En denk / verwacht je nu dat wij om foto's vragen uit belangstelling én nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dit weekeinde is de woonkamer klaar gekomen!
Nee, we hebben veel meer gedaan dan we eigenlijk in eerste instantie planden. De muren en het plafond wilden we gewoon schilderen, de muren zijn nu gestuckt en geschilderd het plafond van gipsplaat voorzien en de nissen waar de verwarmingen in stonden dichtgemaakt en nieuwe radiatoren geplaatst. We wilden het parket wat er lag bijleggen (hebben de keuken bij de woonkamer getrokken) maar dat was niet meer te krijgen dus nieuw laminaat gelegd,quote:
Zijn sinds maart bezig, en dit is alleen het extra werk, ik heb het nog niet over het tegels zetten in keuken en bijkeuken, stucwerk op de muren in de keuken, nieuwe keuken, schilderen van de bovenetage, nieuwe WC, etc etc etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Bwaaah, dat klinkt als veel meer werk ook!
Geen gammazuut, wat laminaat een slechte naam geeft, maar gewoon mooi spul.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Dat had ik nou niet achter Pietverdriet gezocht, laminaat.
Laat je verlengen.quote:
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.
Dit ja. Joepie!quote:
lijkt een beetje op mijn projectquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef z80 het volgende:
programeren
[ link | afbeelding ]
geen leven ik weet het.
Beetje oud daar.quote:
Buitenwerken dan maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sta voor de deur van kantoor maar collega's met code en 24-uurs pas zijj nog ff ver te zoeken
als ik een laptop had gehad was dat een optie geweestquote:
Kloptquote:
Mooi dagje daarvoor.quote:
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar daar heb ik een regenjas van 1100 KG voor. Met ingebouwde verwarming, airco en entertainment-set
Ik moet niets he Pietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.
Anyhow, belachelijk dat je op je werk moet verschijnen maar en niet inkan.
Wachttijd=werktijd
Je bent toch wel binnen inmiddels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet niets he PietIk doe het zelf
Anders ga ik vanuit huis werken en dit is gewoon effectiever
Ben al lang aan het werkquote:
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben al lang aan het werkMaar het loopt niet geheel soepel. Onze netwerk-beheerder loopt wat te prutsen volgens mij.
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in looptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in loopt
Moeten ze niet proberenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?![]()
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef borisz het volgende:
Waren ze niet al eerder aan het bier en zijn ze gewoon doorgegaan?
Maar ze kunnen toch ergens anders zijn wezen stappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
Mijn reactie op je blog is in afwachting van " moderatie"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik stapte vanmorgen om 7:15 een trein in en zo'n 8 mannen stapten uit; allemaal met een blikje bier in de hand. Nu begrijp ik dat het een bijzondere mannendag is vandaag in Assen, maar om nou vóór 7 uur al flink aan het bier te zijn gaat mijn verstand te boven
Accountancyquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden. Mijn dag kan niet meer stuk ♥ (wel een paar traantjes gelaten van opluchting /moederkloek )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke nieuwe meubels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pics van piets woonkamer met nieuwe meubels of een andere tt
Leuk hoor, wat gaan jullie maken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
Morgen hier ook eters en dus vandaag zoveel mogelijk al snijden, hakken en voorbereiden. Eventueel zelfs al wat vooruitkoken.
Gesjelligquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik stapte vanmorgen om 7:15 een trein in en zo'n 8 mannen stapten uit; allemaal met een blikje bier in de hand. Nu begrijp ik dat het een bijzondere mannendag is vandaag in Assen, maar om nou vóór 7 uur al flink aan het bier te zijn gaat mijn verstand te boven
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan
Slecht nieuwsquote:om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden.
Geweldig !quote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Na 7 maanden en een best lastige tijd voor mij omdat het zo lang duurde, een lekkere lange leuke brief uit Australië van Q. Hij heeft zijn master in accountancy gehaald en is op zoek naar een baan om dan zijn grootste wens vervullen ; Australiër worden. Mijn dag kan niet meer stuk ♥ (wel een paar traantjes gelaten van opluchting /moederkloek )
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk hoor, wat gaan jullie maken?
Er zijn er meer die buiten de sekte werken. Alle verdiensten gaan dan de kas van de leider van de sekte in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:25 schreef AnneX het volgende:
Geweldig !Goéd nieuws .
Zou het dan werk zijn buiten de commune?
Wat fijn dat je weer iets gehoord hebt en dat het goed met hem gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2012 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed en leuk, tapas voorafquote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.
Dan 2 amuses: kwarteleitjes op een bedje van peper-filetamericain en daarna bloemkoolroom met spekblokjes.
Hoofdgerecht: de befaamde paella van Gordon Ramsay met als extra wat reuzengamba's erbij.
Toe: tarte tatin met citroensorbetijs.
ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi dagje daarvoor.![]()
Dat FB, hé, het lijkt wel werken.![]()
En Zet, ben jij dat? van die 200![]()
Vanavond een pastasalade en een gebakken kabeljauwhaasje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:50 schreef borisz het volgende:
Hier uit eten vanavond. Bij Minato Mirai
Zo verwacht dat het niet eens meer leuk is.quote:
Oh echt?!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:48 schreef AnneX het volgende:
Mijn reactie op je blog is in afwachting van " moderatie"![]()
Gisteravond laat - voor mij laat - om 23:30 naar
http://www.theateraandesl(...)p-aan-de-slinger%21/
De journaalbeelden van de mijnwerkers staking vond ik schokkend.
Yum! Klinkt heerlijk! Wij eten Indonesisch.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Tapas als voorafhapjes: manchego (schapenkaas) in olie en knoflook, champignons met knoflook, warme dadels met spek erom heen, pijlstaart-inktvisjes in chiliolie.
Dan 2 amuses: kwarteleitjes op een bedje van peper-filetamericain en daarna bloemkoolroom met spekblokjes.
Hoofdgerecht: de befaamde paella van Gordon Ramsay met als extra wat reuzengamba's erbij.
Toe: tarte tatin met citroensorbetijs.
Heb je jezelf niet (enorm) te kort gedaan de afgelopen weken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt?!Nou, ik ga vannacht weer schrijven en dingen toevoegen en dan komende week een dieet van Dr. Phil doen. Dat ziet er overigens qua voedingsstoffen en hoeveelheid véél beter uit dan de afgelopen 2 weken
Nou, ik doelde dat dan ook contact met de outside world mogelijk een trigger kan zijn tot normaler gedrag.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn er meer die buiten de sekte werken. Alle verdiensten gaan dan de kas van de leider van de sekte in.
Minder Rossquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, tekort gedaan. Ja, denk het wel! Maar gelukkig maar 5 dagen en ik ben bizar veel afgevallenDaarom nu komende week vooral méér eten. En Ross eet mee, die is ongevraagd 3 kilo kwijt
Daar kun je wel op hopenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik doelde dat dan ook contact met de outside world mogelijk een trigger kan zijn tot normaler gedrag.
/ vergeefs, vrees ik.
Oeh, ouderwets broodje kroketquote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Minder Rossnog steeds appetijtelijk...
Morgen eet ik ook indonesisch van Kay.
De spercieboontjes zijn echt simpel en lekker.
http://www.kayotic.nl/blog/indonesian-style-green-beans
/ post in herhalingen
Wachtend op de kaartjesverkoper na een dag op het water.![]()
Nou mag-t- wel weer thuis komen.
Broodje kroket.
Ja, nieuwe frituurpan - dan is het minder ongezondquote:
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, nieuwe frituurpan - dan is het minder ongezond![]()
Hoeveel nachies slapen nog voor de grote reis ?
Blog Isa http://fivedaydiet.wordpress.com/
/ zij heeft de link zelf op fok gezet.
Ah, blog...19 nachtjes...:Pquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaar
Dat is te overzien Liequote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nog.. Even tellen.. 19 nachtjes denk ik! Alles is er klaar voor eigenlijk, tickets, auto, blog. Alles startklaar
Ah tnxquote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:07 schreef AnneX het volgende:
Blog Isa http://fivedaydiet.wordpress.com/
/ zij heeft de link zelf op fok gezet.
Yups, die is leuk en lekker als amuse:quote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
De bloemkoolroom was eerder een succes, golfer !?
Linkje? Pls
pics?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vanmiddag eindelijk een sportbh gekocht, heb nu het gevoel dat mijn borsten op mijn schouders worden getrokken ('perky!' riep Ross), maar wel goed ingesnoerd. Geen excuus meer om niet te gaan hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensjovquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |