Ik heb net een shitload aan tosties weggewerkt, en toch wil ik hetquote:
Goed leven, je maakt me nog jaloers.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek 2 kipburgers uit de muur bij de Smullers zometeen. Dan ff bier drinken bij een vriendin, en dan door naar coffeeshop en thuis lekker smoken en biertje pakken
Ik gebruik gewoon zout en kipkruiden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Patatkruiden, zie je niet vaak.
Kipquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon zout en kipkruiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jij was toch opgelicht enzo, hoe is dat afgelopenquote:
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
jij was toch opgelicht enzo, hoe is dat afgelopen
Ohh zo kort nog maar? Ik dacht dat het alweer langer geleden was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.
Je hebt iets van een Nigeriaan gekocht?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja, nog niks van gehoord maar over 2 weken stuur ik een brief naar de bank om de adres gegevens van de oplichter te eisen. Kan nu nog niet want wettelijk gezien moet er dan een termijn langer dan 4 weken verstreken zijn.
Graag gedaan. Zolang jij er maar plezier van hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:19 schreef Beach het volgende:
Mono de enige man die mij elke keer een orgasme bezorgt.
Hoe was het met het bier drinkne?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Zolang jij er maar plezier van hebt
Gemoedelijk, kort maar krachtig.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het met het bier drinkne?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Even monopoly hitsig maken:even fappen brbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef monkyyy het volgende:
Even monopoly hitsig maken:Steek je staart eens in een emmer water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hagenaren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Zwollenaren, Zevenaren en Amsterdammers en Haarlemmers. Verenigt u
Dan ga ik dood man.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Steek je staart eens in een emmer water.
Welke?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Godver, net een mooi toetsenbord gezien, maar 287 euro inclusief verzenden!
Maar ik wil hem!
Maar ik wil nog de Niagra Falls zien.quote:
Als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar ik wil nog de Niagra Falls zien.
Het lijken net sokken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Zomer, strand en mijn nieuwe zwembroek
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten isquote:
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom eens hier langs denderen met de langste trein ter wereld, zodat de stad een uur lang afgesloten is
Ik woon in Goor.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.
omg monopoly is een socios kloonquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom nooit door Gorinchem met de trein. Dat is een Arriva lijntje.
linkje?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:48 schreef Monopoly het volgende:
Socios post af en toe weer in PTA. Geweldig
Arme jij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minderquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Word ik gebeld door een vage vriend, neem ik op.. 'oh sorry ik moest iemand anders bellen'
forever alone
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:52 schreef Monopoly het volgende:
Tof. Ik heb er zin in. Een GUP-killer in tha hizzle ?
Alleen drinken is oke!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon alcoholist worden dan boeit het je minder
Hoi DVquote:
Ik knal nog wel even flink door ja. Maar dan wil ik wel veel luisteraars en activiteiten in het topic natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:59 schreef ACT-F het volgende:
Wie zet dit op het rooster? 6 uur lang non-stop had ik begrepen
Een liter per uur, dat kan net. Ga je in deze stijl draaien, nummers van rond 2000?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik knal nog wel even flink door ja. Maar dan wil ik wel veel luisteraars en activiteiten in het topic natuurlijkIk heb bier naast me staan, 6 liter, dus dat gaat goed komen ;')
Hoe meer bier, hoe onvoorspelbaarder ik wordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een liter per uur, dat kan net. Ga je in deze stijl draaien, nummers van rond 2000?
Okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe meer bier, hoe onvoorspelbaarder ik word
Ik hoor het jaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:07 schreef robdriessen het volgende:
En je moet je liedje even hernoemen naar "Under The Bridge"
Mmm, zes uur lang Mono. Ik wil Fresh Fruit Label muziek, ik wil Rene et Gaston, Atlantic Ocean, Kadoc, ik wil lekkere oldschool, maar vooral wil ik Monoquote:
quote:
Als dat geen slaaprijden wordquote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
Zo lang als ik het vol hou! Ook al moet ik om 07.20 in de trein zitten naar venlo toe morgenochtend_!
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
Zo lang als ik het vol hou! Ook al moet ik om 07.20 in de trein zitten naar venlo toe morgenochtend_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |