Ik weet het, maar ik schakel net in en dat dus een vrouw met tuttige boblijn en haar handen voor haar gezicht, en toen vermoedde ik het al.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:52 schreef Niox het volgende:
[..]
Die zit regelmatig bij Federer in de box.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Syntix het volgende:
Come on FED! je moet weer #1 van de wereld worden!
Fed pakt em welquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Morthill het volgende:
iemand die nog voorspellingen durft te doen voor de 5eBenneteau verzuurd en kan niet meer? Fed opgespeeld?
BBC gewoon natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef --3S-- het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb nu een stream die zo slecht is dat ik de cijfers van de stand geeneens kan lezen
BBC. 2 atm, zo naar 1.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:55 schreef --3S-- het volgende:
Waar kijken jullie? Ik heb nu een stream die zo slecht is dat ik de cijfers van de stand geeneens kan lezen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die mensen op Henmania Hill niet. Die zitten gewoon naar een scherm te kijken. Dan kun je toch net zo goed thuis kijken?
Daar was geen woord aan gelogen op dat moment toch?quote:
quote:
Topadviesje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die mensen op Henmania Hill niet. Die zitten gewoon naar een scherm te kijken. Dan kun je toch net zo goed thuis kijken?
Lekker gezellig en natuurlijk veel spannender met zoveel mensen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Inderdaad. Buiten is het eng.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Het gaat om het samenzijn. Is toch hetzelfde wanneer je in de kroeg voetbal gaat kijken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Zelfde als dat mensem op het Museumplein naar het EK kijken. Gezelligheid, sfeertje. Bovendien is het heerlijk weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Wat zeg ik nou daar straks? Jij snapt niks van sfeer. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Great minds.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Marcoss het volgende:
Had Federer ook niet zo'n wedstrijd op Roland Garros, de dag nadat Nadal uitgeschakeld werd? Tegen Haas, dacht ik
Ze hebben gewoon een telepathische emotionele bandquote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Niox het volgende:
Ik meen met te herinneren dat op RG 2009, toen Nadal er ook verrassend vroeg uitging, Federer de dag erna ook bijna verloor. 2-1 achter in sets, 4-4 in de 4e en 0-30 op z'n eigen service. Of iets in die richting iig.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Lekker gezellig en natuurlijk veel spannender met zoveel mensen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Het gaat om het samenzijn. Is toch hetzelfde wanneer je in de kroeg voetbal gaat kijken?
Het was een grap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zelfde als dat mensem op het Museumplein naar het EK kijken. Gezelligheid, sfeertje. Bovendien is het heerlijk weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ben bang dat hij last heeft van zijn knie. Zou wel doodzonde zijn van deze mooie wedstrijd als Benneteau een blessure heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |