Heb je geen examenfeestjes ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was te lang niet los geweest. En je kan een beest niet te lang in een kooi houden.
Nee. Er was 1 examenfeest maar die was al 3 week terug. Stelde weinig voor. Paar mensen hadden een club afgehuurd.. het duurde maar tot 2u en het was warm en saaiquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je geen examenfeestjes ofzo?
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Er was 1 examenfeest maar die was al 3 week terug. Stelde weinig voor. Paar mensen hadden een club afgehuurd.. het duurde maar tot 2u en het was warm en saai
Dat is wel tof ja. Ik wou vorig jaar samen met iemand een soort van vila kraken. Hij stond al een lange tijd leeg. We hadden alle ramen al dicht getimmerd, licht geregeld enzo alleen toen trok hij terug omdat hij niet meer durfdequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.
250 man?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond in een dorp achteraf, leegstaand huis in the middle of nowhere, goede geluidsinstallatie, bier van de tap en 250 man. Gaat mooi worden.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:34 schreef leeell het volgende:
heb er ooit eentje gesloopt hier om de hoek, viel watersporters lastig (elke keer aanvallen en achter aan gaan)
nu zit dat vrouwtje alleen (nog steeds) dus zou kunnen
ze is wel lekker mak tegenwoordig.
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja. Ik wou vorig jaar samen met iemand een soort van vila kraken. Hij stond al een lange tijd leeg. We hadden alle ramen al dicht getimmerd, licht geregeld enzo alleen toen trok hij terug omdat hij niet meer durfdeAnders was dat ziekk geweest
MONO, ouwe baas!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken in leegstaande huizenDikke win. Eind van de avond het huis in de fik zetten en een traan weg pinken!
Zieeekquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.
Ha, geen probleem. Snel iedereen op FB uit je woonplaats en omliggende dorpen hier kennis van laten maken. Iedereen mag iedereen uitnodigen, zelf drank mee nemen, party compleetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MONO, ouwe baas!
Project X taferelen?
Haha, zo'n feestje had ik vorig jaar in een dijkhuis. Alle muren eruit meppen tijdens en na het feest.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van een of andere rijke vader die hem over een maand gaat slopen en er een nieuw huis neerzet. ALLES MAG KAPOT.
Plus er is een zwembad dat nog prima in orde is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Plus er is een zwembad dat nog prima in orde is.Chicks en DJ's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maatje van me is DJ en zodra hij gaat draaien staan ze allemaal te soppen, altijd. Zo'n gozer hier die ook plaatjes draait heeft zelf een bangbus gemaakt omdat hij vaak ergens anders heen moet en dan geen zin heeft om nuchter te blijven. Als ik hem moet geloven is het regelmatig raak in die bus.
Makkelijke vrouwen.
![]()
Mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Chicks en DJ's.Maatje van me is DJ en zodra hij gaat draaien staan ze allemaal te soppen, altijd. Zo'n gozer hier die ook plaatjes draait heeft zelf een bangbus gemaakt omdat hij vaak ergens anders heen moet en dan geen zin heeft om nuchter te blijven. Als ik hem moet geloven is het regelmatig raak in die bus.
Makkelijke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen hoor.Dan ben je niet goed of lekker genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ligt natuurlijk ook aan waar je draait. Die gozer met de bangbus staat ook wel eens met vato te draaien, via zijn papa.
![]()
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed of lekker genoeg.En ligt natuurlijk ook aan waar je draait. Die gozer met de bangbus staat ook wel eens met vato te draaien, via zijn papa.
Haha. Hier zijn de DJ's schaars oid, elke tent waar die maat van me komt vraagt of hij terug wil komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.
En qua draaiplaatsen moet ik nog goed gaan lobbyen. Het oosten heeft een DJ-draaiplaatsenverhouding van 3 op 1
Ik wil nog een party organiseren in een park ergens in Rotterdam ver in de zomervakantie. Misschien wel een FOK! BBQ/Party/Kampvuur meet. Wie weet.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor, lekker, nah. Lekker ben ik niet.
En qua draaiplaatsen moet ik nog goed gaan lobbyen. Het oosten heeft een DJ-draaiplaatsenverhouding van 3 op 1
Alsof jij uit Groningen gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |