En denk / verwacht je nu dat wij om foto's vragen uit belangstelling én nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dit weekeinde is de woonkamer klaar gekomen!
Nee, we hebben veel meer gedaan dan we eigenlijk in eerste instantie planden. De muren en het plafond wilden we gewoon schilderen, de muren zijn nu gestuckt en geschilderd het plafond van gipsplaat voorzien en de nissen waar de verwarmingen in stonden dichtgemaakt en nieuwe radiatoren geplaatst. We wilden het parket wat er lag bijleggen (hebben de keuken bij de woonkamer getrokken) maar dat was niet meer te krijgen dus nieuw laminaat gelegd,quote:
Zijn sinds maart bezig, en dit is alleen het extra werk, ik heb het nog niet over het tegels zetten in keuken en bijkeuken, stucwerk op de muren in de keuken, nieuwe keuken, schilderen van de bovenetage, nieuwe WC, etc etc etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Bwaaah, dat klinkt als veel meer werk ook!
Geen gammazuut, wat laminaat een slechte naam geeft, maar gewoon mooi spul.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Dat had ik nou niet achter Pietverdriet gezocht, laminaat.
Laat je verlengen.quote:
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.
Dit ja. Joepie!quote:
lijkt een beetje op mijn projectquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef z80 het volgende:
programeren
[ link | afbeelding ]
geen leven ik weet het.
Beetje oud daar.quote:
Buitenwerken dan maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sta voor de deur van kantoor maar collega's met code en 24-uurs pas zijj nog ff ver te zoeken
als ik een laptop had gehad was dat een optie geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |