Het lijken net sokken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zomer, strand en mijn nieuwe zwembroek
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten isquote:
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten is
Ik woon in Goor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.
omg monopoly is een socios kloonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.
linkje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Socios post af en toe weer in PTA. Geweldig
Arme jij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Tof. Ik heb er zin in. Een GUP-killer in tha hizzle ?
Alleen drinken is oke!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |