True, maar iedereen hoopt dat Federer doorgaat zodat hij het dan nog ver kan schoppen. Bij Benneteau kan je zeggen dat ie t goed gedaan heeft als ie er volgende ronde uitvliegtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Benneteau toch ook nietLaat Fedje maar winnen, dan zien we wel hoe ver hij komt.
Behalve gisteren dan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Maar 'slechtst' 4/12 breakkansen gemaakt. Dat overkomt Federer veeel te vaak, wat dat betreft is Rafa echt de 'big-points Master', want die werkt zoveel breakpoints weg en is zelf echt clinical als hij ze krijgt...
Joh.quote:
Ja, iets met uitzondering en regel...quote:
Toen ik net zei dat het nu wel klaar was door die blessure van Benneteau deed iedereen hier net alsof het nog maar even moest gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ik net zei dat het nu wel klaar was door die blessure van Benneteau deed iedereen hier net alsof het nog maar even moest gebeuren
Rosol vind ik gewoon eng - positief bedoeld. Lijkt wel zo'n huurmoordenaar uit een film.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Verschil zit hem er Voor mij in dat ik Benny een verschrikkelijk mannetje vind, en Rosol een koning
nice callquote:
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:14 schreef Norrage het volgende:
Verschil zit hem er Voor mij in dat ik Benny een verschrikkelijk mannetje vind, en Rosol een koning
Federer is al de underdog voor het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...
Een huurmoordenaar is bij jou positief bedoeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rosol vind ik gewoon eng - positief bedoeld. Lijkt wel zo'n huurmoordenaar uit een film.
Misschien omdat Federer ook een soort underdog is voor het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel opvallend dat iedereen het gisteren zo prachtig vond voor Rosol omdat het zo bijzonder was, niet om Nadal, natuurlijk niet! En nu is het Fed, en is iedereen niet meer voor de underdog maar voor Fed...
Fedje heeft nu eenmaal een grotere gunfactor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Als Nadal een geweldige service om zijn oren krijgt op het moment dat hij een breakkans heeft, kan hij ook niet veel meer doen dan de bal nakijken hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Maar 'slechtst' 4/12 breakkansen gemaakt. Dat overkomt Federer veeel te vaak, wat dat betreft is Rafa echt de 'big-points Master', want die werkt zoveel breakpoints weg en is zelf echt clinical als hij ze krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |