Beetje boemboxe 100 watt keihard gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent zo'n muzieksnob, dat is echt niet te geloven
Ik zei toch dat ik me verveeldequote:
Ik verveelde me gister ook. Opgeruimd, gitaargespeeld, film gekeken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me verveelde.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verveelde me gister ook. Opgeruimd, gitaargespeeld, film gekeken.
http://onslaught.playr.co.uk/quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik me verveelde.
Ik hou niet van tower defecence gamesquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://onslaught.playr.co.uk/
Nee, runescape is het hem helemaalquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hou niet van tower defecence games.
Zeg ik dat danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, runescape is het hem helemaal
Alles goed verder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed verder?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. En daar?
Mijn hangover is weg, maar nog steeds heartbroken en mindfucked. Zijn gangetje dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Close enoughquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn hangover is weg, maar nog steeds heartbroken en mindfucked. Zijn gangetje dus
Lange nachten zijn goede nachtenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik wou gewoon mededelen dat ik een leuke nacht heb gehad.
Pas om 5u thuis gebracht
Dit was echt een goede nachtquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lange nachten zijn goede nachten
Wat dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit was echt een goede nachtdit had ik nodig.
5 uur? Badass.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik wou gewoon mededelen dat ik een leuke nacht heb gehad.
Pas om 5u thuis gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |