abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113629297
Ships Isa -O-
pi_113629323
Ja. Ik voelde me even heul erg -O- toen ik het zag. Ik had me er zo op verheugd, na 8 dagen op rij werken. Dat zijn er dus 9.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113629351
Ik vind het teveel :{
Snap wel dat het soms niet anders kan omdat je op verschillende plekken in het zkh werkt, maar toch... en hierna hoeveel ben je dan vrij??

En wanneer heb je dan lekker vakantie en gaan jullie nog weg?
pi_113629399
Ik was de week hiervoor bijna de hele week vrij hoor! Vroeg me toen al af hoe dat kon, maar het is me nu wel duidelijk _O- En nog geen vakantie aan gevraagd omdat mijn contract steeds bleef schuiven. Ik had eigenlijk maar een baan tot maart (en toen heeft iedereen zomervakantie aangevraagd), toen tot juni (dus alle tijd voor een zomervakantie) en nu tot november (hmm, december vrij?!). We wilden eigenlijk nog naar Portugal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113629450
Leuk Portugal O+
pi_113629473
Hou je wel bij of je t.o.v. je roosters niet teveel werkt? (optellen enzo)
Bij ons worden er wel volop foutjes gemaakt als je ff niet kijkt :{w
pi_113629481
Ja, maar daar wordt het ook steeds minder warm richting november-december :7 Dus misschien toch eens een datum prikken en kijken of ik dan alsnog vrij kan krijgen.
pi_113629522
Ik was altijd nogal een doosch oO< wachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien. Dat doe ik dus niet meer >:)
pi_113629533
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:09 schreef Bluezz het volgende:
Hou je wel bij of je t.o.v. je roosters niet teveel werkt? (optellen enzo)
Bij ons worden er wel volop foutjes gemaakt als je ff niet kijkt :{w
Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag. 8)7
pi_113629556
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een doosch oO< wachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien. Dat doe ik dus niet meer >:)
Ja, ik dacht ook al: als ik nou gewoon een week vakantie prik in een week dat niemand anders vakantie heeft dan zal ze me toch wel vrij geven?
pi_113629645
Ja zo bekijk ik het ook een paar weken vantevoren.
Wij werken met roosters van 3 maanden. En dan nog ruilen we wel eens van dag of een week 4 dagen en een week 2.
Peanuts bij jou vergeleken trouwens :+
pi_113630132
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het lijkt of je minder tijd over hebt dan ooit èn je lijkt je meer te vervelen dan ooit. Wel een bijzondere combinatie, FFT ;)
Ja dat vind ik ook vreemd. Misschien doordat ik sinds minder tijd heb wat onrustiger ben en dat als ik niks heb ik me verveel :?
Toch maar naar de tennis misschien :O
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 14:59 schreef borisz het volgende:

[..]

WIelrennen kijken :P
Dat vind ik echt zo vreselijk saai! :O :O
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Huh? Lekker een boek lezen! Geniet van je vrije tijd :)
Ik heb geen boek, ook geen tijdschrift :@
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
Kent iemand het gevoel dat je denkt vrij te zijn en dan zie je dat je dat niet bent, Ik dacht dat ik vannacht niet hoefde te werken, maar ik blijk wel te moeten werken :'( Wel leuk voor mijn collega vanavond dat ik op het rooster heb gekeken O-) Het stond alleen niet in mijn agenda, vergeten over te schrijven.
Zo das balen! Ga je nog even slapen voor je gaat beginnen? :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_113630199
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd nogal een doosch oO< wachtte eerst altijd tot iedereen zijn vakantie had ingevuld en ging dan zelf mn weken eromheen breien.
:@
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij ons ook hoor! Maar mijn loonstrookje is zo allemachtig ingewikkeld, ik kom daar niet uit. Als ik nou ook gewoon 3 loonstrookjes kreeg, maar nee hoor. Dus dan heb ik 2 banen overdag in twee loonschalen en 's nachts weer een andere loonschaal, maar dan ook nog verschillend in uurtarief afhankelijk van tijdstip en wel of geen zaterdag/zondag. 8)7
Hoeveel uur per week is dat bij elkaar die 3 banen?
pi_113632941
12 Juli krijg ik een uitgebreide gezichtsbehandeling van 60-90 min, gratis *O*
  zondag 1 juli 2012 @ 16:45:46 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_113633177
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
12 Juli krijg ik een uitgebreide gezichtsbehandeling van 60-90 min, gratis *O*
Ik wil je ook best gratis een paar keer in je gezicht slaan, hoor. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 juli 2012 @ 17:26:17 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_113634960
lekker rondje gefietst hier in de buurt. ligt bewolkt maar verder goed weer.
even eten en daarna wou ik nog even in de tuin wat doen. tijdens het eten werd het ineens donker gevolgd door een regenbuitje. de tuin moet weer wachten. een natte struik snoeien heb ik geen zin in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_113635378
Ben ik net naar de auto gelopen; keiharde bui + gerommel dus maar weer terug want getennist wordt er nu niet :').

Junior Masterchef Aus is op tv *O*
  zondag 1 juli 2012 @ 18:12:04 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_113636933
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_113637666
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:12 schreef z80 het volgende:
ik ben het blog van Isabeau aan het doorlezen. zit nu in week 2 en dan voornamelijk het uitstapje naar de effect van een bepaald dieet op de hersenen. dit lezed begin ik ook te snappen waarom ik nogal humeurig wordt als ik een paar dagen wat minder eet.
Ja, interessant stuk! Ik kende die link niet eens.
pi_113637691
Anne had overigens gelijk; gisteren niet toegekomen aan schrijven :{
Er zaten steeds twee beveiligers naast me te kletsen en zagen alles wat ik deed op de pc. En om dan over dieten te gaan schrijven, daar had ik geen zin in :D
pi_113637765
Waar heb je een blog Isa?
pi_113637787
Er staat nog niet zoveel op, FFT, en het is gewoon een klein projectje waar ik waarschijnlijk binnenkort weer mee stop. Zoals met al mijn plannetjes :X
pi_113638326
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Zoals met al mijn plannetjes :X
En daar is niks mis mee hoor :* Maar voor die tijd ga ik hem nog wel ff lezen ;)

En nu.......ga ik genieten van de rest van mijn avond :) Ik heb nog wat werk verzet, maar niet zoveel als ik had gehoopt. Morgen gaat de applicatie live en ik houd mijn hart vast voor de ellende. Ik ben er best onzeker over eigenlijk :{ Er werken nog teveel dingen niet naar mijn zin en er zijn teveel ongeteste stukjes voor mijn gevoel (lees: ben te onzeker over de hele situatie :+ ).

Vanavond dus op tijd slapen en morgen op tijd naar kantoor!

:W
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_113638391
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Er staat nog niet zoveel op, FFT, en het is gewoon een klein projectje waar ik waarschijnlijk binnenkort weer mee stop. Zoals met al mijn plannetjes :X
Ah ok, je hebt iets in je hoofd wat je ineens wil doen en als je het doet ben je het weer gauw zat? ;)

Eigenlijk is het niet erg dat ik nu een rustige dag heb want komende week wordt heeel druk. Van woensdagochtend t/m zondagavond zit ik vol.
pi_113639173
Vandaag was het inritverkoop in onze straat, 6 uur buiten gezeten en 18 euro rijker....
Achja het was wel gezellig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')