Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Dat het niets zegt hoeveel punten iemand wint maar alleen wanneer hij of zij ze wint.quote:
Owzo, ik snap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het niets zegt hoeveel punten iemand wint maar alleen wanneer hij of zij ze wint.
Jammer, was mooie wedstrijd. Konden via de ipad mooi beide kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Jellereppe het volgende:
Jammer dat ik gisteren de wedstrijd tussen Rafael Nadal en Rosol heb gemist. Op hetzelfde tijdstip als Italië - Duitsland. Ik schrok toen ik het las op telegraaf.nl. Nadal eruit gemept in de tweede ronde.
We helpen je erdoorheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owzo, ik snap.
Moeilijk spelletje dat tennis
Dat het geen ramp is en dat het kan gebeuren in het tennis. Hij had een geweldige 4 maanden en zal weer terugkomen. Iets in die trend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer, was mooie wedstrijd. Konden via de ipad mooi beide kijken
Wat had Nadal gezegd na de wedstrijd?
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat had Nadal gezegd na de wedstrijd?
trant.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat het geen ramp is en dat het kan gebeuren in het tennis. Hij had een geweldige 4 maanden en zal weer terugkomen. Iets in die trend.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."
De strijd gaat nu tussen Djokovic en Federer. Ook zitten er nog een aantal outsiders, zie Murray, Tsonga en Ferrer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Djoko Fed finale kan worden, Murray moet ook nog aanzienlijk verbeteren lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De strijd gaat nu tussen Djokovic en Federer. Ook zitten er nog een aantal outsiders, zie Murray, Tsonga en Ferrer.
Als ze het allebei redden, dan wordt de semis de wedstrijd van het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Djoko Fed finale kan worden, Murray moet ook nog aanzienlijk verbeteren lijkt me
Wie weet gaat je wens volgende week (vrijdag) in vervulling.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Norrage het volgende:
Sowieso wil ik fed vs djoko zien op gras, nog nooit gespeeld
Waar kijk je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al een tijdje vrouwendubbel tussen Schiavone/Pennetta en Peschke/Srebotnik aan het kijken en ik moet zeggen, erg vermakelijk
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die over is is Tipsy...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie weet gaat je wens volgende week (vrijdag) in vervulling.
Klopt. Maar je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die over is is Tipsy...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die er ooit was is Tipsy...
jinx het ekkesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stepanek dolt Djokovic naar 2-6.
Berdych zat er nog ergens :pquote:
quote:
quote:
Klasse dit jongens.quote:
graag gedaan en ehh ja weet ik veel, ik snap tennis blijkbaar toch al niet dus dan zeg je wel eens iets "raars" hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klasse dit jongens.
[..]
Hoe kun je dat nou al op voorhand uitsluiten?
Het was een grap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
graag gedaan en ehh ja weet ik veel, ik snap tennis blijkbaar toch al niet dus dan zeg je wel eens iets "raars" he
Sport1 extra 3 is het opquote:
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef Norrage het volgende:
Wéér een Troicki - Djoko
echt, dat is toch echt de allertriestste matchup ooit. Troicki sowieso. Zelfs Wawa - Fed en Verdasco - Rafa zijn minder erg....
Dat Troicki zo kansloos is tegen Djokovic. Vaak zijn de nummers 2/3 in een land kansloos tegen de nummer 1 van hun land.quote:
Meh, al die landgenoot-walkovers zijn fabeltjes. Het is niet alsof Troicki het beter doet tegen de rest van de top 4. niet-Nadal Spanjaarden doen het beter tegen Nadal dan Federer etc.. Ik zie het echt niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef Norrage het volgende:
Wéér een Troicki - Djoko
echt, dat is toch echt de allertriestste matchup ooit. Troicki sowieso. Zelfs Wawa - Fed en Verdasco - Rafa zijn minder erg....
Mjah dat is waar, maar daar doel ik ook niet specifiek op de landgenoten matchups. Wel dat het altijd kansloze matches zijn...en dat die wedstrijden zo ontzettend vaak voorkomen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Meh, al die landgenoot-walkovers zijn fabeltjes. Het is niet alsof Troicki het beter doet tegen de rest van de top 4. niet-Nadal Spanjaarden doen het beter tegen Nadal dan Federer etc.. Ik zie het echt niet.
Waarschijnlijk als straf voor het winnen van de eerste set.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Djokovic gunt het hem echt geen game deze set
Dat is omdat jij geen verstand hebt van sfeer natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom lachen mensen in het publiek altijd om niks. Als een speler tien games op rij verliest en er dan een wint en zijn armen in de lucht doet gaan mensen altijd lachen. Dan zie je iedereen in het stadion zo:en mij zo:
Eerst dan maar eens kijken waar die oranje zonnebril zitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:09 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Nee die oranje zonnebril zit tegen over me.
Als wij lachen om jouw grappen lachen we stiekem ook om niks. Het is gewoon allemaal toneelspel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom lachen mensen in het publiek altijd om niks. Als een speler tien games op rij verliest en er dan een wint en zijn armen in de lucht doet gaan mensen altijd lachen. Dan zie je iedereen in het stadion zo:en mij zo:
is die nakent?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Crocmaz het volgende:
Voor de liefhebber
http://lsh.lshunter.tv/static/popups/100034442295170.html
Haase!
True, true.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is omdat jij geen verstand hebt van sfeer natuurlijk
Hmm, nja, misschien wel goed dat dit een keer gezegd wordt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als wij lachen om jouw grappen lachen we stiekem ook om niks. Het is gewoon allemaal toneelspel.
Oh, in dat geval is het antwoord ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
naakt, in adamskostuum, zonder kleren, bloot, etc etc.
0.649quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:22 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoeveel kans maakt Rus volgens de kenners?
Plus, Peng heeft een prima spelletje voor op gras.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:30 schreef Norrage het volgende:
Precies. Dit wordt een 6-2 6-2 voor Peng ofzo. Wat Rus heeft gedaan is heel knap, zeker voor Nederlandse standaard, maar niks bijzonders ofzo.
Ach je merkt nu gewoon haar tekortkomingen op gras. Ze heeft ook nul ritme en dat is bij Aran wel belangrijk. Anders kan ze timingsgewijs zo ver er van af zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Pff dit is wel heel slecht.
Rus beweegt ook niet goed....helemaal niet zelfs.
Dit. En maar juichen als ze op deuce komt bij *4-0quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef Niox het volgende:
Mag hopen dat Watson er met 6-0 6-0 afgaat, zal ze leren om van die kanslozen op centre court te zetten.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:38 schreef Niox het volgende:
Mag hopen dat Watson er met 6-0 6-0 afgaat, zal ze leren om van die kanslozen op centre court te zetten.
En dan dat gejuich als het 15-15 wordtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:54 schreef DeeBee het volgende:
Genot, die Watson die er niks van kan en even 6-0 geveegd wordt in 24 minuten op centre court.
Typisch vrouwentennis, als ze hun dag niet hebben is het meteen helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:09 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik heb niet veel verstand van tennis maar ondanks dat Peng gewoon goed speelde.. Wat was er mis met Aranxa? Bij zoveel dubbele fouten kan je niet het gras de schuld geven. Of is dit bij haar vaker zo?
Haha dankjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Typisch vrouwentennis, als ze hun dag niet hebben is het meteen helemaal niks.
Sowieso is het vrouwentennis van een erbarmelijk niveau imo.
Arantxa heeft één heel groot nadeel: haar techniek. Ze heeft een belachelijk grote achterzwaai en dat kan goed zijn, maar kan ook een gigantisch nadeel vormen. Als het loopt, is het allemaal in haar voordeel, kan ze haar ritme niet vinden en zit het timingsgewijs niet in orde dan zakt ze ook echt door een ondergrens heen. Zelfde met die service.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:09 schreef qwerty-nl het volgende:
Ik heb niet veel verstand van tennis maar ondanks dat Peng gewoon goed speelde.. Wat was er mis met Aranxa? Bij zoveel dubbele fouten kan je niet het gras de schuld geven. Of is dit bij haar vaker zo?
Mentaal geblesseerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:46 schreef Morthill het volgende:
Zvonareva echt geblesseerd of gewoon geen zin?
Die was al eerder doorgebroken dan Li zelf....quote:
Ik denk van nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:36 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Federer en Benneteau.![]()
Zou het nog wat worden? Lijkt me dat Federer in drie sets wint en maximaal 4 games per set verliest.
Ik bedoelde gemiddeld vier games per set.quote:
1 mindere set en break op ongelukkig moment zegt niks. Dat had Djoko eerder vandaag ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:20 schreef Norrage het volgende:
Ok djoko gaat wimby winnen... Fedjetegen fucking benneteau...
Heb alleen de eerste twee games gezien verder niet gezien, maar de statistieken suggereren iets anders.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Niox het volgende:
[..]
1 mindere set en break op ongelukkig moment zegt niks. Dat had Djoko eerder vandaag ook.
Maar stepanek is wel ander kaliber dan benneteauquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:21 schreef Niox het volgende:
[..]
1 mindere set en break op ongelukkig moment zegt niks. Dat had Djoko eerder vandaag ook.
Weet ik wel. 'Niet te snel afschrijven' was meer het punt wat ik probeerde te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar stepanek is wel ander kaliber dan benneteauen djoko was tig keer betr met 6 bps ofzo en verslapte toen maar fedje komt er niet aan te pas.
Ja, maar fed kan je tegenwoordig wel afschrijven dan...dacht dat ie weer goed speelde. Niet dus. Zie hem weer in straight sets van djoko verliezen in de halve...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:29 schreef Niox het volgende:
[..]
Weet ik wel. 'Niet te snel afschrijven' was meer het punt wat ik probeerde te maken.
Te veel onnodige fouten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Verdasco kan verliezen van zo iemand na die eerste set
Had last van duizeligheid geloof ik. Kan zo over zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:13 schreef Zelva het volgende:
Zvonareva heeft geblesseerd opgegeven tegen Clijsters, maar staat nu wel weer te gemengddubbelen?
Mis ik iets?
Ik heb daar ook vaak last van tegen sterkere spelers: op BP tegen sla ik ze goed maar als ik een BP heb op de service van de ander gaat het minder goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Benneteau is aan het choken. DF en een smash die weg had moeten zijn niet wegwerken en vervolgens Djokosmashen.![]()
Dan wel weer precies in de hoek spelen op SP.
Nee, dat is een DF op BP..quote:
Als meerdere DF in een game slaat en Djokosmasht, ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef truedestiny het volgende:
Is het ook choken als je boven je eigen niveau acteert?
Hij maakt ook geweldige punten deze game..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als meerdere DF in een game slaat en Djokosmasht, ja.
Dus, hij speelt goed, maar choket. Als je niet goed speelt kom je niet in een positie om te choken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Hij maakt ook geweldige punten deze game..
Serieus? Humor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De bediener van het scorebord maakte er al deuce van.
ach kom op, meer mooie ballen geslagen die game dan missers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tekstboekdefinitie.
Je moet er wel gebruik van maken ja...
In welk universum precies?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:29 schreef Norrage het volgende:
Dit zou een grotere upset zijn dan Rosol gisteren...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef alors het volgende:
Heeft Fedje een vakantie geboekt met Rafa ofzo?
So? Dat is uniek, maar geen upset. Federer is 3e geplaats, speelt tegen de nummer 34 in de 3e ronde in een toernooi waar hij de laatste twee jaar niet voorbij de 1/4-finale kwam.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2003 geen Federer in de kwartfinale!
Heb je Rosol gister zien spelen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:32 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wtf is this shit. Nadal in de 2e ronde eruit, Federer in de 3de? Dit gaat helemaal nergens over.
Ze verliezen beide gewoon van eerst klas koekenbakkers.
Origineel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Niox het volgende:
Heeft hij volgende week samen met Nadal al een vakantie geboekt ofzo?
Grap is al gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef Niox het volgende:
Heeft hij volgende week samen met Nadal al een vakantie geboekt ofzo?
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Benneteau.![]()
Wat zijn de odds nu precies? Ik gok nog steeds 60-40 voor Federer?
Want je huidige positie op de ATP ranglijst bepaald inderdaad precies hoe goed je speelt in een gegeven wedstrijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Jah zo what die gast staat niet eens in de top 100, schandalig dat Nadal daar van verliest.
Normaal is 3 sets op rij wninen tegen Benneteau geen probleem, maar nuquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:33 schreef Reya het volgende:
Oeioeioei, dit wordt een zware kluif voor Federer.
Dit. Fed is veel beter dan rafa op gras, heeft sinds 8 jaar ipv 7 jaar niet voor de 4e ronde verloren...quote:
Daar gaat het toch niet om? Als iemand een topdag heeft maakt hiet weinig uit waar hij staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Jah zo what die gast staat niet eens in de top 100, schandalig dat Nadal daar van verliest.
Als iemand alles goed slaat, maakt het vrij weinig uit dat die wat lager staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Als die logica opging, dan zouden spelers nooit doorbreken zonder falende tegenstandersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:34 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Hazzard het volgende:
Benneteau speelt wel goed hoor, maar dit is toch geen bizar idioot hoog niveau dat hij haalt? Toch wel 2 klasses minder dan wat Rosol gisteren liet zien
Dat geeft dan ook mooi het niveau van Federer aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Hazzard het volgende:
Benneteau speelt wel goed hoor, maar dit is toch geen bizar idioot hoog niveau dat hij haalt? Toch wel 2 klasses minder dan wat Rosol gisteren liet zien of zijn jullie het daar niet mee eens?
Wat maakt het uit wat anderen ervan denken. Wat je zegt is gewoon de waarheid.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Hazzard het volgende:
Benneteau speelt wel goed hoor, maar dit is toch geen bizar idioot hoog niveau dat hij haalt? Toch wel 2 klasses minder dan wat Rosol gisteren liet zien of zijn jullie het daar niet mee eens?
Belabberd inderdaad jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat geeft dan ook mooi het niveau van Federer aan.
Fed is al veel langer minder gaan presteren. Anders dan Nadal die non-stop finales speelt van grand slams en masters en ze met enige regelmaat ook wint.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Fed is veel beter dan rafa op gras, heeft sinds 8 jaar ipv 7 jaar niet voor de 4e ronde verloren...
Dít zou een grotere upset zijn dan gisteren, WTF.
Fed
Geen ekte ekte tenniskenner dus weet niet of het ook zo is zoals ik het zie, maar als jij het met me eens bent dan weet ik wel dat het kloptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat anderen ervan denken. Wat je zegt is gewoon de waarheid.
Een jinxpoging? Van jou? Sportiefquote:
Absoluut.quote:
Hij speelde dan ook gewoon boven z'n niveau.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt helemaal niks meer met Benneteau. Als het niet iets van 3 keer 6-2 wordt ofzo zou het me verbazen.
Want: Frans.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:50 schreef Norrage het volgende:
Benny itt Rosol is natuurlijk wel een choker 1e klas...
quote:
op gras?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Gasquet.
Dat had de XL pick moeten zijn, maar ja, die 0-3 H2H...
Vreemd he?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:52 schreef mitt het volgende:
Zvonareva staat nu gewoon weer te dubbelen, ook apart.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie choke. Federer wint dit gewoon makkelijk in 5.
Waarom denk je dat? Benneteau maakt toch geen kans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |