En denk / verwacht je nu dat wij om foto's vragen uit belangstelling én nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dit weekeinde is de woonkamer klaar gekomen!
Nee, we hebben veel meer gedaan dan we eigenlijk in eerste instantie planden. De muren en het plafond wilden we gewoon schilderen, de muren zijn nu gestuckt en geschilderd het plafond van gipsplaat voorzien en de nissen waar de verwarmingen in stonden dichtgemaakt en nieuwe radiatoren geplaatst. We wilden het parket wat er lag bijleggen (hebben de keuken bij de woonkamer getrokken) maar dat was niet meer te krijgen dus nieuw laminaat gelegd,quote:
Zijn sinds maart bezig, en dit is alleen het extra werk, ik heb het nog niet over het tegels zetten in keuken en bijkeuken, stucwerk op de muren in de keuken, nieuwe keuken, schilderen van de bovenetage, nieuwe WC, etc etc etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:14 schreef freecell het volgende:
Bwaaah, dat klinkt als veel meer werk ook!
Geen gammazuut, wat laminaat een slechte naam geeft, maar gewoon mooi spul.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:27 schreef RobinOok het volgende:
Dat had ik nou niet achter Pietverdriet gezocht, laminaat.
Laat je verlengen.quote:
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, ben bang dat als ze hem inkorten er wat misgaat.
Dit ja. Joepie!quote:
lijkt een beetje op mijn projectquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:05 schreef z80 het volgende:
programeren
[ link | afbeelding ]
geen leven ik weet het.
Beetje oud daar.quote:
Buitenwerken dan maarquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik sta voor de deur van kantoor maar collega's met code en 24-uurs pas zijj nog ff ver te zoeken
als ik een laptop had gehad was dat een optie geweestquote:
Kloptquote:
Mooi dagje daarvoor.quote:
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar daar heb ik een regenjas van 1100 KG voor. Met ingebouwde verwarming, airco en entertainment-set
Ik moet niets he Pietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook, maar dan nog is het niet fijn.
Anyhow, belachelijk dat je op je werk moet verschijnen maar en niet inkan.
Wachttijd=werktijd
Je bent toch wel binnen inmiddels?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet niets he PietIk doe het zelf
Anders ga ik vanuit huis werken en dit is gewoon effectiever
Ben al lang aan het werkquote:
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben al lang aan het werkMaar het loopt niet geheel soepel. Onze netwerk-beheerder loopt wat te prutsen volgens mij.
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in looptquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt iedereen bij jullie op zaterdag?
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Externe partij die ik drie maanden geleden gevraagd heb wat te doen en waarbij ze drie weken geleden eindelijk eens begonnen zijn en wat nu nog niet af is waardoor mijn livegang maandag vermoedelijk de soep in loopt
Moeten ze niet proberenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
En zij declareren 200 % vanwege werken op zaterdag ?![]()
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:29 schreef borisz het volgende:
Waren ze niet al eerder aan het bier en zijn ze gewoon doorgegaan?
Maar ze kunnen toch ergens anders zijn wezen stappen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
Mijn reactie op je blog is in afwachting van " moderatie"quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, volgens een medepassagier waren ze ergens in een plaatsje in Groningen opgestapt (schat al minstens een uur onderweg dus). Toen dronken ze alDaarbij stap je niet uit de trein in Assen als je daar al was hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |