wel het tofste qua persoonlijkheid, kon je gewoon mee lullen. Maatje die dj is waar ik het net over had moest voor hun draaien want ze hadden zelf geen dj bij zich. Winne bedankte hem gewoon via twitter, gewoon netjes en beschaafd antwoorden op vragen enzo. De rest deden niemand kwaad maar waren gewoon eikels. En Gers kan niet tegen wiet, dat heb ik ook wel gezien.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja en die foto's van die ene half kale jongen ook zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dronken foto's zijn de beste foto's![]()
![]()
Half kale jongen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en die foto's van die ene half kale jongen ook zeker![]()
Hij is erg tof hoor. Maar die foto's waren de before foto's. De rest kan facebook niet handelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die met rood wit blauw shirt. Ik mag hem niet, zie het gelijk.![]()
Dit ja hahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die met rood wit blauw shirt. Ik mag hem niet, zie het gelijk.![]()
Oké.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is erg tof hoor. Maar die foto's waren de before foto's. De rest kan facebook niet handelen.
Edit: Oh, niet oké trouwens. Before foto's en er dan al zo opstaan. Dan ben je gewoon een raar figuur.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 15:10:06 ]![]()
Dat klopt wel. Hij is erg vaag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké.
Edit: Oh, niet oké trouwens. Before foto's en er dan al zo opstaan. Dan ben je gewoon een raar figuur.![]()
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd leuk zo'n chopper dayhele dag broem broem geluiden.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzo![]()
![]()
![]()
Bij mijn ouders in de stad ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzo
Wel leuk , die lui hebben de dag van hun leven![]()
Achja dat wel, en dat moet je ze ook gewoon gunnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de stad ook ja
Die lui hebben elke dag de dag van hun leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de stad ook ja
Zo zouden wij ook moeten leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die lui hebben elke dag de dag van hun leven.![]()
#YOLOquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo zouden wij ook moeten leven.
Ey hoe vind ik die spytool? Moet even een post vinden van een bepaald persoon.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 15:19:49 ]![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
#YOLO
Ey hoe vind ik die spytool? Moet even een post vinden van een bepaald persoon.![]()
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
#YOLO
Ey hoe vind ik die spytool? Moet even een post vinden van een bepaald persoon.![]()
Ah, de stream doet het weer zo te zien.
Net uit het werk wordt ik gebeld of ik kom BBQ'en
Maar eerst even zitten, ga niet meteen weer een takkeneind fietsen
Ze wisselen elkaar af he, alleen kan Johan beter pijpen dan DV door zijn enorme ervaringquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg weer zo'n sletje dat achter dv's laptop is gekropen![]()
![]()
Neger wat ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze wisselen elkaar af he, alleen kan Johan beter pijpen dan DV door zijn enorme ervaring![]()
![]()
EN EEN TREKKERquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
66 JAAR EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJF![]()
EN EEN TREKKERquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
66 JAAR EN IK HEB EEN SPRUITJESBEDRIJFLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ja maar dan is het nog wel middag.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
We verwachten ook niks anders.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
In mijn wereld nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog wel middag.![]()
Herinner me ineens dat ik afgelopen nacht ineens ruzie had
Zo'n dom blond wijf liep door het groepje heen waar ik bij stond. Toen ze bij mij aan kwam en ik niet aan de kant ging zei ze 'ga eens aan de kant'
Dus ik emo.giffen en gewoon vriendelijk aan de kant gaan. Ik denk dat ze alweer voorbij is dus ik stap terug.. duw ik haar per ongeluk
Gaat ze me slaan en schoppen en ineens keihard wegrennenren ik haar achterna, gaat ze van een afstandje staan schreeuwen.
Ja kom dan ook hier, dom mens. Van een afstandje durven ze wel.![]()
Gewoon doodsteken met een zelfgemaakte shanker als je langslooptSneaky van achteren TSJAK TSJAK TSJAK en mes snel doorgeven aan partner in crime, die geeft ook weer door KLAAR
![]()
okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n dom blond wijf liep door het groepje heen waar ik bij stond. Toen ze bij mij aan kwam en ik niet aan de kant ging zei ze 'ga eens aan de kant'
Dus ik emo.giffen en gewoon vriendelijk aan de kant gaan. Ik denk dat ze alweer voorbij is dus ik stap terug.. duw ik haar per ongeluk
Gaat ze me slaan en schoppen en ineens keihard wegrennenren ik haar achterna, gaat ze van een afstandje staan schreeuwen.
Ja kom dan ook hier, dom mens. Van een afstandje durven ze wel.![]()
Ik zie jou ook wel helemaal los gaan op iemand. PMS-style.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja kom dan ook hier, dom mens. Van een afstandje durven ze wel.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Kek verhaal, zuster.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja kom dan ook hier, dom mens. Van een afstandje durven ze wel.Who motivates the motivator?![]()
Ik heb net Major Lazer op staan. Daar ga ik niet naar luisteren.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Wat een baas is datquote:Laten we wel wezen: Als je dit clipje op mute bekijkt is ie een stuk beter te haggelen dan met geluid. Tippie voor de volgende keer: Ga gewoon full frontal nude. Lekker geil.
Oh enneh, als je op mute klikt, doe het dan gelijk bij 0:00 want dat stukje uberberoerde acteerwerk wil je ook niet zien.
Who motivates the motivator?![]()
Die foto's zuigen echt alle levenslust uit mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Weer even een reactie bij Kore achter gelatenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Oeh. Ik was haar een beetje vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Weer even een reactie bij Kore achter gelaten. Even posten en fappen dan maar.
Who motivates the motivator?![]()
Wist jij al dat ik daar de ceedee van gekocht heb!quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Heldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik daar de ceedee van gekocht heb!![]()
![]()
Liefst kocht ik er een in breda want daar zette ze dan ook een handtekening bij dan had ik haar nummer kunnen vragen en zeggen dat ik nooit zeur enzo maarja het is anders gelopen enzo.quote:
Als er iemand van het rooster komt, kunnen jullie mij dan afmelden voor vandaag?
Ik zit op het werk en moet nog even overwerken.![]()
Thanks!
Ain't it funny how it is
Ik heb net een shitload aan tosties weggewerkt, en toch wil ik hetquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik trek 2 kipburgers uit de muur bij de Smullers zometeen. Dan ff bier drinken bij een vriendin, en dan door naar coffeeshop en thuis lekker smoken en biertje pakken![]()
![]()
Goed leven, je maakt me nog jaloers.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek 2 kipburgers uit de muur bij de Smullers zometeen. Dan ff bier drinken bij een vriendin, en dan door naar coffeeshop en thuis lekker smoken en biertje pakkenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik gebruik gewoon zout en kipkruiden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patatkruiden, zie je niet vaak.![]()
Kipquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon zout en kipkruiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Hallo fansHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
jij was toch opgelicht enzo, hoe is dat afgelopenquote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
jij was toch opgelicht enzo, hoe is dat afgelopen![]()
Ohh zo kort nog maar? Ik dacht dat het alweer langer geleden was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Je hebt iets van een Nigeriaan gekocht?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.![]()
Mono de enige man die mij elke keer een orgasme bezorgt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Graag gedaan. Zolang jij er maar plezier van hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Beach het volgende:
Mono de enige man die mij elke keer een orgasme bezorgt.![]()
![]()
Hoe was het met het bier drinkne?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zolang jij er maar plezier van hebtBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Gemoedelijk, kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het met het bier drinkne?![]()
Godver, net een mooi toetsenbord gezien, maar 287 euro inclusief verzenden!
Maar ik wil hem!
Zwollenaren, Zevenaren en Amsterdammers en Haarlemmers. Verenigt u
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2012 21:25:14 ]![]()
Even monopoly hitsig maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Even monopoly hitsig maken:even fappen brbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Even monopoly hitsig maken:Steek je staart eens in een emmer water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hagenaren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Zwollenaren, Zevenaren en Amsterdammers en Haarlemmers. Verenigt u![]()
![]()
Dan ga ik dood man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Steek je staart eens in een emmer water.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Welke?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Godver, net een mooi toetsenbord gezien, maar 287 euro inclusief verzenden!
Maar ik wil hem!
Ain't it funny how it is
Maar ik wil nog de Niagra Falls zien.quote:
Als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar ik wil nog de Niagra Falls zien.![]()
![]()
Het lijken net sokken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zomer, strand en mijn nieuwe zwembroek![]()
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten isquote:![]()
![]()
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten is![]()
Ik woon in Goor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.![]()
omg monopoly is een socios kloonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.![]()
![]()
linkje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Socios post af en toe weer in PTA. Geweldig![]()
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
![]()
autistOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Arme jij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
forever alone
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Tof. Ik heb er zin in. Een GUP-killer in tha hizzle ?
Ready?![]()
Alleen drinken is oke!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minderYou can learn anything, the secret lies in discipline.
IK HOOR EEN MONO!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Hoi DVquote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik knal nog wel even flink door ja. Maar dan wil ik wel veel luisteraars en activiteiten in het topic natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef ACT-F het volgende:
Wie zet dit op het rooster? 6 uur lang non-stop had ik begrepenIk heb bier naast me staan, 6 liter, dus dat gaat goed komen ;')
![]()
Een liter per uur, dat kan net. Ga je in deze stijl draaien, nummers van rond 2000?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik knal nog wel even flink door ja. Maar dan wil ik wel veel luisteraars en activiteiten in het topic natuurlijkIk heb bier naast me staan, 6 liter, dus dat gaat goed komen ;')
![]()
Hoe meer bier, hoe onvoorspelbaarder ik wordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een liter per uur, dat kan net. Ga je in deze stijl draaien, nummers van rond 2000?![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe meer bier, hoe onvoorspelbaarder ik wordDit zijn nummers uit mijn Zak periode. Ik heb er een shitload van
![]()
![]()
Ik krijg een harde piemel van de DJ.
RHCP waren vet.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
En je moet je liedje even hernoemen naar "Under The Bridge"
Ik hoor het jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:07 schreef robdriessen het volgende:
En je moet je liedje even hernoemen naar "Under The Bridge"![]()
![]()
Mmm, zes uur lang Mono. Ik wil Fresh Fruit Label muziek, ik wil Rene et Gaston, Atlantic Ocean, Kadoc, ik wil lekkere oldschool, maar vooral wil ik Monoquote:
Monopoly gaat 6 uur draaien?
Paddestoel?
Edit: JA DUS!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zo lang als ik het vol hou! Ook al moet ik om 07.20 in de trein zitten naar venlo toe morgenochtend_!
![]()
quote:
Als dat geen slaaprijden wordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
Zo lang als ik het vol hou! Ook al moet ik om 07.20 in de trein zitten naar venlo toe morgenochtend_!
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zo lang als ik volhoud luisteren![]()
![]()
Ja man, met jou?quote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: