tja wat doe je eraan helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niet links, ik ben niets rechts, ik ben een banaan.
ben ik de enigetwitter:zondervrienden twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 23:39:53ken je dat in bed liggen en dan gaan slapen #herkenbaar #tienerfeiten reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wij hebben een nieuwe tuinman in dienstEr zit iets op zijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Die kende ik al jaquote:
Rare gast is hetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kende ik al ja. Waarheid wel.
Die vertelde ik gister tijdens de wedstrijd aan een vriend van mij, en de hele wedstrijd lang barstte hij in lachen uit als Balotelli in beeld kwamquote:
Is ook wel een geniaal plaatjequote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die vertelde ik gister tijdens de wedstrijd aan een vriend van mij, en de hele wedstrijd lang barstte hij in lachen uit als Balotelli in beeld kwamCafé raar kijken
Leg haar dan boven aan de kettingquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is godverdomme weekend, is me moeder nog steeds beneden
Ik wil stoned worden en gamen
nee, ze gaat altijd om 10 uur naar boven om 12 uur komt ze weer naar beneden tv kijken, en dan pleurt ze onder het tv kijken in slaapquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Leg haar dan boven aan de ketting
Pass haar die joint danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee, ze gaat altijd om 10 uur naar boven om 12 uur komt ze weer naar beneden tv kijken, en dan pleurt ze onder het tv kijken in slaap_____
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Windows start hier in 15 seconde op
Even fappen
Nouhou!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ga het tegen de modjes zeggen hoowr
Ik ben jellyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Windows start hier in 15 seconde op
Even fappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |