SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je zeker nu al 4 vrienden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werd ook al gelijk toegevoegd door spees.Stalkers.
mam, pap, dv en spees![]()
Jij bent niet lastig te vindenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werd ook al gelijk toegevoegd door spees.Stalkers.
Dus dit is die schoolgenoot die je laatst een bericht stuurde?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 'm al dik een jaar op facebook knurft.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Commenten over smileys in de TT
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dit is die schoolgenoot die je laatst een bericht stuurde?![]()
Mama en papa wilde mij niet op feestboek.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nu al 4 vrienden?
mam, pap, dv en spees![]()
![]()
Ja die schoolgenoot die 3 provincies verderop woont.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent niet lastig te vinden
[..]
Dus dit is die schoolgenoot die je laatst een bericht stuurde?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Je iets aantrekken van naatje...quote:
Oh wacht....
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wow, lulligquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mama en papa wilde mij niet op feestboek.![]()
Vorige keer zat je te janken dat je ontmaskerd wasquote:
Dat iemand op je school wist wie je wasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Een verzuurde D 'n B autist zijn die met zijn albumcovers op zijn facebookprofielfoto gaat terwijl hij herhaaldelijk masturbeert op Apple en 3 voor 12quote:![]()
![]()
Dat zou ik inderdaad niet doen nee, DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je iets aantrekken van naatje...
Oh wacht....![]()
Oh ja, facebook. Eens even wat mensen gaan vernietigen met Song PopHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ohh, nee hem had ik ook al een tijdje op facebook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vorige keer zat je te janken dat je ontmaskerd was
Dat iemand op je school wist wie je was![]()
Hehe, Gerard Ekdom, heldquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet doen nee, DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHTLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
kill it. kill it with firequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad niet doen nee, DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT![]()
![]()
Nee, Google linkt je door naar de sites waarop je kunt masturberen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik masturbeer niet op apple, maar op google![]()
Dat ook, daarom: googlequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, Google linkt je door naar de sites waarop je kunt masturberen.![]()
![]()
Ik en drugs, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
heb je magische paddestoelen gehad naatje![]()
naatje is al magisch van zichzelfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
heb je magische paddestoelen gehad naatjeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ergste. Hangover. Ooit.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
naatje is al magisch van zichzelf![]()
Dat mag hij niet van Godquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:44 schreef Trollscience het volgende:
heb je magische paddestoelen gehad naatje![]()
Je moet op accepteer drukken overigensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, ik doe net of het mij wat uit maakt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Neuken ook niet voor het huwelijk maar daar had Naatje schijt aanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
masturberen mag toch ook niet van God :S :S
Naatje
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mag welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
masturberen mag toch ook niet van God :S :S![]()
Ik had niets anders van je verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als het kon hak er nog 5 bijgezet![]()
dankje lief van jequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had niets anders van je verwacht eigenlijk![]()
![]()
Ik snap die logica niet, maak het dan niet zo lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is seksualiteit als lustbeleving en niet voor voortplanting dus zonde.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Voor dat event? Nee joh, ik kan zo alles al zien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moet op accepteer drukken overigens![]()
![]()
Nee op dat andere schelequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor dat event? Nee joh, ik kan zo alles al zien.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
waarom zou je uberhaupt iets laten bestaan dat je niet mag doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap die logica niet, maak het dan niet zo lekkerGod
![]()
![]()
Seksualiteit als lustbeleving is in je eentje niet verboden, kom nou zeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, is seksualiteit als lustbeleving en niet voor voortplanting dus zonde.![]()
ow jawel kapot zondig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Seksualiteit als lustbeleving is in je eentje niet verboden, kom nou zeg.![]()
Tuurlijk wel, dan kun je geloof ik nog beter homo zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Seksualiteit als lustbeleving is in je eentje niet verboden, kom nou zeg.![]()
quote:
nee homo zijn is verwerpelijker denk ik vanuit de bijbel bezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kun je geloof ik nog beter homo zijn.![]()
boeiend, branden zul je toch of je nu masturbeert of pikken sliktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee homo zijn is verwerpelijker denk ik vanuit de bijbel bezien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 20:50:53 ]![]()
ik masturbeer nooit en zuig geen pikken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
boeiend, branden zul je toch of je nu masturbeert of pikken slikt
soms lieg ik dat dan weer wel, maar is maar kleine zonde![]()
![]()
Sodomistquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik masturbeer nooit en zuig geen pikken.
soms lieg ik dat dan weer wel, maar is maar kleine zonde![]()
echt wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Seksualiteit wordt in de bijbel verheerlijkt, dus ik kan me niet voorstellen dat masturbatie verboden is.![]()
Wat wordt verstaan onder "seksualiteit"?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Seksualiteit wordt in de bijbel verheerlijkt, dus ik kan me niet voorstellen dat masturbatie verboden is.quote:Corinthians 6:18 All other sins a man commits are outside his body, but he who sins sexually sins against his own body."![]()
http://www.bible.com/bibleanswers_result.php?id=252![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:"Isn't God unreasonable to demand sexual purity after giving us sexual drives that seem to overwhelm us at times?"
Our loving God never demands from us what is impossible for us to do. We are so weak within ourselves that it may seem impossible, but He will equip us with His holy power to overcome any sin, if we ask in faith.![]()
Niets doen met je geslacht, DAT is pas zonde
Amen broeder, amen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Niets doen met je geslacht, DAT is pas zonde![]()
Oh?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet 14 : 77
Gij zult drinken en roken,![]()
Wellekequote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga een hele gare film kijken en zondig zijn, wens me veel succes?
![]()
Waar kan ik de Wietparkietbijbel kopenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wietparkiet 15 : 23
Gij zult niet haten g?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
geloven is hatenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wietparkiet 15 : 23
Gij zult niet haten g![]()
![]()
In de shopquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar kan ik de Wietparkietbijbel kopen?
![]()
4) What does the Bible say about drugs?quote:
Alcohol is the only drug openly discussed in the Bible, so it must serve as our reference. Jesus began his public life by miraculously turning water into wine at the Wedding at Cana (John 2:1-10) when the wine ran out at the celebratory party. Wine is symbolically drunk during religious occasions such as Passover -- the Last Supper of Jesus and His disciples. It continues to be a traditional sacrament in today's standard church services. Yet the simple joys of God-given pleasures were also sung: "He causeth the grass to grow for the cattle, and herb for the service of man: that he may bring forth food out of the earth; And wine that maketh glad the heart of man and oil to make his face to shineth." (Psalm 104:14-15)
Wiet roken is toegestaan..
Maar tegenwoordig stopt ''babylon'' het![]()
![]()
Ik begon niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
Stomme bijbelgezeik. Flikker op stelletje trollen en naatje![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter ga ik straks niet voor lul staan he![]()
![]()
![]()
ALLAH AHKBARRRR LALALALALALALLAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef Typisch het volgende:
God uit de bijbel.Je eigen volk toestemming geven andere volkeren uit te moorden.
god
![]()
Antwoord op reactie op kamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook![]()
![]()
The church of the Flying Spaghettimonster, biatch.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
enige, dikke debielquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
De enigste bijbel die ik lees is de poëtische EddaOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
Antwoord op reactie op kamer:Do je een huisdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook![]()
.
Kunnen we het haten en schelden een beetje terugschroeven, mensen?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Oke, ouwe klootviool lieve Rob.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
Kunnen we het haten en schelden een beetje terugschroeven, mensen?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
Antwoord op reactie op kamer:Iets zegt me dat er translate is gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook![]()
Optesietermieterop stinklulquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
Kunnen we het haten en schelden een beetje terugschroeven, mensen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg geen kanker meer naar mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, er staat geen kanker in deze zin
Nadat ik afgelopen maand ziek was en ze aan kanker dachten ben ik er klaar mee
Karma dit dat man, is niet goedOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Trollscience 14 : 23quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
wietparkiet 24 : 12
Gij zult schelden in u eigen tijd
gij zult geen fouten maken ivm. bezittelijke voornaamwoorden![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trollscience 14 : 23
gij zult geen fouten maken ivm. bezittelijke voornaamwoorden
wietparkiet 17 : 12quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trollscience 14 : 23
gij zult geen fouten maken ivm. bezittelijke voornaamwoorden
Gij zult niet mierenneuken om taal en/of spellingsfouten. we zijn niet perfect![]()
quote:• Ik heb echt liever niet dat je... doet alsof je heiliger bent dan iemand anders wanneer je mijn noedelige goddelijkheid beschrijft. Als sommige mensen niet in me geloven dan is dat oké. Echt. Trouwens, dit gaat niet over hen, dus niet afdwalen.
• Ik heb echt liever niet dat je... mijn bestaan gebruikt om mensen te onderdrukken, straffen, veroordelen of, je snapt het, je slecht te gedragen tegen anderen. Ik heb geen offers nodig en het begrip "zuiver" is bedoeld voor bronwater, niet mensen.
• Ik heb echt liever niet dat je... mensen beoordeelt op hoe ze eruit zien, hoe ze zich kleden, hoe ze praten of hoe ze lopen, maar wees gewoon vriendelijk, oké? Oh, en laat dit eens doordringen: vrouw = persoon. Man = persoon. Samey = Samey. De één is niet beter dan de ander, tenzij we het over mode hebben en sorry, dat heb ik aan vrouwen gegeven en een paar mannen die toevallig het verschil weten tussen lila en violet.
• Ik heb echt liever niet dat je... je gedraagt op een manier die aanstoot kan geven aan jezelf of je willige partner met de wettige leeftijd EN geestelijke volwassenheid. Voor wie daar problemen mee heeft:, ik geloof dat de uitdrukking is: "doe 't effe lekker met jezelf", tenzij je daar aanstoot aan neemt; in dat geval moet je maar eens de TV uitzetten en voor de verandering een ommetje maken.
Ik heb echt liever niet dat je... discussieert met gehersenspoelde, vooringenomen, akelige mensen op een lege maag. Eet eerst en maak dan gehakt van ze.
Ik heb echt liever niet dat je... kerken/moskeeën/tempels bouwt van multimiljoenen euro's voor mijn noedelige goedheid, wanneer het geld beter besteed kan worden aan:
armoedebestrijding
ziektebestrijding
leven in vrede, liefhebben met passie en het goedkoper maken van breedbandkabel
• Ik mag dan een alleswetend complex wezen zijn, maar ik hou van de simpele dingen in het leven. • Ik kan het weten, ik ben de Schepper.
• Ik heb echt liever niet dat je... rondbazuint tegen anderen dat ik met je praat. Zo interessant ben je niet. Word volwassen. Ik vertel je net dat je je naasten lief moet hebben, dat was een hint.
• Ik heb echt liever niet dat je... bij een ander dingen doet die je met jezelf wil laten geschieden, als je in bent voor dingen die te maken hebben met, eeh... veel glijmiddel, leer of vaseline. Als de andere persoon het wil (gelet op punt 4), ga ervoor, maak foto's en in Mike's naam, gebruik een condoom! Echt, het is maar rubber. Als ik had gewild dat het niet goed voelde had ik wel stekels toegevoegd, of zoiets.
Bron.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Voortaan "SNOTNEUS!" roepen. Komt hard aan en toch weinig risicoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg geen kanker meer naar mensen
Karma dit dat man, is niet goed
Ik ben gewoon van de vrede nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voortaan "SNOTNEUS!" roepen. Komt hard aan en toch weinig risicoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik blow niet meerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg geen kanker meer naar mensen
Karma dit dat man, is niet goed![]()
![]()
Ik heb serieus 1,5 week in dikke stress gezeten manquote:
Is echt niet tof
Maar, wat is er nou wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus 1,5 week in dikke stress gezeten man
Is echt niet tof![]()
![]()
Stress en een ontsteking waardoor ik een bobbel kreeg, niks ernstigs dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stress en een ontsteking waardoor ik een bobbel kreeg, niks ernstigs dusMinder opgefokt raken jij
![]()
![]()
Ja maar er lopen wat dingen die mij behoorlijke stress gevenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, gelukkigMinder opgefokt raken jij
Het is niet dat ik het wil ofzo
wat is daar nou raar aanquote:![]()
alleen maar omdat ik WIETparkiet heet ?
vooroordelen hebben is een slechte eigenschap![]()
![]()
Dat is wel waar, maar als je het je aantrekt kun je overal door opgefokt rakenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar er lopen wat dingen die mij behoorlijke stress geven
Het is niet dat ik het wil ofzo![]()
![]()
de laatste keer op tc zat je nog jonko te draaien manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is daar nou raar aan![]()
alleen maar omdat ik WIETparkiet heet ?
vooroordelen hebben is een slechte eigenschap![]()
Tja ik heb nog 6000euro tegoed van failliete werkgever en de rekeningen stapelen zich maar op, dat geeft echt stress hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als je het je aantrekt kun je overal door opgefokt raken
Heb 2 maanden lang ongeveer gemiddeld 2uurtjes per nacht geslapenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ah, financiële stress is echt de kutste stressquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik heb nog 6000euro tegoed van failliete werkgever en de rekeningen stapelen zich maar op, dat geeft echt stress hoor
Heb 2 maanden lang ongeveer gemiddeld 2uurtjes per nacht geslapen![]()
![]()
Hoellang is dat geleden ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de laatste keer op tc zat je nog jonko te draaien man![]()
![]()
Ja vooral wanneer je voor geen enkele uitkering wat dan ook in aanmerking komtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, financiële stress is echt de kutste stress
Whut, hoezo dat? Of werk je gewoon?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja vooral wanneer je voor geen enkele uitkering wat dan ook in aanmerking komt![]()
Nee man niet meer dusquote:
Werkte zowat elke dag van 9 tot 1uur s'nachts ofzo
Bleef maar wachten op salaris, uiteindelijk bleken ze failliet
Maar heb geen volledig jaar gewerkt dus geen ww, en omdat ik nog een smak geld te goed heb kom ik niet in aanmerking voor bijstand, lang leve Nederland en zijn regeltjes
Bazen mensen bazen! live musicfestival: http://www.youtube.com/inmusicfestival?feature=inp-lt-inn|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
WTF, vaag...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man niet meer dus
Maar heb geen volledig jaar gewerkt dus geen ww, en omdat ik nog een smak geld te goed heb kom ik niet in aanmerking voor bijstand, lang leve Nederland en zijn regeltjes![]()
Tja, je doet er niks aanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is er nog een kans dat je je geld krijgt?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man niet meer dus
Maar heb geen volledig jaar gewerkt dus geen ww, en omdat ik nog een smak geld te goed heb kom ik niet in aanmerking voor bijstand, lang leve Nederland en zijn regeltjes![]()
Krijg ik gewoon, vorige week uwv geweest en moet nog 2 weken op een houtje bijten en dan komt hetquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat je je geld krijgt?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben liever voor school bezig dan dat ik mezelf verdovende middelen toestop hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt? Is lekker toch![]()
en tuurlijk 1x in de zoveel tijd is een jointje wel lekker maarja is net als met drank. gebruik met maten![]()
Alsof jij vrienden hebt manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben liever voor school bezig dan dat ik mezelf verdovende middelen toestop hoor![]()
en tuurlijk 1x in de zoveel tijd is een jointje wel lekker maarja is net als met drank. gebruik met maten
Ervaring?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef Trollscience het volgende:
Wiet vergelijken met verdovende middelenDat valt dan toch wel heel erg mee hoor.
Ah oke, vervelend dat het zo lang heeft geduurd maar gelukkig krijg je je geld nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg ik gewoon, vorige week uwv geweest en moet nog 2 weken op een houtje bijten en dan komt het![]()
Ja, ik wacht nog maar 3maandenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah oke, vervelend dat het zo lang heeft geduurd maar gelukkig krijg je je geld nog.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je weet toch waarover het gaat ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:44 schreef Trollscience het volgende:
Wiet vergelijken met verdovende middelenDat valt dan toch wel heel erg mee hoor.
Leuk, erg grappigquote:![]()
Tja, blijkbaar is het voor het uwv normaal en bestaan vaste lasten nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Krijg je geen enkele vergoeding voor de tijd dat je zonder geld zit?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar is het voor het uwv normaal en bestaan vaste lasten niet![]()
![]()
Nope, kom echt niet in aanmerking voor ietsquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Krijg je geen enkele vergoeding voor de tijd dat je zonder geld zit?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe kom je nu rond dan ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope, kom echt niet in aanmerking voor iets![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:52 schreef Tchock het volgende:
Steven, in elk geval eis je rente over die 6K hoop ik?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ouders lenenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
OK, het lijkt er op dat ik nu in de radiosoftware zit. Ding is zo traag als een slak in nat cement.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Go Rob! Go Snaily!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
OK, het lijkt er op dat ik nu in de radiosoftware zit. Ding is zo traag als een slak in nat cement.![]()
Nope, hier heb ik geen kaas van gegeten. Allemaal moeilijke poep over klokken, afspeellijsten, podcasts.... IK WIL VERDORIE GEWOON DIE STREAM TERUG!quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Dit ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
Dientje is echt een toevoeging aan dit topic![]()
Hij staat wel helemaal onderaan het lijstjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Achja, hij is mede verantwoordelijk voor het in leven houden van het topic![]()
En ik. En ik ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij staat wel helemaal onderaan het lijstje![]()
Dus dat maakt mij leuker ofzo ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij was hier al voor de bootlading nieuwe users![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
Ik ben het bloed dat in de slagaders stroomt van dit topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Achja, hij is mede verantwoordelijk voor het in leven houden van het topic![]()
komt omdat een of andere SC is geslotenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. De meeste users ben ik hier ook heel blij mee!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat een of andere SC is gesloten![]()
Kun je dat tegen mijn date zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maakt dat je niet op het lijstje staat. Maar je bent wel leuk hoor WP![]()
ze heeft afgezegd![]()
![]()
Misschien telt mee dat je date weet hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dat tegen mijn date zeggen![]()
ze heeft afgezegd![]()
![]()
Is weer die blonde van toenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien telt mee dat je date weet hoe je er uit ziet![]()
Ik kan het niet zo 1 2 3 terugvinden en dat gaat ong uren durenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt een geheugen als een zeef. Fris me op wil je?![]()
Ik ben niet links, ik ben niets rechts, ik ben een banaan.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
En dat had geen wietpas, of is stefan voor je gaan halenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niets rechts, ik ben een banaan.![]()
Groen, geel of bruin?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niets rechts, ik ben een banaan.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Met mij helemaal toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. De meeste users ben ik hier ook heel blij mee!![]()
Ik kreeg gewoon een politieke ingeving.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dat had geen wietpas, of is stefan voor je gaan halenRegenboog.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Kijk, een poedel. Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef RockNijntje het volgende:
Kijk, een poedel. Klikken op eigen risico.Lekkere tetten johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tja wat doe je eraan helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niets rechts, ik ben een banaan.![]()
ben ik de enigetwitter:zondervrienden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 23:39:53ken je dat in bed liggen en dan gaan slapen #herkenbaar #tienerfeiten reageer retweet
![]()
![]()
Wij hebben een nieuwe tuinman in dienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wij hebben een nieuwe tuinman in dienstEr zit iets op zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Die kende ik al jaquote:. Waarheid wel.
Rare gast is hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kende ik al ja. Waarheid wel.
Gelukkig voor hem kan hij wel goed voetballen.![]()
Die vertelde ik gister tijdens de wedstrijd aan een vriend van mij, en de hele wedstrijd lang barstte hij in lachen uit als Balotelli in beeld kwamquote:Café raar kijken
![]()
![]()
Is ook wel een geniaal plaatjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vertelde ik gister tijdens de wedstrijd aan een vriend van mij, en de hele wedstrijd lang barstte hij in lachen uit als Balotelli in beeld kwamCafé raar kijken
![]()
![]()
Leg haar dan boven aan de kettingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is godverdomme weekend, is me moeder nog steeds beneden
Ik wil stoned worden en gamen![]()
![]()
nee, ze gaat altijd om 10 uur naar boven om 12 uur komt ze weer naar beneden tv kijken, en dan pleurt ze onder het tv kijken in slaapquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leg haar dan boven aan de ketting_____
![]()
Pass haar die joint danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ze gaat altijd om 10 uur naar boven om 12 uur komt ze weer naar beneden tv kijken, en dan pleurt ze onder het tv kijken in slaap_____
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Windows start hier in 15 seconde op
Even fappen![]()
![]()
Nouhou!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ga het tegen de modjes zeggen hoowr
verklikker![]()
Ik ben jellyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Windows start hier in 15 seconde op
Even fappen![]()
moederkoek xdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb honger maar weet niet wat ik wil eten![]()
ga dan gewoon poffertjes makenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb zin in pannenkoeken maar heb hebben geen pannenkoekenmix in huis![]()
Als pannenkoeken niet kan omdat ik geen pannenkoekenmix heb kan poffertjes toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet, en poffertjes wil je niet. wat wil je dan![]()
![]()
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als pannenkoeken niet kan omdat ik geen pannenkoekenmix heb kan poffertjes toch ook niet?
gewoon poffertjesmix![]()
Hebben we ook niet in huisquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom niet ?
gewoon poffertjesmix
Anders had ik wel poffertjesmix voor de pannenkoeken gebruikt![]()
![]()
krijg je pofkoekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet in huis
Anders had ik wel poffertjesmix voor de pannenkoeken gebruikt![]()
Verkrek!
Is er eigenlijk bekend wat er met de stream is?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ben net terug van uitgaan, maar vond het daar binnen te druk, te warm en de muziek te kutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alles goed? Ik verveel me de tering.. En daarbij, morgen vroeg op en wil me fit voelen
.
Ik maak nu maar tosti want zó veel zin in
Baby darling doll face honey![]()
Waarom wil je je fit voelen? Morgen lekker maffen tot 1 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben net terug van uitgaan, maar vond het daar binnen te druk, te warm en de muziek te kut. En daarbij, morgen vroeg op en wil me fit voelen
.
Ik maak nu maar tosti want zó veel zin in![]()
![]()
Omdat ik optimaal wil genieten van liefde, zonder in slaap te vallen enzulksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom wil je je fit voelen? Morgen lekker maffen tot 1 uur... al vraag ik me af of dat gaat lukken want zó kapot van al die stress afgelopen weken
.
Baby darling doll face honey![]()
je moet niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver, het is coban, met een c niet C
Moet ik het nou 1000 x uitleggen?![]()
![]()
1 [sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup][sub]Coban[/sub][sup]Coban[/sup]
De parser van Fok kan dit blijkbaar niet aan (of een flaw in de preview).
Dus maar de code om te stangen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Wat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:14 schreef Rafeiro het volgende:
[ code verwijderd ]
De parser van Fok kan dit blijkbaar niet aan (of een flaw in de preview).
Dus maar de code om te stangen.![]()
CobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCoban![]()
Het werd geen stuiterende Coban, maar de tekst werd ergens onderbroken en herstart, best jammer.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zie je dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:16 schreef wietparkiet het volgende:
CobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanCobanYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ter illustratie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
De inspringing aan het begin hoort er ook niet te zijn idd.
Maar de woorden kloppen alhier.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
wat ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:21 schreef Rafeiro het volgende:
De inspringing aan het begin hoort er ook niet te zijn idd.
Maar de woorden kloppen alhier.![]()
De semi-autist in mij kwam boven drijven, iemand had er ooit een mogelijke naam voor gegeven maar die ben ik vergeten.
Input != output.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:21 schreef Typisch het volgende:
Waarom hebben posts bij jou die blauwe kleur?![]()
Wou gewoon snel mijn posts en posts waarin ik gequote werd terug kunnen vinden.quote:You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat is teringhandig om je eigen posts en quotes op jou te herkennen. Bij mij is TS blauw en ikzelf groen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:21 schreef Typisch het volgende:
Waarom hebben posts bij jou die blauwe kleur?![]()
bij mij is ts rood en ik ben groen en FOK! vrienjes zijn babyblauwquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is teringhandig om je eigen posts en quotes op jou te herkennen. Bij mij is TS blauw en ikzelf groen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: