Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Dat het niets zegt hoeveel punten iemand wint maar alleen wanneer hij of zij ze wint.quote:
Owzo, ik snap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het niets zegt hoeveel punten iemand wint maar alleen wanneer hij of zij ze wint.
Jammer, was mooie wedstrijd. Konden via de ipad mooi beide kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef Jellereppe het volgende:
Jammer dat ik gisteren de wedstrijd tussen Rafael Nadal en Rosol heb gemist. Op hetzelfde tijdstip als Italië - Duitsland. Ik schrok toen ik het las op telegraaf.nl. Nadal eruit gemept in de tweede ronde.
We helpen je erdoorheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owzo, ik snap.
Moeilijk spelletje dat tennis
Dat het geen ramp is en dat het kan gebeuren in het tennis. Hij had een geweldige 4 maanden en zal weer terugkomen. Iets in die trend.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer, was mooie wedstrijd. Konden via de ipad mooi beide kijken
Wat had Nadal gezegd na de wedstrijd?
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat had Nadal gezegd na de wedstrijd?
trant.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat het geen ramp is en dat het kan gebeuren in het tennis. Hij had een geweldige 4 maanden en zal weer terugkomen. Iets in die trend.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."
De strijd gaat nu tussen Djokovic en Federer. Ook zitten er nog een aantal outsiders, zie Murray, Tsonga en Ferrer.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, zei hij dit: "I try my best no? Grass is not my best sufrace. He play good no? Wimbledon is my favorite tournament."
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Djoko Fed finale kan worden, Murray moet ook nog aanzienlijk verbeteren lijkt mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De strijd gaat nu tussen Djokovic en Federer. Ook zitten er nog een aantal outsiders, zie Murray, Tsonga en Ferrer.
Als ze het allebei redden, dan wordt de semis de wedstrijd van het toernooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Djoko Fed finale kan worden, Murray moet ook nog aanzienlijk verbeteren lijkt me
Wie weet gaat je wens volgende week (vrijdag) in vervulling.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:52 schreef Norrage het volgende:
Sowieso wil ik fed vs djoko zien op gras, nog nooit gespeeld
Waar kijk je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef TheArt het volgende:
Ik zit al een tijdje vrouwendubbel tussen Schiavone/Pennetta en Peschke/Srebotnik aan het kijken en ik moet zeggen, erg vermakelijk
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die over is is Tipsy...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wie weet gaat je wens volgende week (vrijdag) in vervulling.
Klopt. Maar je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die over is is Tipsy...
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zal iets heel raars moeten gebeuren als dat niet gebeurt. De enige degelijke speler die er ooit was is Tipsy...
jinx het ekkesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stepanek dolt Djokovic naar 2-6.
Berdych zat er nog ergens :pquote:
quote:
quote:
Klasse dit jongens.quote:
graag gedaan en ehh ja weet ik veel, ik snap tennis blijkbaar toch al niet dus dan zeg je wel eens iets "raars" hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klasse dit jongens.
[..]
Hoe kun je dat nou al op voorhand uitsluiten?
Het was een grap.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
graag gedaan en ehh ja weet ik veel, ik snap tennis blijkbaar toch al niet dus dan zeg je wel eens iets "raars" he
Sport1 extra 3 is het opquote:
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef Norrage het volgende:
Wéér een Troicki - Djoko
echt, dat is toch echt de allertriestste matchup ooit. Troicki sowieso. Zelfs Wawa - Fed en Verdasco - Rafa zijn minder erg....
Dat Troicki zo kansloos is tegen Djokovic. Vaak zijn de nummers 2/3 in een land kansloos tegen de nummer 1 van hun land.quote:
Meh, al die landgenoot-walkovers zijn fabeltjes. Het is niet alsof Troicki het beter doet tegen de rest van de top 4. niet-Nadal Spanjaarden doen het beter tegen Nadal dan Federer etc.. Ik zie het echt niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef Norrage het volgende:
Wéér een Troicki - Djoko
echt, dat is toch echt de allertriestste matchup ooit. Troicki sowieso. Zelfs Wawa - Fed en Verdasco - Rafa zijn minder erg....
Mjah dat is waar, maar daar doel ik ook niet specifiek op de landgenoten matchups. Wel dat het altijd kansloze matches zijn...en dat die wedstrijden zo ontzettend vaak voorkomen...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Meh, al die landgenoot-walkovers zijn fabeltjes. Het is niet alsof Troicki het beter doet tegen de rest van de top 4. niet-Nadal Spanjaarden doen het beter tegen Nadal dan Federer etc.. Ik zie het echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |