Ja was zeker tofquote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallon foute feest was tof enzo....kut is zou niet meer posten op fok
Ook tot einde gebleven??quote:
Ja..... waarom ben je eigenlijk niet meer op FOk! ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hallon foute feest was tof enzo....kut is zou niet meer posten op fok
Ja... vanmorgen was ie even weg. Maar hij deed het kort daarna weer.quote:
Vertel ik je nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... waarom ben je eigenlijk niet meer op FOk! ?
Zet dan een platenspeler bij haar neer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:45 schreef Tchock het volgende:
Opruimen met 'Heroes' op de platenspeler en straks Crack_ hier
Hoe veel van die dingen denk je dat ik hebquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zet dan een platenspeler bij haar neer.
Ga je nou opeens de skeere nigger uithangen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel van die dingen denk je dat ik heb
Juist nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nou opeens de skeere nigger uithangen?
Neequote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je er toch zeker 3 hebben.
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Brei ondergoed van spaghetti voor als 'ie terug is.
Koop er dan maximaal 2 bij totdat je daar wel op zit. En dan zet je je transrotor leonardo bij Crack_ neer. Houd je de VPI zelf.quote:
Jij bent zo'n muzieksnob, dat is echt niet te gelovenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop er dan maximaal 2 bij totdat je daar wel op zit. En dan zet je je transrotor leonardo bij Crack_ neer. Houd je de VPI zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |