En denk / verwacht je nu dat wij om foto's vragen uit belangstelling én nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dit weekeinde is de woonkamer klaar gekomen!
Nee, we hebben veel meer gedaan dan we eigenlijk in eerste instantie planden. De muren en het plafond wilden we gewoon schilderen, de muren zijn nu gestuckt en geschilderd het plafond van gipsplaat voorzien en de nissen waar de verwarmingen in stonden dichtgemaakt en nieuwe radiatoren geplaatst. We wilden het parket wat er lag bijleggen (hebben de keuken bij de woonkamer getrokken) maar dat was niet meer te krijgen dus nieuw laminaat gelegd,quote:
Zijn sinds maart bezig, en dit is alleen het extra werk, ik heb het nog niet over het tegels zetten in keuken en bijkeuken, stucwerk op de muren in de keuken, nieuwe keuken, schilderen van de bovenetage, nieuwe WC, etc etc etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Bwaaah, dat klinkt als veel meer werk ook!
Geen gammazuut, wat laminaat een slechte naam geeft, maar gewoon mooi spul.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Dat had ik nou niet achter Pietverdriet gezocht, laminaat.
Laat je verlengen.quote:
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.
Dit ja. Joepie!quote:
lijkt een beetje op mijn projectquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef z80 het volgende:
programeren
[ link | afbeelding ]
geen leven ik weet het.
Beetje oud daar.quote:
Buitenwerken dan maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sta voor de deur van kantoor maar collega's met code en 24-uurs pas zijj nog ff ver te zoeken
als ik een laptop had gehad was dat een optie geweestquote:
Kloptquote:
Mooi dagje daarvoor.quote:
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar daar heb ik een regenjas van 1100 KG voor. Met ingebouwde verwarming, airco en entertainment-set
Ik moet niets he Pietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.
Anyhow, belachelijk dat je op je werk moet verschijnen maar en niet inkan.
Wachttijd=werktijd
Je bent toch wel binnen inmiddels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet niets he PietIk doe het zelf
Anders ga ik vanuit huis werken en dit is gewoon effectiever
Ben al lang aan het werkquote:
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben al lang aan het werkMaar het loopt niet geheel soepel. Onze netwerk-beheerder loopt wat te prutsen volgens mij.
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in looptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in loopt
Moeten ze niet proberenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?![]()
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef borisz het volgende:
Waren ze niet al eerder aan het bier en zijn ze gewoon doorgegaan?
Maar ze kunnen toch ergens anders zijn wezen stappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
Mijn reactie op je blog is in afwachting van " moderatie"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik stapte vanmorgen om 7:15 een trein in en zo'n 8 mannen stapten uit; allemaal met een blikje bier in de hand. Nu begrijp ik dat het een bijzondere mannendag is vandaag in Assen, maar om nou vóór 7 uur al flink aan het bier te zijn gaat mijn verstand te boven
Accountancyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden. Mijn dag kan niet meer stuk ♥ (wel een paar traantjes gelaten van opluchting /moederkloek )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke nieuwe meubels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pics van piets woonkamer met nieuwe meubels of een andere tt
Leuk hoor, wat gaan jullie maken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Morgen hier ook eters en dus vandaag zoveel mogelijk al snijden, hakken en voorbereiden. Eventueel zelfs al wat vooruitkoken.
Gesjelligquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik stapte vanmorgen om 7:15 een trein in en zo'n 8 mannen stapten uit; allemaal met een blikje bier in de hand. Nu begrijp ik dat het een bijzondere mannendag is vandaag in Assen, maar om nou vóór 7 uur al flink aan het bier te zijn gaat mijn verstand te boven
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan
Slecht nieuwsquote:om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden.
Geweldig !quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden. Mijn dag kan niet meer stuk ♥ (wel een paar traantjes gelaten van opluchting /moederkloek )
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk hoor, wat gaan jullie maken?
Er zijn er meer die buiten de sekte werken. Alle verdiensten gaan dan de kas van de leider van de sekte in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef AnneX het volgende:
Geweldig !Goéd nieuws .
Zou het dan werk zijn buiten de commune?
Wat fijn dat je weer iets gehoord hebt en dat het goed met hem gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed en leuk, tapas voorafquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.
Dan 2 amuses: kwarteleitjes op een bedje van peper-filetamericain en daarna bloemkoolroom met spekblokjes.
Hoofdgerecht: de befaamde paella van Gordon Ramsay met als extra wat reuzengamba's erbij.
Toe: tarte tatin met citroensorbetijs.
ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi dagje daarvoor.![]()
Dat FB, hé, het lijkt wel werken.![]()
En Zet, ben jij dat? van die 200![]()
Vanavond een pastasalade en een gebakken kabeljauwhaasje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef borisz het volgende:
Hier uit eten vanavond. Bij Minato Mirai
Zo verwacht dat het niet eens meer leuk is.quote:
Oh echt?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:48 schreef AnneX het volgende:
Mijn reactie op je blog is in afwachting van " moderatie"![]()
Gisteravond laat - voor mij laat - om 23:30 naar
http://www.theateraandesl(...)p-aan-de-slinger%21/
De journaalbeelden van de mijnwerkers staking vond ik schokkend.
Yum! Klinkt heerlijk! Wij eten Indonesisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.
Dan 2 amuses: kwarteleitjes op een bedje van peper-filetamericain en daarna bloemkoolroom met spekblokjes.
Hoofdgerecht: de befaamde paella van Gordon Ramsay met als extra wat reuzengamba's erbij.
Toe: tarte tatin met citroensorbetijs.
Heb je jezelf niet (enorm) te kort gedaan de afgelopen weken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt?!Nou, ik ga vannacht weer schrijven en dingen toevoegen en dan komende week een dieet van Dr. Phil doen. Dat ziet er overigens qua voedingsstoffen en hoeveelheid véél beter uit dan de afgelopen 2 weken
Nou, ik doelde dat dan ook contact met de outside world mogelijk een trigger kan zijn tot normaler gedrag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn er meer die buiten de sekte werken. Alle verdiensten gaan dan de kas van de leider van de sekte in.
Minder Rossquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, tekort gedaan. Ja, denk het wel! Maar gelukkig maar 5 dagen en ik ben bizar veel afgevallenDaarom nu komende week vooral méér eten. En Ross eet mee, die is ongevraagd 3 kilo kwijt
Daar kun je wel op hopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik doelde dat dan ook contact met de outside world mogelijk een trigger kan zijn tot normaler gedrag.
/ vergeefs, vrees ik.
Oeh, ouderwets broodje kroketquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Minder Rossnog steeds appetijtelijk...
Morgen eet ik ook indonesisch van Kay.
De spercieboontjes zijn echt simpel en lekker.
http://www.kayotic.nl/blog/indonesian-style-green-beans
/ post in herhalingen
Wachtend op de kaartjesverkoper na een dag op het water.![]()
Nou mag-t- wel weer thuis komen.
Broodje kroket.
Ja, nieuwe frituurpan - dan is het minder ongezondquote:
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, nieuwe frituurpan - dan is het minder ongezond![]()
Hoeveel nachies slapen nog voor de grote reis ?
Blog Isa http://fivedaydiet.wordpress.com/
/ zij heeft de link zelf op fok gezet.
Ah, blog...19 nachtjes...:Pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaar
Dat is te overzien Liequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaar
Ah tnxquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef AnneX het volgende:
Blog Isa http://fivedaydiet.wordpress.com/
/ zij heeft de link zelf op fok gezet.
Yups, die is leuk en lekker als amuse:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
De bloemkoolroom was eerder een succes, golfer !?
Linkje? Pls
pics?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmiddag eindelijk een sportbh gekocht, heb nu het gevoel dat mijn borsten op mijn schouders worden getrokken ('perky!' riep Ross), maar wel goed ingesnoerd. Geen excuus meer om niet te gaan hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensjovquote:
Gaafquote:
Is Minato Mirai die tent die boven Waasdorp zit?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:04 schreef borisz het volgende:
Bij de Japanner. Aan de plaat. Dit was de rib eye
.
Verslagje volgt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Is Minato Mirai die tent die boven Waasdorp zit?
Of een andere tippantent waar minder iets minder soja wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Ik heb er lekker gegeten, maar wel een en al sojasaus ja.. Dat houdt mij wel tegen om er nogmaals langs te gaan. Dan liever weer eens shabu shabu waar je dan gewoon een rondje wat anders kan bestellen.
Ik zie hier niets, maar hier zal wel teveel stadslicht zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Mars en saturnus zijn prachtig te zien aan de zuidelijke westelijke hemel, op 248 graden en op 223 graden
Maak je er een leuk verslagje van met foto's?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen naar De Lindehof, twee **
http://www.restaurant-delindehof.nl/
Mijn eerste sterrenrestaurantervaring, leuk! Cadeautje voor m'n afstuderen van een goede vriend
Ik heb al genoeg moeite met mijn vrouw die van Venus komt en ik van Mars.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Mars en saturnus zijn prachtig te zien aan de zuidelijke westelijke hemel, op 248 graden en op 223 graden
Weer een Aziaat met een camera, denken ze danquote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak je er een leuk verslagje van met foto's?
dat zijn ze tegenwoordig echt wel gewend in restaurants.
Voordeel van platteland, je ziet wat meer. Maar nog steeds veel lichtvervuiling en een bijna volle maan. Richting Doesburg zag ik net wat Vuurwerk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hier niets, maar hier zal wel teveel stadslicht zijn.
Of gewoon veels te bewolkt.
Mooie menu-kaart met leuke gerechten en het menu Lindenhof en het verrassingsmenu lijken mij erg leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Weer een Aziaat met een camera, denken ze dan![]()
M'n tafelgenoot is het ook gewend van mij, dus ik zal proberen een verslag te maken.
Nemen we op.quote:
Het is hier nu in het Zuid-Westen ook hartstikke bewolkt, kijken of ik deze week nog een kans krijg.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voordeel van platteland, je ziet wat meer. Maar nog steeds veel lichtvervuiling en een bijna volle maan. Richting Doesburg zag ik net wat Vuurwerk.
Wie of wat is DeMart?quote:Op zondag 1 juli 2012 00:03 schreef borisz het volgende:
DeMart spreekt. Logisch dat het dan rustig is
Dit is dequote:Op zondag 1 juli 2012 01:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet drie films van de Twilight-saga gekeken. Grappig maar verder niet hoogdravende film of zo
Twilightquote:Op zondag 1 juli 2012 01:57 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNet drie films van de Twilight-saga gekeken. Grappig maar verder niet hoogdravende film of zo
Mwjah........shit happensquote:Op zondag 1 juli 2012 02:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is de
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
richting van mijn beeld van je
Dat wijkt af van alle standaarden jaquote:Op zondag 1 juli 2012 08:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
TwilightVreselijk, vampieren die glitteren in het daglicht
Dat bedoel ikquote:Op zondag 1 juli 2012 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, ik heb ook nog nooit een glitterende vampier gezien, dat kan toch niet?
quote:Op zondag 1 juli 2012 09:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bedoel ikLein al naar bed geschopt?
Hij zit zelf ook nog steeds op die vergroting/verkleining te wachtenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben teleurgesteld dat ik nog steeds geen pic heb gezien van piets nieuw ingerichte woonkamer
koffie, turks brood met kaas sla ui tomaat en majo
Leer er maar mee leven, ik post nooit fotosquote:Op zondag 1 juli 2012 10:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben teleurgesteld dat ik nog steeds geen pic heb gezien van piets nieuw ingerichte woonkamer
waarom dan wel aandacht hoeren met de ttquote:Op zondag 1 juli 2012 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leer er maar mee leven, ik post nooit fotos
Omdat we er dan achter komen dat hij eigenlijk nog gewoon al die tijd in een 2-kamer appartementje in een buitenwijk van Winschoten blijkt te wonen en dat deze meubels van de plaatselijke kringloopwinkel afkomstig zijn.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waarom dan wel aandacht hoeren met de tt
ow ok. zo ja. ja piet post maar liever niets danquote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat we er dan achter komen dat hij eigenlijk nog gewoon al die tijd in een 2-kamer appartementje in een buitenwijk van Winschoten blijkt te wonen en dat deze meubels van de plaatselijke kringloopwinkel afkomstig zijn.
Wel heel rustig daar in Winschoten.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat we er dan achter komen dat hij eigenlijk nog gewoon al die tijd in een 2-kamer appartementje in een buitenwijk van Winschoten blijkt te wonen en dat deze meubels van de plaatselijke kringloopwinkel afkomstig zijn.
Wat een drukte om niksquote:Op zondag 1 juli 2012 10:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok. zo ja. ja piet post maar liever niets dan
Dan heb je het over tennis?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom erachter dat gisteren toernooi in mn oude dorp is begonnen en besef gelijk dat echt alle toernooien langs me heen gaan dit jaar. Ben er niet mee bezig geweest, komt misschien door mn nieuwe baan, maar zonde dat ik al die inschrijvingen heb gemist.
Mja, misschien maar even een kijkje nemen vandaag op de baan want heb toch niks te doen.
BBC en Sporza besteden er wel aandacht aanquote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes, ik baal wel. Had graag met 4/5 toernooien meegedaan.
Wimbledon wist ik ook niet eens dat dat allang bezig was, tot Borisz wat postte. Maar vreemd genoeg zie ik dat ook niet op tv
BBC en Sport1quote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Wimbledon wist ik ook niet eens dat dat allang bezig was, tot Borisz wat postte. Maar vreemd genoeg zie ik dat ook niet op tv
Heeft gewoon geen prioriteit omdat er geen top Nederlanders meer zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC en Sport1
Rechten zijn te duur voor de normale NLomroepen.
Winschotenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
BBC en Sporza besteden er wel aandacht aan
Ah dan ga ik BBC maar checken.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC en Sport1
Rechten zijn te duur voor de normale NLomroepen.
twitter:Koningin_NL twitterde op zondag 01-07-2012 om 10:53:52Ziet u dat, geachte politici? Men kan na een zware dag ook sympathiek overkomen zónder mediatraining #andrekuipers reageer retweet
ga koken!quote:
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.quote:
Het lijkt of je minder tijd over hebt dan ooit èn je lijkt je meer te vervelen dan ooit. Wel een bijzondere combinatie, FFTquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.
IK WIL WAT DOEN!
WIelrennen kijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.
IK WIL WAT DOEN!
Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Hou je wel bij of je t.o.v. je roosters niet teveel werkt? (optellen enzo)
Bij ons worden er wel volop foutjes gemaakt als je ff niet kijkt
Ja, ik dacht ook al: als ik nou gewoon een week vakantie prik in een week dat niemand anders vakantie heeft dan zal ze me toch wel vrij geven?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een dooschwachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien. Dat doe ik dus niet meer
Ja dat vind ik ook vreemd. Misschien doordat ik sinds minder tijd heb wat onrustiger ben en dat als ik niks heb ik me verveelquote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt of je minder tijd over hebt dan ooit èn je lijkt je meer te vervelen dan ooit. Wel een bijzondere combinatie, FFT
Dat vind ik echt zo vreselijk saai!quote:
Ik heb geen boek, ook geen tijdschriftquote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh? Lekker een boek lezen! Geniet van je vrije tijd
Zo das balen! Ga je nog even slapen voor je gaat beginnen?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand het gevoel dat je denkt vrij te zijn en dan zie je dat je dat niet bent, Ik dacht dat ik vannacht niet hoefde te werken, maar ik blijk wel te moeten werkenWel leuk voor mijn collega vanavond dat ik op het rooster heb gekeken
Het stond alleen niet in mijn agenda, vergeten over te schrijven.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een dooschwachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien.
Hoeveel uur per week is dat bij elkaar die 3 banen?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag.
Ik wil je ook best gratis een paar keer in je gezicht slaan, hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
12 Juli krijg ik een uitgebreide gezichtsbehandeling van 60-90 min, gratis
Ja, interessant stuk! Ik kende die link niet eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef z80 het volgende:
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
En daar is niks mis mee hoorquote:
Ah ok, je hebt iets in je hoofd wat je ineens wil doen en als je het doet ben je het weer gauw zat?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Er staat nog niet zoveel op, FFT, en het is gewoon een klein projectje waar ik waarschijnlijk binnenkort weer mee stop. Zoals met al mijn plannetjes
Oh dat was het ook niet waard danquote:Op zondag 1 juli 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag was het inritverkoop in onze straat, 6 uur buiten gezeten en 18 euro rijker....
Achja het was wel gezellig.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
Werk af, pasta pollo op het vuur. Wijnglas gevuld.
Alles onder controle.
Afgelopen zaterdag in AD een interview met Amber Albarda, oa. hierover.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef z80 het volgende:
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
´t gaat moeizaamquote:Op zondag 1 juli 2012 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe gaat het op de woensdag visdag? Is Lein's smaakpalet al uitgebreid?
Ik had ook niet zo heel spullen, mijn ouders (en oma) stonden ook bij ons en die hadden 80 euro dus dat is alweer interessanter.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh dat was het ook niet waard dan. Gelukkig was het nog gezellig!!
En binnenkort een keer lekker jammen met mijn broer, ik zingen/bluesharpen en hij op zn drumstel... net als in the old days op zolder bij ons thuisquote:Op zondag 1 juli 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Bezoek is weer vertrokken. Al het eten viel in goede aarde en vonden ze lekker.
Nu nog even op mijn gemak 2e helft van finale kijken.
Ben benieuwdquote:Op zondag 1 juli 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Terug
Wat een leuke ervaring, een sterrenrestaurant![]()
Recensie volgt
Mijn vader heeft nog steeds niet gevonden helaas.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Saar hoe bevallen de banen van je ouders tot nu toe?
Ik ken het gevoel.....jammer.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de finale van dit EK en denk waarom heeft dit toernooi nooit geleefd? Al voor het EK keek ik meer uit naar de andere toernooien dan dit EK.
Teveel sport in een jaar. Jammer wel, want daardoor is onder andere het EK Atletiek helemaal ondergesneeuwd, waardoor ik er amper wat van heb kunnen zien.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:35 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de finale van dit EK en denk waarom heeft dit toernooi nooit geleefd? Al voor het EK keek ik meer uit naar de andere toernooien dan dit EK.
In 2008 hadden we ook zo'n sportzomer, keek ik echt uit naar het EK en wat daarna kwam. Het EK heeft bij mij nooit geleefd. Atletiek is idd helaas ondergesneeuwd. Al was er gelukkig nog Eurosportquote:Op zondag 1 juli 2012 22:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Teveel sport in een jaar. Jammer wel, want daardoor is onder andere het EK Atletiek helemaal ondergesneeuwd, waardoor ik er amper wat van heb kunnen zien.
Ja, met iedere 5 minuten een reclameonderbreking.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
In 2008 hadden we ook zo'n sportzomer, keek ik echt uit naar het EK en wat daarna kwam. Het EK heeft bij mij nooit geleefd. Atletiek is idd helaas ondergesneeuwd. Al was er gelukkig nog Eurosport
Had jij Ajax-jaarboeken?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:25 schreef Sarabi het volgende:
Over voetbal gesproken
Mijn Ajax jaarboeken ('02 & '04) werden ook opeens verkocht tijdens de rommelmarkt, dat was niet helemaal de bedoeling
idem!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, ik ben reuze benieuwd naar je verslag!
Er gaat iets misquote:Op zondag 1 juli 2012 23:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd groot fan geweest
Pas de laatste jaren is het minder geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rekening was... nou laten we zeggen dat ik erg blij ben met zulke vrienden. Stimuleert mij ook om het onderste uit mijn werkcarrière te halen zodat ik zelf ook eens iemand naar een dergelijk restaurant kan meenemen.
Mooie ervaring.Wil Lindehof zeker aanraden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 02-07-2012 01:16:19 ]Confidence through competence
Yup!quote:Op maandag 2 juli 2012 01:28 schreef golfer het volgende:
Mooi verslag Steer!
Zet je hem ook nog even in Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7 ?
Het was met name anders dat de obers verschrikkelijk kundig waren, en bijzonder gastvrij. Ook de twee wijnen die ik heb gehad waren echt de beste die ik in een restaurant heb mogen proeven. De sommelier weet van wanten.quote:Was jouw eerste sterrenervaring, hè? Toch anders dan wat je tot nu toe gewend was?
Dat dachten wij ook ja. Er waren nog behoorlijk wat tafels vrij.quote:Raar trouwens dat een sterrentent niet afgeladen vol zit? Iets met EK-finale te doen?
Leuk dat je zo enthousiast bent. Op naar de 2-sterren ervaring en dan ooit de 3-sterren?quote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Het was met name anders dat de obers verschrikkelijk kundig waren, en bijzonder gastvrij. Ook de twee wijnen die ik heb gehad waren echt de beste die ik in een restaurant heb mogen proeven. De sommelier weet van wanten.De smaakcombinaties waren allemaal gewaagd; dat is iets wat je zeker nooit op deze manier terugvindt in een niet-sterrenrestaurant. Het vlees en vis waren zonder uitzondering perfect bereid.
jaja, op naar De Librije revisited met de tieten van Dudequote:Op maandag 2 juli 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk dat je zo enthousiast bent. Op naar de 2-sterren ervaring en dan ooit de 3-sterren?
het verschil tussen 1 en 3 is echt gigantisch merkbaar.
Niks mis met die tieten, trouwens de tieten van Isabeau waren daar ook aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
jaja, op naar De Librije revisited met de tieten van Dude
Wordt er eens over me gepraat, gaat het louter euver mijn busten.quote:Op maandag 2 juli 2012 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
jaja, op naar De Librije revisited met de tieten van Dude
Overigens zijn veel mensen van mening dat De Lindehof allang twee sterren had mogen krijgen. Kan hier niet over oordelen zelf.
Dat is niet echt lang zegquote:Op maandag 2 juli 2012 04:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit dit wordt zwaar
Heb van 23u tot 2.45u geslapen en daarna wakker gelegen tot net de wekker ging
Jaquote:
Succesquote:
Ik zou niet meer kunnen slapen, maar ik ben ook geen nachtdienst gewend.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
ok, 10:30 een afspraak (ik dacht dat ik geen nachtdienst had hè) en de vraag is: zal ik gaan slapen tot 9:45 oid of zal ik wakker blijven
Wakker blijven. Gaan slapen is nu echt zinloosquote:Op maandag 2 juli 2012 08:03 schreef Isabeau het volgende:
ok, 10:30 een afspraak (ik dacht dat ik geen nachtdienst had hè) en de vraag is: zal ik gaan slapen tot 9:45 oid of zal ik wakker blijven
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gebak want live
http://twitter.com/PdeHoog/status/219706262684827648/photo/1
Mooi, P!quote:Op maandag 2 juli 2012 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gebak want live
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:03 schreef Isabeau het volgende:
(alleen dat 'live' vind ik nu al een jeukterm zeg, wij gaan al maanden lang live, maar het wordt niet voor september of zo)
Wut?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
FFT ben je nog online? Heb een vraag.
Zit te twijfelen ergens over en had een paar dagen besloten het gewoon te doen (want je krijgt alleen spijt van dingen die je niet doet blablabla) maar nu twijfel ik weer
ben er nu, zit in zhuis want mn vader krijgt een blaasonderzoek en direct daarna de uitslag. Hij is hartstikke zenuwachtig voor de uitslag en ik ook, anders had ik na half 3 vannacht nog wel kunnen slapen. Ik duim.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Zit te twijfelen ergens over en had een paar dagen besloten het gewoon te doen (want je krijgt alleen spijt van dingen die je niet doet blablabla) maar nu twijfel ik weer
Spannend voor je vader.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ben er nu, zit in zhuis want mn vader krijgt een blaasonderzoek en direct daarna de uitslag. Hij is hartstikke zenuwachtig voor de uitslag en ik ook, anders had ik na half 3 vannacht nog wel kunnen slapen. Ik duim.
Dat is op zich wel lekker snel allemaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen blaas-, nier- of prostaatkanker maar deze ziekte kan nog niet uitgesloten worden. Hij heeft bloed laten prikken, donderdag gaat hij onder een ct-scan voor het stuk tussen nier en blaas + darmonderzoek. Vrijdag de uitslag.
quote:Op maandag 2 juli 2012 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Gebak want live
Ja, knap van hem.quote:
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen blaas-, nier- of prostaatkanker maar deze ziekte kan nog niet uitgesloten worden. Hij heeft bloed laten prikken, donderdag gaat hij onder een ct-scan voor het stuk tussen nier en blaas + darmonderzoek. Vrijdag de uitslag.
Moordenaresquote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef borisz het volgende:
Nog niet verteld. Vanmorgen liep er een trots beest in huis. De kleine had d'r eerste vogeltje gevangen.. Die blik die ze trok
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wachten is idd rot, maar dit gaat supersnel in zkh huis land!
Vandaag uitgevallen tegen mn teamleider... iets met op het verkeerde moment op de verkeerd plek zijn... zegt ie : kom, ik geef je ff een koppie koffieLiev teamleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
ksnapputniequote:Op maandag 2 juli 2012 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Iets wat niet bestaatquote:
Sorry laatste tijd teveel in het Wimbledontopic gelezenquote:
Ik dacht in fokquote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog even slapenHeb nog niet heel veel slaap gehad en Ross gaat toch raiden in wow.
Zoiets dus als het lot tarten?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Dat als je iets hardop vertelt (voordat het echt gebeurt) dat het dan niet meer doorgaat.
Ojaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoiets dus als het lot tarten?
Of in het Jiddisch: beschrieen.
Dat zeker ja maar de angst zit er nog goed in bij mn ouders (en bij mij ook). Tussen de nier en blaas kan nog een poliep zitten maar we hopen op een litteken of verkalking want hij heeft in ieder geval een dikkere nier dan normaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is op zich wel lekker snel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |