Mijn trainers hadden ook altijd kritiek op technische onderdelen van mijn spelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Niet haten op Benneteau, ik heb ooit ergens in Frankrijk een tennisclinic van hem gehad. Had ie kritiek op mijn service...never mind, het is een eikel.
Zal niet veel verschil gemaakt hebben...dat dak bij rafa gister wel (maar ook meer door de onderbreking dan het dak)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Niox het volgende:
Zou het veel verschil gemaakt hebben als deze wedstrijd met het dak open gespeeld was? Ik denk van wel, de dan wat snellere baan was in het voordeel van Federer geweest.
Want Benneteau was duidelijk de defensievere speler?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:24 schreef Niox het volgende:
Zou het veel verschil gemaakt hebben als deze wedstrijd met het dak open gespeeld was? Ik denk van wel, de dan wat snellere baan was in het voordeel van Federer geweest.
Och, och, zit het zo diep. Ik voel een nieuwe filmpje aankomen, LEAVE NADAL ALONE.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, maar gisteren was iedereen hier voor Rosol, zogenaamd niet omdat ze Nadal niet mogen, maar omdat underdog.. yeah right.
4 setjes Kohlschreiber vrees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie niet nieuwsgierig naar Rosol-Kohlschreiber?
Vind je het ook niet raar dat die niet op Court 1 is? Partij tussen de twee spelers die dit jaar van Nadal op gras hebben gewonnen.quote:
Ik vind baan 12 wel wat jammer voor deze partij ja. Maar niet verwonderlijk natuurlijk, de organisatie verwacht gewoon dat het een slechte partij wordt(denk ik).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het ook niet raar dat die niet op Court 1 is? Partij tussen de twee spelers die dit jaar van Nadal op gras hebben gewonnen.
Ja, daar ben ik niet nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ach er is in ieder geval een camera daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik vind baan 12 wel wat jammer voor deze partij ja. Maar niet verwonderlijk natuurlijk, de organisatie verwacht gewoon dat het een slechte partij wordt(denk ik).
Kohli mept Rosol weg.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
4/12 lijkt me prima toch, zeker op gras. Uiteindelijk 5/13 (38%) en dus een hoger percentage dan de gewonnen returnpunten (37%)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:11 schreef DeeBee het volgende:
Brrreak!
Maar 'slechtst' 4/12 breakkansen gemaakt. Dat overkomt Federer veeel te vaak, wat dat betreft is Rafa echt de 'big-points Master', want die werkt zoveel breakpoints weg en is zelf echt clinical als hij ze krijgt...
Ik vind het nog altijd beter dan 90% van de spelers die eerst naar de entourage kijkt om advies te krijgen of te overleggen of er gechallenged moet wordenquote:
Het was uiteindelijk niet zo erg als in die ene finale tegen Rafa nee...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
4/12 lijkt me prima toch, zeker op gras. Uiteindelijk 5/13 (38%) en dus een hoger percentage dan de gewonnen returnpunten (37%)
Mjah. Alleen de berg-etappesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
Zijn er hier ook Tour de France liefhebbers?
Yep!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
Jep, zijn er genoeg. Kiek maar even in het TDF-subforum: Tour de France 2012quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:15 schreef qwerty-nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |