Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Vervelend voor Murray.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:22 schreef Zelva het volgende:
Rosol kan zich gaan concentreren op het enkelspel.
Zie jij Federer nog in de problemen komen dan?quote:
Ja, eigenlijk wel. Ik denk dat hij deze set gaat verliezen. Zometeen komt er en prutsmomentje aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie jij Federer nog in de problemen komen dan?
Het is niet ondenkbaar, nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zal moeten breken. Als in een tie-break de 1e service van Benneteau blijft lopen kan het alle kanten op.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens plan tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Volgende keer houden en dan breaken, uitserveren lukt je denk ik niet.
Ja, maar Benneteau is een befaamd choker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar, nee.
Gisteren waren er ook van overtuigd dat Rosol het niet vol zou houden en Nadal toch wel zou winnen.
Jammerquote:
Ja.quote:
Maar wel 3 van de 5quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
en 6-5 Benneteau. Federer moet straks voor de tweede keer serveren om in het toernooi te blijven en speelt vervolgens een TB.
Ik vind het trouwens altijd een voordeel om de TB te moeten beginnen, omdat je maar één van de eerste drie punten hoeft te winnen om op service te blijven.
Marat Safin huilt.quote:
Ik volg het zelf hier een beetje...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:41 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wil iemand de scores even doorgeven? In ieder geval zo lang de vierde set duurt..
jinx.quote:
Slamtracker gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:50 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Ik zit echt in spanning te verversen steeds
Ik wilde net zeggen, is dat Anna Wintour die daar zo met haar handen in haar gezicht zitquote:
Die zit regelmatig bij Federer in de box.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, is dat Anna Wintour die daar zo met haar handen in haar gezicht zit!!
Ik weet het, maar ik schakel net in en dat dus een vrouw met tuttige boblijn en haar handen voor haar gezicht, en toen vermoedde ik het al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:52 schreef Niox het volgende:
[..]
Die zit regelmatig bij Federer in de box.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Syntix het volgende:
Come on FED! je moet weer #1 van de wereld worden!
Fed pakt em welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Morthill het volgende:
iemand die nog voorspellingen durft te doen voor de 5eBenneteau verzuurd en kan niet meer? Fed opgespeeld?
BBC gewoon natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef --3S-- het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb nu een stream die zo slecht is dat ik de cijfers van de stand geeneens kan lezen
BBC. 2 atm, zo naar 1.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef --3S-- het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb nu een stream die zo slecht is dat ik de cijfers van de stand geeneens kan lezen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die mensen op Henmania Hill niet. Die zitten gewoon naar een scherm te kijken. Dan kun je toch net zo goed thuis kijken?
Daar was geen woord aan gelogen op dat moment toch?quote:
quote:
Topadviesje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die mensen op Henmania Hill niet. Die zitten gewoon naar een scherm te kijken. Dan kun je toch net zo goed thuis kijken?
Lekker gezellig en natuurlijk veel spannender met zoveel mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Inderdaad. Buiten is het eng.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Het gaat om het samenzijn. Is toch hetzelfde wanneer je in de kroeg voetbal gaat kijken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Zelfde als dat mensem op het Museumplein naar het EK kijken. Gezelligheid, sfeertje. Bovendien is het heerlijk weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zeg ik nou daar straks? Jij snapt niks van sfeer. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Great minds.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Marcoss het volgende:
Had Federer ook niet zo'n wedstrijd op Roland Garros, de dag nadat Nadal uitgeschakeld werd? Tegen Haas, dacht ik
Ze hebben gewoon een telepathische emotionele bandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Niox het volgende:
Ik meen met te herinneren dat op RG 2009, toen Nadal er ook verrassend vroeg uitging, Federer de dag erna ook bijna verloor. 2-1 achter in sets, 4-4 in de 4e en 0-30 op z'n eigen service. Of iets in die richting iig.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Lekker gezellig en natuurlijk veel spannender met zoveel mensen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Het gaat om het samenzijn. Is toch hetzelfde wanneer je in de kroeg voetbal gaat kijken?
Het was een grap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zelfde als dat mensem op het Museumplein naar het EK kijken. Gezelligheid, sfeertje. Bovendien is het heerlijk weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ben bang dat hij last heeft van zijn knie. Zou wel doodzonde zijn van deze mooie wedstrijd als Benneteau een blessure heeft.quote:
Een brace.quote:
Een brace, voor extra support.quote:
Voorlopig gewoon 1-1.quote:
Dat zou ik je niet kunnen vertellen.quote:
En je wint er in elk geval het toernooi niet mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
'We' kunnen wel blij zijn als Federer deze pot overleefd, maar met dit spel kom je toch niet in de finale
In RG kwam hij ook met slecht spel in de halve finale.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
'We' kunnen wel blij zijn als Federer deze pot overleefd, maar met dit spel kom je toch niet in de finale
Ja, maar Onufriev had het over de hele finale.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
In RG kwam hij ook met slecht spel in de halve finale.
Benneteau toch ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
Ja, volgens mij wel, speelde Rus vandaag nog dacht ik...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Rosol-Kohlschreiber morgen 'maar' op baan 12. Is dat een tv-baan?
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, speelde Rus vandaag nog dacht ik;
[...]
True, maar iedereen hoopt dat Federer doorgaat zodat hij het dan nog ver kan schoppen. Bij Benneteau kan je zeggen dat ie t goed gedaan heeft als ie er volgende ronde uitvliegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Benneteau toch ook nietLaat Fedje maar winnen, dan zien we wel hoe ver hij komt.
Behalve gisteren dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Maar 'slechtst' 4/12 breakkansen gemaakt. Dat overkomt Federer veeel te vaak, wat dat betreft is Rafa echt de 'big-points Master', want die werkt zoveel breakpoints weg en is zelf echt clinical als hij ze krijgt...
Joh.quote:
Ja, iets met uitzondering en regel...quote:
Toen ik net zei dat het nu wel klaar was door die blessure van Benneteau deed iedereen hier net alsof het nog maar even moest gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ik net zei dat het nu wel klaar was door die blessure van Benneteau deed iedereen hier net alsof het nog maar even moest gebeuren
Rosol vind ik gewoon eng - positief bedoeld. Lijkt wel zo'n huurmoordenaar uit een film.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Verschil zit hem er Voor mij in dat ik Benny een verschrikkelijk mannetje vind, en Rosol een koning
nice callquote:
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Verschil zit hem er Voor mij in dat ik Benny een verschrikkelijk mannetje vind, en Rosol een koning
Federer is al de underdog voor het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...
Een huurmoordenaar is bij jou positief bedoeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rosol vind ik gewoon eng - positief bedoeld. Lijkt wel zo'n huurmoordenaar uit een film.
Misschien omdat Federer ook een soort underdog is voor het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...
Fedje heeft nu eenmaal een grotere gunfactor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Als Nadal een geweldige service om zijn oren krijgt op het moment dat hij een breakkans heeft, kan hij ook niet veel meer doen dan de bal nakijken hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Maar 'slechtst' 4/12 breakkansen gemaakt. Dat overkomt Federer veeel te vaak, wat dat betreft is Rafa echt de 'big-points Master', want die werkt zoveel breakpoints weg en is zelf echt clinical als hij ze krijgt...
Omdat Benny een kneus is, en niet zo onbekend en waanzinnig speelde als Rosol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar gisteren was iedereen hier voor Rosol, zogenaamd niet omdat ze Nadal niet mogen, maar omdat underdog.. yeah right.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Fedje heeft nu eenmaal een grotere gunfactor.
Hij ziet er wel stoer uit bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Een huurmoordenaar is bij jou positief bedoeld?
Volgens mij vond iedereen het gewoon prachtig dat een favoriet als Nadal zo vroeg sneuvelde, dat had ik ook grappig gevonden als Fed had verloren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar gisteren was iedereen hier voor Rosol, zogenaamd niet omdat ze Nadal niet mogen, maar omdat underdog.. yeah right.
Fidexquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Yeah FedjeHet was wel even benauwd Benneaut voor de fans onder ons.
Mwah, eigenlijk alleen aan het einde van die tweede tie-break.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef truedestiny het volgende:
Yeah FedjeHet was wel even benauwd voor de fans onder ons.
Nee, maar hij gaat er veel zorgvuldiger mee om dan bijvoorbeeld Fed. Moet je eens de breakpointconversie zien als Fed en Nadal tegen elkaar spelen. Soms maar 1 uit 17 of zelf 1 uit 19 voor Fed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als Nadal een geweldige service om zijn oren krijgt op het moment dat hij een breakkans heeft, kan hij ook niet veel meer doen dan de bal nakijken hoor.
Wat mij betreft spelen twee redenen mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Driekwart is hier gewoon behoorlijk pro Federer hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij vond iedereen het gewoon prachtig dat een favoriet als Nadal zo vroeg sneuvelde, dat had ik ook grappig gevonden als Fed had verloren.
Toen ik inschakelde stond het net 2-0 in sets. Maar daaruit is ook weer op te maken dat ik geen echte fan ben, anders had ik de hele match wel gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk alleen aan het einde van die tweede tie-break.
Er zijn inderdaad veel mensen hier die Nadal niet mogen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar gisteren was iedereen hier voor Rosol, zogenaamd niet omdat ze Nadal niet mogen, maar omdat underdog.. yeah right.
Niet haten op Benneteau, ik heb ooit ergens in Frankrijk een tennisclinic van hem gehad. Had ie kritiek op mijn service...never mind, het is een eikel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat Benny een kneus is, en niet zo onbekend en waanzinnig speelde als Rosol.
Het zegt niet zoveel. Ik maakte me geen zorgen bij die 2-0-achterstand. Eén punt kan de hele wedstrijd omkeren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:20 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Toen ik inschakelde stond het net 2-0 in sets. Maar daaruit is ook weer op te maken dat ik geen echte fan ben, anders had ik de hele match wel gezien
Wel genieten dit soort wedstrijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Norrage het volgende:
Fedje is tegenwoordig wel weer een beetje Clutcherer hoor. Veel close ones die hij wint...
Mijn trainers hadden ook altijd kritiek op technische onderdelen van mijn spelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Niet haten op Benneteau, ik heb ooit ergens in Frankrijk een tennisclinic van hem gehad. Had ie kritiek op mijn service...never mind, het is een eikel.
Zal niet veel verschil gemaakt hebben...dat dak bij rafa gister wel (maar ook meer door de onderbreking dan het dak)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Niox het volgende:
Zou het veel verschil gemaakt hebben als deze wedstrijd met het dak open gespeeld was? Ik denk van wel, de dan wat snellere baan was in het voordeel van Federer geweest.
Want Benneteau was duidelijk de defensievere speler?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Niox het volgende:
Zou het veel verschil gemaakt hebben als deze wedstrijd met het dak open gespeeld was? Ik denk van wel, de dan wat snellere baan was in het voordeel van Federer geweest.
Och, och, zit het zo diep. Ik voel een nieuwe filmpje aankomen, LEAVE NADAL ALONE.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
4 setjes Kohlschreiber vrees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie niet nieuwsgierig naar Rosol-Kohlschreiber?
Vind je het ook niet raar dat die niet op Court 1 is? Partij tussen de twee spelers die dit jaar van Nadal op gras hebben gewonnen.quote:
Ik vind baan 12 wel wat jammer voor deze partij ja. Maar niet verwonderlijk natuurlijk, de organisatie verwacht gewoon dat het een slechte partij wordt(denk ik).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het ook niet raar dat die niet op Court 1 is? Partij tussen de twee spelers die dit jaar van Nadal op gras hebben gewonnen.
Ja, daar ben ik niet nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ach er is in ieder geval een camera daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik vind baan 12 wel wat jammer voor deze partij ja. Maar niet verwonderlijk natuurlijk, de organisatie verwacht gewoon dat het een slechte partij wordt(denk ik).
Kohli mept Rosol weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
4/12 lijkt me prima toch, zeker op gras. Uiteindelijk 5/13 (38%) en dus een hoger percentage dan de gewonnen returnpunten (37%)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Ik vind het nog altijd beter dan 90% van de spelers die eerst naar de entourage kijkt om advies te krijgen of te overleggen of er gechallenged moet wordenquote:
Het was uiteindelijk niet zo erg als in die ene finale tegen Rafa nee...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
4/12 lijkt me prima toch, zeker op gras. Uiteindelijk 5/13 (38%) en dus een hoger percentage dan de gewonnen returnpunten (37%)
Mjah. Alleen de berg-etappesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
Zijn er hier ook Tour de France liefhebbers?
Yep!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
Jep, zijn er genoeg. Kiek maar even in het TDF-subforum: Tour de France 2012quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
quote:
Zuur, ik had serieus nog Xavier overwogenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]Eerst pick ik X in de halve van Rosmalen, en nu pick ik Nando.
Dat valt nog maar te bezien. Heb je gezien hoeveel moeite Federer met Benneteau had?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:41 schreef Thomas-sama het volgende:
de winnaar van het toernooi komt dus uit de halve finale Federer - Djokovic
Jij bent echt zo'n niet-fanquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Heb je gezien hoeveel moeite Federer met Benneteau had?
Fan zijn staat niet hetzelfde aan bij ieder toernooi dat hij speelt 'hij gaat winnen' roepen hequote:
Bende homo of wa jonguhquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:44 schreef Sasman het volgende:
Straks Goffin en Wickmayer. Jammer genoeg zenden ze Wickmayer uit de Sporza en zal ik Goffin weer met een streampje moeten kijken.
Als Federer het niet wordt, dan zou graag willen dat Andy Murray het Wimbledon titel pakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:14 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij dat ik me nooit hewitt-fan heb genoemd, al dat gezeik dat ik dan naar mijn hoofd had gekregen
vrouwenvoetbal bestaat nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:45 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Kijk je ook liever vrouwenvoetbal dan mannenvoetbal ( als je van voetbal houd) ?
Goffin is vrouwelijker dan Wickmayerquote:
Mwah, Hewitt had wel meer uitstraling maar ik begrijp de vergelijking welquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Als Federer het niet wordt, dan zou graag willen dat Andy Murray het Wimbledon titel pakt.
Ik snap echt niet waarom mensen hem haten.
Hewitt lijkt toch op Murray? Niet kwa uiterlijk maar kwa uitstraling/karakter..
Kerel. Serieus? Die Wickmayer boeit me echt geen zak, oké ze mag er acceptabel uitzien maar nee...Je hebt wel natuurlijk kans dat ze weer begint te mopperen tegen de umpire maar dat is dan ook vaak het enigste hoogstaand aan een wedstrijd van Wickmayer.quote:
vind het juist wel wat hebben. Mooie traditiequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:49 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wel erg saai dat er op Wimbledon alleen wit gedragen mag worden. Is wel erg achterhaald imo
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vind het juist wel wat hebben. Mooie traditie
Ze lijken wel écht op mekaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:03 schreef CoolStoryBro het volgende:
Oh nee daar heb je die kwal van een Goerges weer. Go Ivanovic
Mwah vindt Ivanovic wel knapper, enige pluspunt van Goerges ten opzicht van Ivanovic zijn de tetten.quote:
Dit.quote:
Heel wisselvallige speelster, maar wedstrijden met haar zijn een genot om naar te kijken. Als ze 's gek doet kan ze heel ver komen. Maar nu heeft Wickmayer wel een breakpoint.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:45 schreef Niox het volgende:
Paszek is behandeld voor een blaar op haar duim en heeft de break voorsprong inmiddels weer ingeleverd.
Sowieso zijn het bij de dames vaker van die glamourshots, terwijl de foto's bij de heren gewoon op een woensdagmiddag om half drie zijn genomen toen ze terugkwamen uit de kleedkamerquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Szura het volgende:
Die foto van Zheng op de slamtracker, net een pop
Nou! Serena staat er dan nog wel spontaan op.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:51 schreef Szura het volgende:
Die foto van Zheng op de slamtracker, net een pop
Dat is zo vaak nadat een matige speler een grote overwinning boekt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dus volgende ronde tegen Kohlschreiber.. Rosol faalt opeens hard.
Tuurlijk. Ik vraag me wel af hoe het kan dat ze tegen toppers dan opeens zo goed spelen. Of was Nadal nou zo slecht aan het spelen eergisteren?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is zo vaak nadat een matige speler een grote overwinning boekt.
Rosol is een zeer aggressieve speler (ballbasher) en als je op een dag goed serveert en gewoon ophoudt met missen, tja. Nadal was ook wel ondermaats, maar toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vraag me wel af hoe het kan dat ze tegen toppers dan opeens zo goed spelen. Of was Nadal nou zo slecht aan het spelen eergisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |