Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Hou je wel bij of je t.o.v. je roosters niet teveel werkt? (optellen enzo)
Bij ons worden er wel volop foutjes gemaakt als je ff niet kijkt
Ja, ik dacht ook al: als ik nou gewoon een week vakantie prik in een week dat niemand anders vakantie heeft dan zal ze me toch wel vrij geven?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een dooschwachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien. Dat doe ik dus niet meer
Ja dat vind ik ook vreemd. Misschien doordat ik sinds minder tijd heb wat onrustiger ben en dat als ik niks heb ik me verveelquote:Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt of je minder tijd over hebt dan ooit èn je lijkt je meer te vervelen dan ooit. Wel een bijzondere combinatie, FFT
Dat vind ik echt zo vreselijk saai!quote:
Ik heb geen boek, ook geen tijdschriftquote:Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Huh? Lekker een boek lezen! Geniet van je vrije tijd
Zo das balen! Ga je nog even slapen voor je gaat beginnen?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand het gevoel dat je denkt vrij te zijn en dan zie je dat je dat niet bent, Ik dacht dat ik vannacht niet hoefde te werken, maar ik blijk wel te moeten werkenWel leuk voor mijn collega vanavond dat ik op het rooster heb gekeken
Het stond alleen niet in mijn agenda, vergeten over te schrijven.
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een dooschwachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien.
Hoeveel uur per week is dat bij elkaar die 3 banen?quote:Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag.
Ik wil je ook best gratis een paar keer in je gezicht slaan, hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
12 Juli krijg ik een uitgebreide gezichtsbehandeling van 60-90 min, gratis
Ja, interessant stuk! Ik kende die link niet eens.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef z80 het volgende:
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
En daar is niks mis mee hoorquote:
Ah ok, je hebt iets in je hoofd wat je ineens wil doen en als je het doet ben je het weer gauw zat?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Er staat nog niet zoveel op, FFT, en het is gewoon een klein projectje waar ik waarschijnlijk binnenkort weer mee stop. Zoals met al mijn plannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |