Wel voor onsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar ik zou nooit voor 1 dag naar Rotterdam gaan
Eigenlijk alleen voor wedstrijden en vakantiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij uit Groningen gaat
JOUW BIL IS EEN KROKODILLL, HAPHAP MET JE KROKOBILLLLLLquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik merk al dat ik vermoord word als ik ''Krokobil'' niet draai
Yellow Claw vind ik opzich klasse maar heb echt wat tegen Polska en friends. Behalve Boaz van de Beatz, goede producer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
JOUW BIL IS EEN KROKODILLL, HAPHAP MET JE KROKOBILLLLLL
Ik feliciteer u.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb Krokobil gisteren 4 keer gehoord
Ik doe het ook hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik merk al dat ik vermoord word als ik ''Krokobil'' niet draai
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yellow Claw vind ik opzich klasse maar heb echt wat tegen Polska en friends. Behalve Boaz van de Beatz, goede producer.
Jiggyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.Echt een mafkees. Hij deed het wel leuk, helemaal lijp doen op dat podium.
Gustav is het enige goede nummer van Polska, de rest is alleen catchy.
Vind kapoole mashien wel beter dan Gustav maarja die is een stuk ouderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ronnie Flex was vorige vrijdag bij ons, met Jiggy enzo. Hij was niet eens geboekt en wilde toch optreden.Echt een mafkees. Hij deed het wel leuk, helemaal lijp doen op dat podium.
Gustav is het enige goede nummer van Polska, de rest is alleen catchy.
Jiggy heb echte en dikke kop gekregen man.quote:
Toen Jiggy in het Burgerweeshuis in Deventer was ging iedereen de stage op. Vriend van mij kreeg de mic en ging even half ''Ik heb je'' zingen/rappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jiggy heb echte en dikke kop gekregen man.Maar Jiggy en Winne waar wel het tofste qua persoonlijkheid, kon je gewoon mee lullen. Maatje die dj is waar ik het net over had moest voor hun draaien want ze hadden zelf geen dj bij zich. Winne bedankte hem gewoon via twitter, gewoon netjes en beschaafd antwoorden op vragen enzo. De rest deden niemand kwaad maar waren gewoon eikels. En Gers kan niet tegen wiet, dat heb ik ook wel gezien.
Ja en die foto's van die ene half kale jongen ook zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dronken foto's zijn de beste foto's
Half kale jongen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en die foto's van die ene half kale jongen ook zeker
Hij is erg tof hoor. Maar die foto's waren de before foto's. De rest kan facebook niet handelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die met rood wit blauw shirt. Ik mag hem niet, zie het gelijk.
Dit ja hahahaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die met rood wit blauw shirt. Ik mag hem niet, zie het gelijk.
Oké.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is erg tof hoor. Maar die foto's waren de before foto's. De rest kan facebook niet handelen.
Dat klopt wel. Hij is erg vaag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oké.
Edit: Oh, niet oké trouwens. Before foto's en er dan al zo opstaan. Dan ben je gewoon een raar figuur.
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd leuk zo'n chopper dayhele dag broem broem geluiden.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzo
Bij mijn ouders in de stad ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bij ons hebben we 1x per halfjaar dat er allemaal vrachtauto's en speciale motorvoertuigen met mensen met down langsrijden die dan de hele tijd lopen te toeteren enzo
Achja dat wel, en dat moet je ze ook gewoon gunnenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de stad ook ja
Wel leuk , die lui hebben de dag van hun leven
Die lui hebben elke dag de dag van hun leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de stad ook ja
Wel leuk , die lui hebben de dag van hun leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |