4) What does the Bible say about drugs?quote:
Ik begon niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Tchock het volgende:
Stomme bijbelgezeik. Flikker op stelletje trollen en naatje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beter ga ik straks niet voor lul staan he
ALLAH AHKBARRRR LALALALALALALLAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:04 schreef Typisch het volgende:
God uit de bijbel.Je eigen volk toestemming geven andere volkeren uit te moorden.
god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook![]()
enige, dikke debielquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef wietparkiet het volgende:
De enigste bijbel die ik lees is de poëtische Edda
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
Antwoord op reactie op kamer:Do je een huisdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook![]()
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oke, ouwe klootviool lieve Rob.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
Kunnen we het haten en schelden een beetje terugschroeven, mensen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
Antwoord op reactie op kamer:Iets zegt me dat er translate is gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik denk het ook
Optesietermieterop stinklulquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
Kunnen we het haten en schelden een beetje terugschroeven, mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |