Ja maar dan is het nog wel middag.quote:
We verwachten ook niks anders.quote:
In mijn wereld nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan is het nog wel middag.
okquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Herinner me ineens dat ik afgelopen nacht ineens ruzie had
Zo'n dom blond wijf liep door het groepje heen waar ik bij stond. Toen ze bij mij aan kwam en ik niet aan de kant ging zei ze 'ga eens aan de kant'
Dus ik emo.giffen en gewoon vriendelijk aan de kant gaan. Ik denk dat ze alweer voorbij is dus ik stap terug.. duw ik haar per ongeluk
Gaat ze me slaan en schoppen en ineens keihard wegrennenren ik haar achterna, gaat ze van een afstandje staan schreeuwen.
Ja kom dan ook hier, dom mens. Van een afstandje durven ze wel.
Ik zie jou ook wel helemaal los gaan op iemand. PMS-style.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo'n dom blond wijf liep door het groepje heen waar ik bij stond. Toen ze bij mij aan kwam en ik niet aan de kant ging zei ze 'ga eens aan de kant'
Dus ik emo.giffen en gewoon vriendelijk aan de kant gaan. Ik denk dat ze alweer voorbij is dus ik stap terug.. duw ik haar per ongeluk
Gaat ze me slaan en schoppen en ineens keihard wegrennenren ik haar achterna, gaat ze van een afstandje staan schreeuwen.
Kek verhaal, zuster.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb net Major Lazer op staan. Daar ga ik niet naar luisteren.quote:
quote:
Wat een baas is datquote:Laten we wel wezen: Als je dit clipje op mute bekijkt is ie een stuk beter te haggelen dan met geluid. Tippie voor de volgende keer: Ga gewoon full frontal nude. Lekker geil.
Oh enneh, als je op mute klikt, doe het dan gelijk bij 0:00 want dat stukje uberberoerde acteerwerk wil je ook niet zien.
Die foto's zuigen echt alle levenslust uit mij.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Weer even een reactie bij Kore achter gelaten
Oeh. Ik was haar een beetje vergetenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Weer even een reactie bij Kore achter gelaten
Wist jij al dat ik daar de ceedee van gekocht heb!quote:
Heldquote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik daar de ceedee van gekocht heb!
Liefst kocht ik er een in breda want daar zette ze dan ook een handtekening bij dan had ik haar nummer kunnen vragen en zeggen dat ik nooit zeur enzo maarja het is anders gelopen enzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |