Ben bang dat hij last heeft van zijn knie. Zou wel doodzonde zijn van deze mooie wedstrijd als Benneteau een blessure heeft.quote:
Een brace.quote:
Een brace, voor extra support.quote:
Voorlopig gewoon 1-1.quote:
Dat zou ik je niet kunnen vertellen.quote:
En je wint er in elk geval het toernooi niet mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
'We' kunnen wel blij zijn als Federer deze pot overleefd, maar met dit spel kom je toch niet in de finale
In RG kwam hij ook met slecht spel in de halve finale.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
'We' kunnen wel blij zijn als Federer deze pot overleefd, maar met dit spel kom je toch niet in de finale
Ja, maar Onufriev had het over de hele finale.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
In RG kwam hij ook met slecht spel in de halve finale.
Benneteau toch ook nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:07 schreef Onufriev het volgende:
Ja, volgens mij wel, speelde Rus vandaag nog dacht ik...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Rosol-Kohlschreiber morgen 'maar' op baan 12. Is dat een tv-baan?
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, speelde Rus vandaag nog dacht ik;
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |