Go Rob! Go Snaily!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
OK, het lijkt er op dat ik nu in de radiosoftware zit. Ding is zo traag als een slak in nat cement.
Nope, hier heb ik geen kaas van gegeten. Allemaal moeilijke poep over klokken, afspeellijsten, podcasts.... IK WIL VERDORIE GEWOON DIE STREAM TERUG!quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:58 schreef Tchock het volgende:
Dientje is echt een toevoeging aan dit topic
Hij staat wel helemaal onderaan het lijstjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Achja, hij is mede verantwoordelijk voor het in leven houden van het topic
En ik. En ik ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij staat wel helemaal onderaan het lijstje
Dus dat maakt mij leuker ofzo ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij was hier al voor de bootlading nieuwe users
Ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het bloed dat in de slagaders stroomt van dit topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
Achja, hij is mede verantwoordelijk voor het in leven houden van het topic
komt omdat een of andere SC is geslotenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. De meeste users ben ik hier ook heel blij mee!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
komt omdat een of andere SC is gesloten
Kun je dat tegen mijn date zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat maakt dat je niet op het lijstje staat. Maar je bent wel leuk hoor WP
Misschien telt mee dat je date weet hoe je er uit zietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kun je dat tegen mijn date zeggen![]()
ze heeft afgezegd
Is weer die blonde van toenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien telt mee dat je date weet hoe je er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |