Waarom niet ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als pannenkoeken niet kan omdat ik geen pannenkoekenmix heb kan poffertjes toch ook niet?
Hebben we ook niet in huisquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom niet ?
gewoon poffertjesmix
krijg je pofkoekenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet in huis
Anders had ik wel poffertjesmix voor de pannenkoeken gebruikt
Ik ben net terug van uitgaan, maar vond het daar binnen te druk, te warm en de muziek te kutquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alles goed? Ik verveel me de tering.
Waarom wil je je fit voelen? Morgen lekker maffen tot 1 uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben net terug van uitgaan, maar vond het daar binnen te druk, te warm en de muziek te kut. En daarbij, morgen vroeg op en wil me fit voelen
.
Ik maak nu maar tosti want zó veel zin in
Omdat ik optimaal wil genieten van liefde, zonder in slaap te vallen enzulksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom wil je je fit voelen? Morgen lekker maffen tot 1 uur.
je moet niksquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver, het is coban, met een c niet C
Moet ik het nou 1000 x uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |