ow ok. zo ja. ja piet post maar liever niets danquote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat we er dan achter komen dat hij eigenlijk nog gewoon al die tijd in een 2-kamer appartementje in een buitenwijk van Winschoten blijkt te wonen en dat deze meubels van de plaatselijke kringloopwinkel afkomstig zijn.
Wel heel rustig daar in Winschoten.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat we er dan achter komen dat hij eigenlijk nog gewoon al die tijd in een 2-kamer appartementje in een buitenwijk van Winschoten blijkt te wonen en dat deze meubels van de plaatselijke kringloopwinkel afkomstig zijn.
Wat een drukte om niksquote:Op zondag 1 juli 2012 10:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ok. zo ja. ja piet post maar liever niets dan
Dan heb je het over tennis?quote:Op zondag 1 juli 2012 10:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Kom erachter dat gisteren toernooi in mn oude dorp is begonnen en besef gelijk dat echt alle toernooien langs me heen gaan dit jaar. Ben er niet mee bezig geweest, komt misschien door mn nieuwe baan, maar zonde dat ik al die inschrijvingen heb gemist.
Mja, misschien maar even een kijkje nemen vandaag op de baan want heb toch niks te doen.
BBC en Sporza besteden er wel aandacht aanquote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes, ik baal wel. Had graag met 4/5 toernooien meegedaan.
Wimbledon wist ik ook niet eens dat dat allang bezig was, tot Borisz wat postte. Maar vreemd genoeg zie ik dat ook niet op tv
BBC en Sport1quote:Op zondag 1 juli 2012 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Wimbledon wist ik ook niet eens dat dat allang bezig was, tot Borisz wat postte. Maar vreemd genoeg zie ik dat ook niet op tv
Heeft gewoon geen prioriteit omdat er geen top Nederlanders meer zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC en Sport1
Rechten zijn te duur voor de normale NLomroepen.
Winschotenquote:Op zondag 1 juli 2012 10:31 schreef Vork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
BBC en Sporza besteden er wel aandacht aan
Ah dan ga ik BBC maar checken.quote:Op zondag 1 juli 2012 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC en Sport1
Rechten zijn te duur voor de normale NLomroepen.
twitter:Koningin_NL twitterde op zondag 01-07-2012 om 10:53:52Ziet u dat, geachte politici? Men kan na een zware dag ook sympathiek overkomen zónder mediatraining #andrekuipers reageer retweet
ga koken!quote:
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.quote:
Het lijkt of je minder tijd over hebt dan ooit èn je lijkt je meer te vervelen dan ooit. Wel een bijzondere combinatie, FFTquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.
IK WIL WAT DOEN!
WIelrennen kijkenquote:Op zondag 1 juli 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb net gedanst en een schaaltje rabarber gegeten. De tennisbaan heb ik niet zoveel zin meer in gezien de regen. Ga maar eens douchen.
IK WIL WAT DOEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |